Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf heysamaysa » 3. apr 2019, 12:05

jeg synes også hun lyder småparanoid. hvorfor i al verden skulle journalisten dog være ude på at ødelægge og destruere hende?

det er jo slet ikke rationel tankegang.
4
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6173
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 746
Likede indlæg: 14661

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf Ata » 3. apr 2019, 12:08

Lugter det ikke lidt af, at Githa N prøver at få sig lidt medvind ved at spinde lidt videre på de udlægninger, der har været i medierne af Radio 24-7s formål med interviewet? Der har jo været mange spekulationer om, at hensigten var at få Ghita til at gå amok. Og der kan hun så meget belejligt nu gå ud og sige, at det bestemt også var hendes fornemmelse af hensigten...? :gruble:
4
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf Æble » 3. apr 2019, 14:29

Jeg synes hun forsøger at efterrationalisere og forklare i vanlig diva stil. Offermentalitet iblandet divanykker. Ikke klædeligt.
3
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf Animi » 20. jul 2021, 08:00

Ghita slår til igen! Jeg tror sgu ikke, at der i Ghitas verden findes rigtige spørgsmål, man kan stille hende :D

0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9936
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 17865

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf .Magic. » 20. jul 2021, 08:33

Jeg kan godt lide Ghita og jeg klukkede hele vejen igennem det interview fordi intervieweren bare ikke kan gøre noget rigtigt :lol:
Jeg kunne ikke tænke mig at interviewe hende - Hun ville jorde mig fuldstændig for jeg ville ikke ane hvad jeg skulle stille af spørgsmål til et menneske jeg ikke kender.
Men jeg kan godt lide hendes måde at svare på fordi journalister virkelig kan stille nogle tåbelige spørgsmål og jeg kan godt lide når de kendte gør dem opmærksom på det.
2
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. jul 2021, 08:37

Ghita blev interviewet af Svend Brinkman for nyligt og det var samme tema i spørgsmålene. Det havde hun ikke noget problem med.

Jeg synes hun er modbydelig. Hvad fanden ligner det at opføre sig på den måde og være så grim mod et andet menneske. Og hvad havde hun iøvrigt forventet i et segment i et program som Go´aften DK der hedder Simi og sommergæsten? Det er jo ikke ligefrem dybdeborende interviews der er i den slags. Men det vil hun jo så heller ikke, for det rager jo ingen hvem hun er privat. Så deeeet..
30
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf fisken80 » 20. jul 2021, 08:37

Ghita Nørby er nedladende, arrogant og ubehagelig. Hvordan man kan mene, at det er ok at opføre sig sådan overfor andre mennesker er mig simpelthen en gåde.
De spørgsmål hun bliver stillet er fine og relevante og Simi Jan er sød og venlig gennem hele interviewet. Hvad fanden berettiger hende til at opføre sig på den måde?

Jeg håber aldrig, der er nogen, der gider interviewe hende igen. Jeg håber faktisk hun aldrig bliver nævnt igen i medierne. For hun fortjener det ikke. Hendes opførsel er utilstedelig.
15
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf fisken80 » 20. jul 2021, 08:38

.Magic. skrev:Jeg kan godt lide Ghita og jeg klukkede hele vejen igennem det interview fordi intervieweren bare ikke kan gøre noget rigtigt :lol:
Jeg kunne ikke tænke mig at interviewe hende - Hun ville jorde mig fuldstændig for jeg ville ikke ane hvad jeg skulle stille af spørgsmål til et menneske jeg ikke kender.
Men jeg kan godt lide hendes måde at svare på fordi journalister virkelig kan stille nogle tåbelige spørgsmål og jeg kan godt lide når de kendte gør dem opmærksom på det.


Så i din verden er det ok at opføre sig grimt og ubehageligt overfor et andet menneske? Okay så.
6
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9936
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 17865

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf .Magic. » 20. jul 2021, 08:45

fisken80 skrev:
.Magic. skrev:Jeg kan godt lide Ghita og jeg klukkede hele vejen igennem det interview fordi intervieweren bare ikke kan gøre noget rigtigt :lol:
Jeg kunne ikke tænke mig at interviewe hende - Hun ville jorde mig fuldstændig for jeg ville ikke ane hvad jeg skulle stille af spørgsmål til et menneske jeg ikke kender.
Men jeg kan godt lide hendes måde at svare på fordi journalister virkelig kan stille nogle tåbelige spørgsmål og jeg kan godt lide når de kendte gør dem opmærksom på det.


Så i din verden er det ok at opføre sig grimt og ubehageligt overfor et andet menneske? Okay så.

Jeg behøver vel ikke gentage hvad jeg skrev.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. jul 2021, 08:46

Anne Sophie Hermansen rammer den ret fint
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf Animi » 20. jul 2021, 08:47

FormerlyKnownAs skrev:Ghita blev interviewet af Svend Brinkman for nyligt og det var samme tema i spørgsmålene. Det havde hun ikke noget problem med.

Jeg synes hun er modbydelig. Hvad fanden ligner det at opføre sig på den måde og være så grim mod et andet menneske. Og hvad havde hun iøvrigt forventet i et segment i et program som Go´aften DK der hedder Simi og sommergæsten? Det er jo ikke ligefrem dybdeborende interviews der er i den slags. Men det vil hun jo så heller ikke, for det rager jo ingen hvem hun er privat. Så deeeet..


