Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 74
Likede indlæg: 2483

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Nicolait » 22. apr 2019, 08:24

englishchannel skrev:Hele sagaen om Whattodo/Limewater på den gamle debat. Det startede med en egentlig meget sympatisk tråd om, at TS var 40 år og aldrig havde haft en kæreste, men så kom det frem at han var udødeligt forelsket i sin bedste vens kæreste, der var både smuk og enormt rig. Herfra kom der flere tråde, hvor han bildte sig ind at vennens kæreste havde følelser for ham, og derefter at vennen var psykopat, og at han måtte redde veninden. Så gav han et ultimatum til vennen og veninden om, at veninden skulle gå fra vennen og vennen skulle i behandling, hvis deres venskab skulle bevares, og det endte med at hele deres fælles venneflok vendte ham ryggen.

Det udspillede sig over så mange måneder og var så bizart, at jeg stadig husker hændelsesforløbet en del år senere.

Jeg skulle til at nævne den.

Jeg var kun med på anden del af føljetonen, hvor han udgav sig for at være vennens kæreste, men hold da op, hvor var det vild læsning og også meget sørgelig.

Jeg håber, at vedkommende har fået hjælp til at bearbejde sine følelser.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Mavis
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1254

Indlægaf Mavis » 22. apr 2019, 09:41

Der var også... nikifin, tror jeg hun hed?
Hun var flyttet hertil fra Bulgarien eller Rumænien eller sådan noget, og oprettede mange tråde om hvor dårligt hun syntes man gjorde alting her i Danmark. Især kønsrolle -og børneopdragelsesmæssigt, hvor hun var meget gammeldags og udskammede folk for at vælge anderledes. Man fik et lidt sørgerligt indtryk af en meget ung mor med en gammeldags hat som ikke gad at tage sig af sig sine børn overhovedet som kæreste (hun påstod at mænd ikke kunne opdrage børn sådan helt generelt), men som ligesom havde overbevist sig selv om at det var da mega fedt.

På et tidspunkt oprettede hun vist også en tråd om at hendes børn var kræsne, hvor det kom frem at de kun havde spist et stykke toastbrød om ugen i en hel måned agtigt. Altså så det lød farligt.
1
Det gode brød. Fra Schulstad. Smager frisk. Og er. I skiver.
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 188
Likede indlæg: 4333

Indlægaf Misantropen » 22. apr 2019, 17:34

Ado skrev:Jeg er ret sikker på at "Tegn sexstilling i Paint" var en tråd jeg oprettede. :D

Jeg husker hackertråden ret godt. :lol:

Hvad hed du dengang? :D

Jeg husker tråden svagt, dog ikke hvem der oprettede den, men hver gang den nævnes er det ikke med en trådstarter vis brugernavn jeg ikke forbinder med dig. Måske er det ligesom historier der ændrer detaljer når de genfortælles, men du skal da have credit hvis det er dig der står bag den :-D
1
LadyFox
Kort karma: 1487
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 25345

Indlægaf LadyFox » 22. apr 2019, 17:46

Muuh's skilsmisse har rørt mig rigtig meget.
1
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1626
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 20558
Kontakt:

Indlægaf Ado » 22. apr 2019, 20:08

Misantropen skrev:
Ado skrev:Jeg er ret sikker på at "Tegn sexstilling i Paint" var en tråd jeg oprettede. :D

Jeg husker tråden svagt, dog ikke hvem der oprettede den, men hver gang den nævnes er det ikke med en trådstarter vis brugernavn jeg ikke forbinder med dig. Måske er det ligesom historier der ændrer detaljer når de genfortælles, men du skal da have credit hvis det er dig der står bag den :-D

Betty-the-boop. Skrækkeligt brugernavn ø. :tie:
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 22. apr 2019, 20:41

Ado skrev:
Misantropen skrev:

Betty-the-boop. Skrækkeligt brugernavn ø. :tie:

Jeg kan godt huske du hed det :D

Hed Mascha Vang ikke noget i nærheden? :-D Betty-the-boop-boob-a-boob eller sådan noget. Jeg kan bare huske det var langt.
0
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 302
Likede indlæg: 8384

Indlægaf Santa » 22. apr 2019, 21:05

Der er jo nævnt de fleste af dem, jeg også tænker på, men hvis jeg graver langt nok tilbage, så...

- JeanetteA38 (eller hvad hun hed) på den gamle, gamle debat, som stædigt fastholdt at det var ok at slå på børn som en del af opdragelsen.

- Nordmanden, som vist var en dame. Hun insisterede på at skrive på norsk, og desuden svine os til, fordi vi ikke levede FULDSTÆNDIG som i Norge! ALT var bedre i Norge. Huske især en tråd om den korrekte måde at dække bord på eller hvordan man skulle bygge et hus for at bedst muligt og mest økonomisk kunne varmes op.

Og hvem var det nu, som flyttede på landet og fik de mest nysgerrige naboer, som blev til en pestilens? Der var vist osse noget med at passe blomster mens de var på ferie og så stod der en dildo fremme? Var det Rikke?
8
Aesel82
Kort karma: 58
Likede indlæg: 883

Indlægaf Aesel82 » 22. apr 2019, 21:12

Santa skrev:Der er jo nævnt de fleste af dem, jeg også tænker på, men hvis jeg graver langt nok tilbage, så...

