Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Vappepigen » 17. jul 2018, 09:33

Der var ikke kommer svar på ekstra undersøgelsen I dag. Men onokologen havde selv set på billederne, og han var ret sikker på, at det ikke var noget.
Så det er dejligt. Nu venter jeg på min behandling, som er forsinket.....
17
Følg mig på instagram jannibvj
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Fru.skruk » 17. jul 2018, 20:45

Godt, at onkologen er tilfredse. Det må trods alt give lidt ro. Har de holdt pause med kemoen mens I har ventet på svar? Det er en eksperimentel behandling du er igang med ikke?
Du må sige til, hvis det er for mange spørgsmål, men jeg tænker på dig og bliver glad hver gang jeg ser et positivt opslag fra dig og deler dine bekymringer, når du er bekymret. :kys:
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf dykkersild » 18. jul 2018, 06:53

Det lyder som en god sommernyhed - så håber jeg at du kan nyde det lidt med familien inden din behandling går i gang. Rigtig god dag til dig.
0
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Vappepigen » 20. jul 2018, 06:12

Fru.skruk skrev:Godt, at onkologen er tilfredse. Det må trods alt give lidt ro. Har de holdt pause med kemoen mens I har ventet på svar? Det er en eksperimentel behandling du er igang med ikke?
Du må sige til, hvis det er for mange spørgsmål, men jeg tænker på dig og bliver glad hver gang jeg ser et positivt opslag fra dig og deler dine bekymringer, når du er bekymret. :kys:


Nej jeg har ikke holdt pause, og Ja det er eksperimentel behandling. Jeg får rigtige kemopiller, og så oveni forsøgmedicin som enten er placebo eller der rigtige.

Spørg alt der du vil det er helt ok
0
Følg mig på instagram jannibvj
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Vappepigen » 7. aug 2018, 09:38

Jubii stabile svar på scanninger i dag. Det er bare så dejligt. Skider altid grønne grise, dagen derpå hvor jeg skal ha svar.
Vi har nydt sommerferien, og højdepunktet var cirkus summarum. Min datter kom med Rosa ned i manegen, nøj jeg var stolt og nævner det så meget, at min datter siger...altså mor, hvorfor bliver du ved med at snakke om der :lol:

Nu står den snart på stafet for livet....Det glæder jeg mig til, men kommer nok ikke til at slå mine kilometer tal fra sidste år (70 kilomeer) men vil gøre et forsøg.
35
Følg mig på instagram jannibvj
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Fru.skruk » 7. aug 2018, 19:12

Vappepigen skrev:Jubii stabile svar på scanninger i dag. Det er bare så dejligt. Skider altid grønne grise, dagen derpå hvor jeg skal ha svar.
Vi har nydt sommerferien, og højdepunktet var cirkus summarum. Min datter kom med Rosa ned i manegen, nøj jeg var stolt og nævner det så meget, at min datter siger...altså mor, hvorfor bliver du ved med at snakke om der :lol:

Nu står den snart på stafet for livet....Det glæder jeg mig til, men kommer nok ikke til at slå mine kilometer tal fra sidste år (70 kilomeer) men vil gøre et forsøg.


Jeg bliver altid helt glad, helt indeni, når du får gode scanningssvar. Det er så fantastisk. Du er en sej kvinde :kys:
4
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Tibbler » 7. aug 2018, 19:58

Det er dejlige nyheder :pompom: - For hver positiv scanning, må det give lidt mere ro i maven og overskud til at skubbe sygdom lidt i baggrunden.

Hvor tit bliver du scannet nu?
0
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Vappepigen » 7. aug 2018, 21:10

Tibbler skrev:Det er dejlige nyheder :pompom: - For hver positiv scanning, må det give lidt mere ro i maven og overskud til at skubbe sygdom lidt i baggrunden.

Hvor tit bliver du scannet nu?


Bliver scannet hver 6 uge, så det bliver til meget rend på sygehuset. Sidste uge var jeg af sted 4 gange
0
Følg mig på instagram jannibvj
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Vappepigen » 7. aug 2018, 21:12

Fru.skruk skrev:
Vappepigen skrev:Jubii stabile svar på scanninger i dag. Det er bare så dejligt. Skider altid grønne grise, dagen derpå hvor jeg skal ha svar.
Vi har nydt sommerferien, og højdepunktet var cirkus summarum. Min datter kom med Rosa ned i manegen, nøj jeg var stolt og nævner det så meget, at min datter siger...altså mor, hvorfor bliver du ved med at snakke om der :lol:

Nu står den snart på stafet for livet....Det glæder jeg mig til, men kommer nok ikke til at slå mine kilometer tal fra sidste år (70 kilomeer) men vil gøre et forsøg.


Jeg bliver altid helt glad, helt indeni, når du får gode scanningssvar. Det er så fantastisk. Du er en sej kvinde :kys:




:blush2:
0
Følg mig på instagram jannibvj
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. aug 2018, 21:36

Fantastisk med positivt svar på scanning! :love:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Vappepigen » 28. aug 2018, 19:27

Puha træt med træt på...denne serie kemo jeg fik sidste gang, gjorde mig sørme træt....Det er ret forskelligt fra gang til gang. Så det er ikke blevet til så meget træning

Men jeg deltog i stafet for livet, og fik et kæmpe adrenalin kick. Jeg var med hele døgnet og sov kun 15 min. Og fik gået over 70km. Det kunne så også godt mærkes de næste 4 dage...Jeg var helt smadret af træthed, men det var 100 % Det hele værd.

I dag stod den på visit på om onokologisk til samtale , udlevering af piller, samt herseptin. Det fik fint...Alle blodprøver var fine, så der var ingen ko på isen..
28
Følg mig på instagram jannibvj
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Fru.skruk » 30. aug 2018, 03:22

Wow. Det er en vild indsats du har gjort. K
Jeg kan godt forstå, at du er stolt og træt.

Og fantastisk med blodprøvesvar!
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Skralde » 30. aug 2018, 05:10

Vappepigen skrev:Puha træt med træt på...denne serie kemo jeg fik sidste gang, gjorde mig sørme træt....Det er ret forskelligt fra gang til gang. Så det er ikke blevet til så meget træning

Men jeg deltog i stafet for livet, og fik et kæmpe adrenalin kick. Jeg var med hele døgnet og sov kun 15 min. Og fik gået over 70km. Det kunne så også godt mærkes de næste 4 dage...Jeg var helt smadret af træthed, men det var 100 % Det hele værd.

I dag stod den på visit på om onokologisk til samtale , udlevering af piller, samt herseptin. Det fik fint...Alle blodprøver var fine, så der var ingen ko på isen..


Det er dæleme imponerende! :worship:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Madam Pomfrey » 30. aug 2018, 07:24

hvor er du sej!!!

Dejligt du har fine blodprøver!
Hvordan har du det psykisk?
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Vappepigen » 30. aug 2018, 19:44

Madam Pomfrey skrev:hvor er du sej!!!

Dejligt du har fine blodprøver!
Hvordan har du det psykisk?


Jeg har det egentlig for det meste ok. Men kan stadig blive sur, gal og træt af ser hele. Angsten for at mine børn mister deres mor, og at jeg ikke ser dem vokse op.
Men prøver ikke tænke for meget over det. Lige nu har jeg det godt, og der må så være mit udgangspunkt
0
Følg mig på instagram jannibvj

Tilbage til "Livets forhold"