Ja, jeg forstår det heller ikke. Hun gider ikke de lette interviews, men hun gider heller ikke at svare, når man prøver at spørge lidt mere ind til hende. Hun burde bare lade være med at sige ja til interviews... Eller sende dem en liste med spørgsmål, som hun gerne vil svare på :lol:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. jul 2021, 08:55

.Magic. skrev:
fisken80 skrev:
.Magic. skrev:Jeg kan godt lide Ghita og jeg klukkede hele vejen igennem det interview fordi intervieweren bare ikke kan gøre noget rigtigt :lol:
Jeg kunne ikke tænke mig at interviewe hende - Hun ville jorde mig fuldstændig for jeg ville ikke ane hvad jeg skulle stille af spørgsmål til et menneske jeg ikke kender.
Men jeg kan godt lide hendes måde at svare på fordi journalister virkelig kan stille nogle tåbelige spørgsmål og jeg kan godt lide når de kendte gør dem opmærksom på det.


Så i din verden er det ok at opføre sig grimt og ubehageligt overfor et andet menneske? Okay så.

Jeg behøver vel ikke gentage hvad jeg skrev.


Det er alligevel vildt nok at synes at det er ok at opføre sig sådan.
8
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9936
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 17865

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf .Magic. » 20. jul 2021, 09:06

FormerlyKnownAs skrev:
.Magic. skrev:
fisken80 skrev:
.Magic. skrev:Jeg kan godt lide Ghita og jeg klukkede hele vejen igennem det interview fordi intervieweren bare ikke kan gøre noget rigtigt :lol:
Jeg kunne ikke tænke mig at interviewe hende - Hun ville jorde mig fuldstændig for jeg ville ikke ane hvad jeg skulle stille af spørgsmål til et menneske jeg ikke kender.
Men jeg kan godt lide hendes måde at svare på fordi journalister virkelig kan stille nogle tåbelige spørgsmål og jeg kan godt lide når de kendte gør dem opmærksom på det.


Så i din verden er det ok at opføre sig grimt og ubehageligt overfor et andet menneske? Okay så.

Jeg behøver vel ikke gentage hvad jeg skrev.


Det er alligevel vildt nok at synes at det er ok at opføre sig sådan.

Jeg kan et eller andet sted godt forstå at folk reagerer sådan på journalisters spørgsmål. Jeg synes faktisk ikke hun snakker så grimt som hun gjorde til hende den anden journalist. Der synes jeg hun gik lidt over stregen men forstår hende egentlig godt. Nogle gange går man bare over folks grænser - kendt eller ej.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. jul 2021, 09:28

.Magic. skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
.Magic. skrev:
fisken80 skrev:
.Magic. skrev:Jeg kan godt lide Ghita og jeg klukkede hele vejen igennem det interview fordi intervieweren bare ikke kan gøre noget rigtigt :lol:
Jeg kunne ikke tænke mig at interviewe hende - Hun ville jorde mig fuldstændig for jeg ville ikke ane hvad jeg skulle stille af spørgsmål til et menneske jeg ikke kender.
Men jeg kan godt lide hendes måde at svare på fordi journalister virkelig kan stille nogle tåbelige spørgsmål og jeg kan godt lide når de kendte gør dem opmærksom på det.


Så i din verden er det ok at opføre sig grimt og ubehageligt overfor et andet menneske? Okay så.

Jeg behøver vel ikke gentage hvad jeg skrev.


Det er alligevel vildt nok at synes at det er ok at opføre sig sådan.

Jeg kan et eller andet sted godt forstå at folk reagerer sådan på journalisters spørgsmål. Jeg synes faktisk ikke hun snakker så grimt som hun gjorde til hende den anden journalist. Der synes jeg hun gik lidt over stregen men forstår hende egentlig godt. Nogle gange går man bare over folks grænser - kendt eller ej.


okay.
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Ghita Nørby og Iben Maria Zeuthen

Indlægaf Ado » 20. jul 2021, 10:18

Jeg kunne følge Ghita et stykke hen ad vejen med 24/7 fadæsen. Der synes jeg - når man hørte den uredigerede version - at Ghita i radioudgaven blev fremstillet en del værre end hun faktisk var. Men...kæmpe men: Når man så ser udsendelsen i går, ændrer det mærkbart tingene. I hvert fald for mig. Der bliver jeg egentlig bare opmærksom på, at Ghita tydeligvis ikke kan lide unge kvinder og at ingen spørgsmål er gode nok til hende. Man kan jo se det på hendes kropssprog hvor lave tanker hun har om Simi. Det lyste ud af hende.
Havde jeg været Simi, tror jeg at jeg ville have skudt tilbage og spurgt hende om hvorfor hun talte sådan til mig. Og jeg ville ikke godtage Ghitas åbenlyse svar, som nok ville være i stil med: "Fordi...hahaha....du stiller jo ÅNDSVAGE og IDIOTISKE spørgsmål. Hvordan forventer du at jeg skal smile sukkersødt og svare dig sukkersødt?"

Hun er en irriterende selvfed diva med nykker, som ikke engang Alexis Carrington ville kunne præstere.
Senest rettet af Ado 20. jul 2021, 10:23, rettet i alt 1 gang.
7
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Livets forhold"