- JeanetteA38 (eller hvad hun hed) på den gamle, gamle debat, som stædigt fastholdt at det var ok at slå på børn som en del af opdragelsen.

- Nordmanden, som vist var en dame. Hun insisterede på at skrive på norsk, og desuden svine os til, fordi vi ikke levede FULDSTÆNDIG som i Norge! ALT var bedre i Norge. Huske især en tråd om den korrekte måde at dække bord på eller hvordan man skulle bygge et hus for at bedst muligt og mest økonomisk kunne varmes op.

Og hvem var det nu, som flyttede på landet og fik de mest nysgerrige naboer, som blev til en pestilens? Der var vist osse noget med at passe blomster mens de var på ferie og så stod der en dildo fremme? Var det Rikke?

Det var vist EvaPeva :gruble:
3
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 223
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3760

Indlægaf Kattefjæs » 22. apr 2019, 21:20

Jeg kan godt huske nordmanden som var så utrolig forarget over hvor sjuskede alle danskere var. Noget med ikke engang at gide at dække bord ordentligt med servietter og alting. :stoned:
1
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 22. apr 2019, 21:44

Misantropen skrev:

...

Et hurtigt detektivarbejde :lol:

En tråd fra 2007 https://www.dindebat.dk/topic/392421-je ... t-i-paint/ (Er det dig, Ado? :-D)

Spasserindens tråd fra 2013, men hun henviser til en tidligere tråd. Jeg ved ikke om det er den ovenstående der menes. https://www.dindebat.dk/topic/669402-nu ... -og-paint/
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 307
Likede indlæg: 6264

Indlægaf hotlips » 23. apr 2019, 00:07

Ham der blev gift med monsterE.. Jeg kan ikke huske navnet, han var tandlæge eller noget lignende. En spøjs fætter der gik meget op i at man skulle sætte liv i kludene, andre har sikkert fundet ham irriterende men jeg kom godt ud af det med ham.

Han skrev engang i en tråd om hvorvidt det er mænd eller kvinder der plasker på siderne af toilet kummen at de havde testet det hjemme hos dem, jeg er ikke helt sikker men jeg mener det havde vist sig at være kvinder der var de største syndere men jeg syntes det var skægt de ligefrem havde testet det.

Han havde en af standard avatarerne, en lille tegneseriemand med grønt tøj og et vredt lidt forvrænget udtryk i ansigtet, ham der hed terningmand havde den samme.
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. apr 2019, 10:22

Misantropen skrev:

Jeg skal i øvrigt ikke gøre mig klog på, om der med tiden blev oprettet en ny sexstillinger i paint-tråd. Men jeg kan tydeligt huske at jeg oprettede en. :D Den røg så nok i svinget, da jeg fik slettet betty-profilen og dermed alle mine tråde.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Kisser
Kort karma: 67
Likede indlæg: 588

Indlægaf Kisser » 23. apr 2019, 13:32

Jeg kan huske Kimmie/Kimberly, der havde en kæreste, som altid hang ud med sin bror og var nederen. Så blev hun gravid, men aborterede.

Og hende, der var til gymnasiefesten, hvor hende pigen blev dræbt - og mitreaars meget upassende kommentar til dén tråd.

Og så var der hende, der var prostitueret og var i tv og fortælle om, hvor fedt det var - selvom hun på debatten ikke gav et helt så positivt billede.

Der var også Joey Salome, som var kæreste med Preca og Guds gave til mænd - hvilket de desværre ikke forstod.

Jeg kan også huske little_singer, som havde det ret svært. Hende har jeg tænkt på - jeg håber, at hun fik det godt til sidst.

Jeg brugte ret meget tid på at Google stakkels White Wolf og Rikke engang for nogle år siden og der lignede det, at de stadig var sammen..
1
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 23. apr 2019, 13:54

Ado skrev:
Misantropen skrev:

Jeg skal i øvrigt ikke gøre mig klog på, om der med tiden blev oprettet en ny sexstillinger i paint-tråd. Men jeg kan tydeligt huske at jeg oprettede en. :D Den røg så nok i svinget, da jeg fik slettet betty-profilen og dermed alle mine tråde.

Har du set de links jeg har lagt ind? Måske mest det første med brugernavnet :-D
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. apr 2019, 13:57

Misantropen skrev:
Ado skrev:
Misantropen skrev:

Har du set de links jeg har lagt ind? Måske mest det første med brugernavnet :-D

Ja. Men det bliver jeg ikke så meget klogere på. :D Eller klogere er måske for stort et ord at bruge. Jeg kan bare huske, at jeg oprettede tegn-sexstilling-i-paint-tråden en dag jeg sad og kedede mig. Men eftersom alle mine tråde er slettet, kan jeg ikke finde den frem. Men det har været mellem 2005-2006. Det kan jeg huske, fordi jeg boede i min gamle-gamle lejlighed.
1

Tilbage til "Livets forhold"