Hvornår må man miste tålmodigheden med et firmas rod i kundeservicen?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14875

Hvornår må man miste tålmodigheden med et firmas rod i kundeservicen?

Indlægaf Ata » 10. apr 2019, 12:04

Vil lige høre jeres mening om denne sag:

Det drejer sig om vores alarmselskab, som i november sendte os en faktura på cirka 1800 kr, som jeg ikke fandt helt rimelig. Det påtalte jeg for dem, og de tilbød at jeg kunne nøjes med at betale halvdelen. De ville så fratrække de 900 kr. fra næste kvartalsvise betaling (over PBS) i december. I december havde de ikke fratrukket den.

Så kontakter jeg dem i januar og de beklager meget og siger, at jeg kan få udbetalt pengene eller fratrukket dem næste faktura. Jeg siger, det er fint at fratrække dem fra næste faktura. Den kommer så i marts, hvor de heller ikke har fratrukket de 900 kr.

Nu er jeg lidt træt af det, så jeg skriver til dem, at jeg gerne vil have overført mine 900 kr til min konto. De både skriver og ringer så og beklager meget - de siger, at jeg bare skal sende mit kontonr. til deres regnskabsafdeling, så vil jeg have pengene senest fredag (i sidste uge). Det fik jeg så ikke. Så ringer jeg igår og hun lover så at undersøge det og vende tilbage over mail. Jeg har intet hørt.

Hvor længe ville jeres tålmodighed strække sig? Synes det er lidt til grin, at jeg nu har brugt 3-4 timer på den her sag. For 900 fucking kroner. :sarkasme: Omvendt er 900 kr også tilpas meget til, at jeg ikke bare gider droppe det. *indsæt stædig smiley*
Og hvad er næste skridt? At klage? :gruble:
1
didaa
Indlæg: 1710
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2347

Re: Hvornår må man miste tålmodigheden med et firmas rod i kundeservicen?

Indlægaf didaa » 10. apr 2019, 12:27

Jeg ville ringe op og bede om at tale med en chef. Forklar situationen som du beskriver her, og spørg hvordan vedkommende vurderer det. Jeg ville sige til dem at de får sidste chance til at pengene skal være hos dig denne uge, og gerne med en kompensation i form af noget vin eller lignende for de timer du har brugt på det.
6
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14875

Re: Hvornår må man miste tålmodigheden med et firmas rod i kundeservicen?

Indlægaf Ata » 10. apr 2019, 12:38

Tak for jeres svar. Tænker også snart, at jeg må til at skrue bissen på. Jeg er bare vant til, at man kan klare tingene med høflighed og tålmodighed. Men det virker tilsyneladende ikke her, selvom de er vældigt imødekommende hver gang jeg taler med dem. :rulle:
1
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14875

Re: Hvornår må man miste tålmodigheden med et firmas rod i kundeservicen?

Indlægaf Ata » 10. apr 2019, 13:35

Wee, nu fik jeg svar. Nu skal jeg IGEN sende mit kontonr. til regnskabsafdelingen. Spændende om der kommer noget ud af det denne gang. :lol:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvornår må man miste tålmodigheden med et firmas rod i kundeservicen?

Indlægaf HappyPaww » 10. apr 2019, 13:36

Jeg ville se mig om efter en anden udbyder...
0
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14875

Re: Hvornår må man miste tålmodigheden med et firmas rod i kundeservicen?

Indlægaf Ata » 10. apr 2019, 13:37

HappyPaww skrev:Jeg ville se mig om efter en anden udbyder...

Jaaa, det er også lige før, jeg overvejer det. Omvendt er det også bøvlet med nyt udstyr osv.
0
didaa
Indlæg: 1710
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2347

Re: Hvornår må man miste tålmodigheden med et firmas rod i kundeservicen?

Indlægaf didaa » 10. apr 2019, 14:23

Ata skrev:Wee, nu fik jeg svar. Nu skal jeg IGEN sende mit kontonr. til regnskabsafdelingen. Spændende om der kommer noget ud af det denne gang. :lol:


Jeg ville alligevel kontakte dem bagefter og sige jeg er ærgerlig over forløbet. Det er jo ikke bare en gang det glipper....
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvornår må man miste tålmodigheden med et firmas rod i kundeservicen?

Indlægaf Stitch » 11. apr 2019, 07:17

Ata skrev:Wee, nu fik jeg svar. Nu skal jeg IGEN sende mit kontonr. til regnskabsafdelingen. Spændende om der kommer noget ud af det denne gang. :lol:


Krydser fingre!
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Livets forhold"