Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Æble » 4. apr 2018, 09:53

Shit for en opdatering. :( I går så mange stride ting igennem.

Sender mange tanker og håber at forsøget giver pote og at det går fremad med svigermor og ungerne i børnehaven.
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Skralde » 4. apr 2018, 10:10

Det var ikke den opdatering jeg havde håbet på :( Hvor er det dog alt for uretfærdigt at du bliver ved med at have det så hårdt. Jeg håber inderligt at det vender nu. Kram til dig :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf mulledit » 4. apr 2018, 12:00

Mange tanker til dig og din familie. Jeg håber at 2018 er året hvor det hele bliver meget bedre.
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Fru.skruk » 4. apr 2018, 12:39

Alle mulige tanker til dig og din familie. Det er da umenneskeligt hårdt med sådan en rutchebanetur.
Det må være både godt og skidt med alle de ekstra prøver og undersøgelser. Men dejligt, at der er et nyt forskningsprojekt du kan være med i. Og fantastisk at den seneste scanning er status quo eller faktisk bedre grundet den regression, der er i brystet :kys:

Man må da sige, at I har jeres at slås med både med børnene og familien. Det er ikke fedt svigermor.

Hvordan har du det? Bliver du dårlig af behandlingen eller er den ok? Arbejder du aktuelt - der var vist noget med noget arbejdsprøvning, som vist ikke gik som planlagt :gruble: eller husker jeg forkert?
1
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf D.itsen » 4. apr 2018, 12:43

Hold da op. I er godt nok hårdt ramt. Mange tanker herfra
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41300

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf LaMariposa » 4. apr 2018, 13:58

Har ingen ord, bare :ae: :kram:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Panton » 4. apr 2018, 18:01

Er Tom for ord :ae: kæmpe kram
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Annione » 5. apr 2018, 05:46

Pokkers altså!
Det gør mig så ondt, at I skal gennem alt det her.

Vil du sige til, hvis det er noget der kan gøres for jer? Altså, fylde fryseren op med lasagne eller passe haven, hvad som helst?
7
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Tanten » 5. apr 2018, 16:27

For Fanden, Vappe - det er da helt umenneskeligt, at jeres familie skal rammes af de her udfordringer oveni hinanden. Det gør mig virkelig ondt at høre. Jeg håber, den eksperimentelle behandling fortsat vil have god effekt.
2
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Vappepigen » 7. apr 2018, 16:45

Fru.skruk skrev:Alle mulige tanker til dig og din familie. Det er da umenneskeligt hårdt med sådan en rutchebanetur.
Det må være både godt og skidt med alle de ekstra prøver og undersøgelser. Men dejligt, at der er et nyt forskningsprojekt du kan være med i. Og fantastisk at den seneste scanning er status quo eller faktisk bedre grundet den regression, der er i brystet :kys:

Man må da sige, at I har jeres at slås med både med børnene og familien. Det er ikke fedt svigermor.

Hvordan har du det? Bliver du dårlig af behandlingen eller er den ok? Arbejder du aktuelt - der var vist noget med noget arbejdsprøvning, som vist ikke gik som planlagt :gruble: eller husker jeg forkert?


Ja, skide godt med regression! Og vi ved jo i realiteten ikke om den hjerne metestase har været der hele tiden! Medicinen har ikke de store bivirkninger, ud over lidt løs mave, tørrer fødder og træthed


Ja, jeg har et flexjob i et bofællesskab, hvor der bor scelrose ramte. Jeg vasker tøj, gør rent og hjælper med at give mad! Og får spillet noget yatshy!
Er rigtig glad for der

Ang svigermor.... Puha, i fredags bad Thomas lige kigge ind til hende, da han ikke kunne få fat i hende. Da jeg kom var døren låst, og så vidste jeg bare noget var galt. Vi havde heldigvis en nøgle.
Hun lå stadig i sengen, og så helt forkert ud... Hun så helt vild ud i øjene, kunne ikke styrer sin krop, og vrøvlede, græd og råbte.... Kæft så uhyggeligt. Fik fat i Thomas og han kom straks fra arbejde. Vi fik fat i ambulance.
Nu er hun indlagt. Hendes blodsukker var nede på 1!!
Hun har ikke sukkersyge, men det er muligvis hendes turmor der laver ravage.
Det anfald har hun havde har hun åbenbart haft 2 gange tidligere på ugen, bare ikke så voldsomt....
Jeg er sgu lidt sur i er hun ikke har kontaktet lægen
0
Følg mig på instagram jannibvj
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Vappepigen » 7. apr 2018, 16:48

Annione skrev:Pokkers altså!
Det gør mig så ondt, at I skal gennem alt det her.

Vil du sige til, hvis det er noget der kan gøres for jer? Altså, fylde fryseren op med lasagne eller passe haven, hvad som helst?


Ja det ville jeg. Heldigvis kan jeg godt j
Klarer det selv (hvis jeg gider)
1
Følg mig på instagram jannibvj
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4816

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf milisa » 7. apr 2018, 17:06

Vappepigen skrev:
Annione skrev:Pokkers altså!
Det gør mig så ondt, at I skal gennem alt det her.

Vil du sige til, hvis det er noget der kan gøres for jer? Altså, fylde fryseren op med lasagne eller passe haven, hvad som helst?


Ja det ville jeg. Heldigvis kan jeg godt j
Klarer det selv (hvis jeg gider)


Man må godt, især i jeres situation, bede om hjælp, selvom der "kun" er tale om noget, man ikke gider og godt kan.
7
Tally-ho
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. apr 2018, 17:30

hold nu op hvor er i alle umenneskeligt hårdt ramt lige nu... sikke en kamp.
Er glad på dine vegne at medicinen umiddelbart virker og der er regression! Håber virkeligt at det for sat skub i din kamp mod kræften.

De varmeste tanker til dig, børn, mand og svigermor.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Fræksak » 7. apr 2018, 19:19

Fuck mand, men hvor er det fedt at læse, at den nye medicin allerede virker! Tusind tanker til dig og din familie; du virker simpelthen så sej, og jeg er fuld af beundring.
1
Seance
Indlæg: 377
Tilmeldt: 5. jan 2016, 09:45
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1878

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Seance » 7. apr 2018, 19:58

Kære Vappe, jeg har fulgt dig siden den gamle debat. Jeg fik helt ondt i maven da jeg læste din opdatering.
Jeg er oprigtigt ked af det på dine vegne, og jeg håber inderligt at den nye medicin får bugt de kræft celler.
Hvad angår din tørre hud, min kusine er i gang med kemo og hun har også meget tør hud, den drysser simpelthen af hende når hun skifter tøj. Men nu er begyndt at tage lidt babyolie på kroppen når huden stadig er fugtig efter badet. Det virker, ingen drys, ingen kløe og hun er bare blød at røre ved igen.
Jeg håber sådan at i har nogen rigtig gode mennesker i kan støtte jer til, det er nogle virkelig hårde slag i har fået.
0

Tilbage til "Livets forhold"