INSP. Hvordan er din hverdag?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf Mani » 21. apr 2019, 20:06

Santa skrev:
Santa skrev:Den er udmærket.
Ofte travl, men det er i kortere perioder.
Vi arbejder forskudt, så jeg står op ved 6-tiden og har en rolig start. Nogen dage skal jeg lige lufte hunden, men ellers blot gøre mig klar og så bruger jeg en halv time på at spise morgenmad og læse nyheder.
Efter arbejde skal jeg som regel ud på en længere hundetur, så skal der laves noget mad, men det bliver ofte rugbrød eller takeaway (vi er velsignet med et hav af muligheder, så det behøver ikke at være usundt).
Og så hygge med tv og hobbyer indtil sengetid.
Langt de fleste weekender er i i sommerhus, og det er fantastisk afslappende, med sine små rutiner og friheden i naturen.

Jeg er ikke utilfreds med mit liv og min hverdag, og jeg er blevet så gammel, at jeg ville gøre noget ved det, hvis jeg var.
Man har kun et liv.

Ha, det lød virkelig kedeligt! :D
Men mit arbejde er enormt afvekslende, og byder ofte på heldagskonferencer, seminarer, kurser og overnatninger og desuden er det meget socialt, så jeg har ikke behov eller lyst til en masse, når jeg kommer hjem. De to-tre daglige ture med hunden er udeliv, motion og indtryk nok udover arbejde.
Og så lader jeg gerne rod og skidt sejle, indtil jeg har bedre tid og overskud.
Jeg laver jævnligt store portioner af fryservenlig mad, så vi hurtigt kan lave noget i hverdagen.
Så på den måde bliver hver eneste dag ikke kun sur pligt.

Vi laver også store portioner af fryseegnet mad. Så er der god mad også på de travle dage.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Bergen
Indlæg: 7309
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11939

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf Bergen » 21. apr 2019, 20:06

Jeg holder meget af vores hverdag. Der vel er ret kedelig i manges optik.

Vi arbejder begge deltid - det betyder vi bor (lidt for) småt i lejlighed, da vi ikke har lyst til at flytte ud af Kbh (så skal vi til at købe bil og bruge penge på det). Vi vil hellere bruge byens parker, strand og skov end hus og have, som koster i vedligehold og energi.

Vi hjælpes af med huslige gøremål. Går ikke så meget op i, hvornår og hvordan - det lykkes i den sidste ende og det gør det. Vi er gode til at sige pyt til den slags.
Vi har altid i køleskabet til nem/hurtig aftensmad.
Vi bruger tid på interesser begge to og er vel ude 1-2-3 gange om ugen, som det falder - hvor den anden er hjemme. Vi har tid til at træne, læse, spille spil, se serier, se venner eller gå på tur i zoo.

Vi er mest bundet af barnets behov ala sengetider/skoleskema/fritidsinteresser, men prioterer at gå ud alene ca. 1 om måneden, hvor vi har barnepige. Typisk til teater/biograf/koncerter.

På den lange bane vil jeg op i tid gerne indenfor et andet område. Der er nogle faglige udfordringer, som jeg gerne vil nå - men efterhånden som barnet bliver ældre er det også realistisk uden at hverdagen bliver for stram.
1
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14878

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf Ata » 21. apr 2019, 20:15

Jeg er studerende pt. og det giver mig en ret priviligeret hverdag. Jeg har to piger på 7 og 10 år.

Jeg står op kl. 6.15 og gør klar til morgenmad - går evt. i bad hvis jeg har tidlig undervisning.
Kl. 6.30 vækker jeg pigerne og hygger lidt med dem i sengen, til de er vågne. Derefter kommer de i tøjet og jeg eller min mand smører madpakker.
kl. 6.50 spiser vi morgenmad og derefter får pigerne børstet tænder og børstet hår.
Kl. 7.30 tager jeg afsted til uni hvis jeg har undervisning kl. 8. Ellers går jeg i bad når pigerne er taget afsted til skole kl. 7.45.
I løbet af dagen er jeg til undervisning eller læser hjemme. Hvis jeg har meget hjemmetid, køber jeg typisk ind i løbet af dagen. Vi handler 2-3 gange om ugen.
Jeg henter den mindste pige kl. 15. Tit har en eller begge piger veninder med hjem.
Fra 15.30 til 17 ordner jeg måske lidt vasketøj eller slapper lidt af med pigerne, eller ved computeren.
Det er altid mig, der laver mad fra 17 til 18. Manden kommer typisk først hjem kl. 18.
Efter aftensmad har vi skærmfri tid, så der leger pigerne eller vi spiller et spil eller lave lektier.
Kl. 19.30 begynder de at få børstet tænder og vi skiftes til at læse godnathistorie for den mindste. Den store læser selv.
For tiden sover ungerne først ved 21-tiden, så der er kun en times tid om aftenen til voksen/egentid. Der savner jeg lidt den gang, hvor man havde 2-3 timer til voksenhygge.

