Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf HappyPaww » 21. maj 2019, 10:49

JoyNips skrev:
hotlips skrev:
HappyPaww skrev:
hotlips skrev:Ham der efterlyste.. Var det trusser eller strømper?.. Han gjorde det flere gange over noget tid og folk gik helt bananas.

Jeg syntes det var lidt synd og jeg har af og til tænkt på det fordi jeg syntes reaktionerne var noget voldsomme og helt ude af proportioner for hvad manden havde gjort.

Det var strømpebukser, gerne af bomuld :deer:


Der ligger en enkelt tråd på 15 sider, primært om fordømmelse og latterlige spørgsmål om hvad han skulle med dem.

Jeg forstår ikke man kan være så stolt af at være snerpet at man ligefrem vil plage andre for at få chancen for at prale med det.

Meget mærkeligt.


Min anke var, at han fik lov at oprette 20 enslydende tråde. Havde enhver anden oprettet den samme tråd igen og igen med jævne mellemrum var den ikke gået, og jeg forstod aldrig, hvorfor det var okay med ham.


Lige præcis. Og så var det altså lidt sjovt med alle de spørgsmål, som ganske rigtigt blev mere og mere inkvisatoriske, fordi han pure ignorerede alle indlæg, men bare gentog sig selv med sin forespørgsel.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf hotlips » 21. maj 2019, 10:56

JoyNips skrev:
hotlips skrev:
HappyPaww skrev:
hotlips skrev:Ham der efterlyste.. Var det trusser eller strømper?.. Han gjorde det flere gange over noget tid og folk gik helt bananas.

Jeg syntes det var lidt synd og jeg har af og til tænkt på det fordi jeg syntes reaktionerne var noget voldsomme og helt ude af proportioner for hvad manden havde gjort.

Det var strømpebukser, gerne af bomuld :deer:


Der ligger en enkelt tråd på 15 sider, primært om fordømmelse og latterlige spørgsmål om hvad han skulle med dem.

Jeg forstår ikke man kan være så stolt af at være snerpet at man ligefrem vil plage andre for at få chancen for at prale med det.

Meget mærkeligt.


Min anke var, at han fik lov at oprette 20 enslydende tråde. Havde enhver anden oprettet den samme tråd igen og igen med jævne mellemrum var den ikke gået, og jeg forstod aldrig, hvorfor det var okay med ham.


Velsagtens fordi folk ikke kunne lade dem stå uden at begynde at skrive alt muligt ligegyldigt. Jeg synes det var helt fair, det var jo salgstråde men folk kunne ikke lade være med at ødelægge dem, det skræmmer jo sælgere væk hver gang.
3
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9031
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1014
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21857

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Purple Haze » 26. maj 2019, 08:37

hotlips skrev:Ham der efterlyste.. Var det trusser eller strømper?.. Han gjorde det flere gange over noget tid og folk gik helt bananas.

Jeg syntes det var lidt synd og jeg har af og til tænkt på det fordi jeg syntes reaktionerne var noget voldsomme og helt ude af proportioner for hvad manden havde gjort.


Han (eller en med samme ønske) findes stadig.
Har lige kontaktet mig for at hører om jeg stadig vil sælge.

Havde svaret positivt i en af trådene, og endte også med at sælge ham nogle stykker.
På trods af snerpernes forsøg på sabotage.
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf hotlips » 26. maj 2019, 09:00

Purple Haze skrev:
hotlips skrev:Ham der efterlyste.. Var det trusser eller strømper?.. Han gjorde det flere gange over noget tid og folk gik helt bananas.

Jeg syntes det var lidt synd og jeg har af og til tænkt på det fordi jeg syntes reaktionerne var noget voldsomme og helt ude af proportioner for hvad manden havde gjort.


Han (eller en med samme ønske) findes stadig.
Har lige kontaktet mig for at hører om jeg stadig vil sælge.

Havde svaret positivt i en af trådene, og endte også med at sælge ham nogle stykker.
På trods af snerpernes forsøg på sabotage.


Ih det er jeg lidt glad for, jeg synes det er en helt forfærdeligt tanke at der sidder en eller anden og føler sig som den værste pervert på grund af noget så harmløst.

Jeg forstår ikke behovet for at fortælle andre at deres lyster er forkerte og jeg er klart tilbøjelig til at tænke at jo mere travlt man har med det, jo større er chancen for at man selv gemmer på en eller anden kink man enten dyrker i hemmelighed for alle eller slet ikke vil indrømme over for sig selv.

Lidt a la de amerikanske tvprædikanter.
2

Tilbage til "Livets forhold"