Jeg er ude om aftenen 1-2 gange pr. uge. Min bedste veninde bor 500 meter væk og vi går tit en tur i skoven/lokalområdet om aftenen. Derudover besøger jeg veninder - typisk fra kl. 19 til 22. Det er helt klart en af de ting, der gør min hverdag dejlig - de små afbræk, hvor jeg hygger med mine veninder.

I weekenderne synes jeg også, at vi er ok gode til at få lavet hyggelige ting. Dog lidt afhængigt af, hvor travlt manden har på arbejdet...

Men alt i alt er min hverdag ret priviligeret, fordi jeg har så meget tid til at tage den med ro og være hjemme. Vi har et dejligt lyst hus tæt på skoven så der er stor værdi i bare at være hjemme. :)
9
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf Sangius » 21. apr 2019, 20:28

Lige nu er jeg på barsel. Så beskriver min hverdag som den var før, og hvordan den bliver snart.

Vækkeuret ringer kl 6. Jeg står op, og laver en portion havregrød til mig og min datter på 2.
Jeg cykler hjemmefra 7.10 mod dagplejen, og smider datteren af.
Herefter cykler jeg videre på job. Det tager 45 minutter, og jeg elsker turen. Hører altid noget sjovt eller spændende mens jeg cykler.
Jeg arbejder fra 8-15.30. Er glad for mit job, og har mulighed for at tilrettelægge min hverdag selv, hvilket jeg trives med.
15.30 cykler jeg hjem, og kører forbi datterens dagpleje og napper hende med hjem.
Vi er hjemme 16.30 ca.
De bruger altid en lille time på sofaen når vi kommer hjem. Hvis min mand er hjemme laver han aftensmad imens, hvid han ikke er hjemme har vi altid lavet maden dagen før eller om formiddagen, så jeg ikke skal tænke på det.
Vores sofa-time efter hjemkomst er hellig, og vi elsker den.
Vi spiser aftensmad omkring kl 17.30. Efter aftensmad går vi næsten altid en tur. Datteren går enten selv, eller kommer op i viklen - kommer an på hvad hun lige har brug for.
Tøsen puttes omkring 19.30, og putningen tager som regel 1 time. Den der ikke putter napper lige køkkenet.

Når hun sover, plejer vi at spille et kortspil eller brætspil. Nogle af dem som ikke tager lang tid, for hun vågner som regel efter et par timer - hun er en soveskovl.

Så vi går i seng omkring kl 22.

I fremtiden skal lillebror med i denne ligning. Hvilket betyder at jeg skal forbi børnehaven efter den store, og dagplejen efter den lille.

Jeg elsker min hverdag.

Jeg elsker min cykeltur, med musik eller underholdning og frisk luft.

Jeg elsker mit mikroskop på jobbet, med en god kop kaffe og Radio Soft kørende i baggrunden.

Jeg elsker min sofatime med børnene efter dagplejen. De får 1000 kys og vi putter, hvisker og nusser.

Jeg elsker de stjålne øjeblikke min mand og jeg finder til at hygge os med brætspil. Vi har ikke meget tid sammen, så vi får det meste ud af det mindste, og vi er gode til at gå og glæde os til vores korte øjeblik om aftenen. Før, da vi havde meget tid sammen, følte jeg faktisk ikke at jeg satte samme pris på det som nu.

Jeg er en hverdagselsker. Jeg skifter gardiner efter årstiden, og jeg pynter op herhjemme op til alle mulige og umulige højtider. Jeg forsøger altid at finde en mærkedag hver måned at holde. Bare et eller andet dumt, som international pandekagedag. Eller kyndelmisse. Whatever.

For mig, er hverdagen hvad man gør den til. ♡
13
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf Misantropen » 21. apr 2019, 20:59

Jeg er enormt glad og taknemmelig for min hverdag p.t.

Jeg har ikke arbejdet de sidste år, men jeg er dybt taknemmelig over at jeg får førtidspension, selvom det ikke ligefrem var et drømmescenarie at jeg var nødt til at stoppe med at arbejde og ændre nogle ting i mit liv i starten af 20'erne. Jeg har forsøgt at starte i skånejob/praktik og på VUC nogle gange, men uden det er lykkedes at få det til at fungere for mig. Til gengæld har jeg fået nogle atypiske, men positive erfaringer der har modnet og gavnet mig på anden vis end ellers.

Udadtil virker mit liv sikkert røvsygt og indholdsløst for mange, men jeg føler mig priviligeret over at jeg har muligheden for sove længe og lave ingenting hvis psyken eller fysikken driller, uden at spekulere på at bruge feriedage eller miste mit job pga. sygefravær, og have muligheden for at holde fri/ferie når jeg kan. Førtidspension har givet mig nogle muligheder jeg ellers ikke ville have, men jeg SAVNER stadig næsten dagligt mit tidligere fag og job! Det kan mine elskede hunde, en god familie, gode venner og en bolig i naturskønne omgivelser desværre ikke erstatte :(

Jeg har haft håb og drømme der ikke længere er realistiske pga. diverse ting. Det er og har der været meget sorg forbundet med, men jeg prøver at se positivt på mit liv og få bedste ud af det i stedet for at fokusere på det negative. Skulle jeg være bitter og ægre mig kunne jeg ikke lave andet end at spilde mit liv.

Det hårdeste er nok erkendelsen af ikke at kunne bruges til noget når jeg gerne vil arbejde og "være noget" andet end det min krop begrænser mig til.
8
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf Allmost_Famous » 21. apr 2019, 21:21

Forudsigelig, men med plads til spontanitet.

Om morgenen går jeg i bad, og så tøffer jeg på arbejde kl. 7. Jeg tager hjem igen mellem kl. 15 og 17, afhængig af dag. Enkelte gange kan jeg køre hjem tidligere. Nogle gange handler jeg på vej hjem.

Når jeg er hjemme, spiser jeg noget hurtigt. Jeg er ikke god til at spise andet end småtterier i løbet af dagen, så jeg er sulten når jeg kommer hjem. Hvis det er en sen dag, spiser jeg bare når det er tid til aftensmad.

Efter maden børster sønnike tænder, mens jeg rydder lidt op. Når sønnike har børstet tænder, slapper vi af. Nogle gange sammen, andre gange hver for sig.

Når han så er gået i seng, har jeg et par timer til at vaske op, gøre rent, se fjernsyn, snakke i telefon, eller hvad det nu lige er, der skal gøres/jeg har behov for.

Nogle gange gider jeg ikke være en af de der dygtige voksne, og så spiser vi ude. Eller får noget vildt nemt. Eller laver en toast eller rugbrødsmadder. Eller spiser foran fjerneren. Og så skide være med alt det praktiske. Jeg vil hellere have rod i huset end i hovedet.
Mig bekendt tager man ikke skade af at fiske rent tøj frem fra tørretumbleren, og så gider jeg ikke stresse over at det ikke lige nåede at mellemlande pænt foldet i skabet, hvis andre ting var vigtigere.
5
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf superboa » 21. apr 2019, 21:24

Jeg elsker min hverdag, som på ingen måde er kedelig eller forudsigelig på den dårlige måde :) Jeg føler mig meget priviligeret. Vi bor 2 voksne, der begge arbejder med skiftende arbejdstider (også i weekender og på helligdage), jeg arbejder 30 timer om ugen og vi bor i en lejlighed, så der er ingen have der skal passes. Oftest arbejder jeg om eftermiddagen/aften, hvilket er perfekt da jeg er b-menneske, og dermed kan sove længe og gå sent i seng. Jeg har oftest en hel del fritid til mig selv, hvor jeg træner, læser bøger, ses med veninder/venner/familie og dyrket div. krea-projekter. På dage hvor vi begge har fri, sørger vi dels for at få handlet, samt lave hyggelige ting som at spise brunch, se serier sammen eller f.eks. tage på udflugter. Rengøring og tøjvask ordner jeg oftest inden jeg tager afsted på en aftenvagt :)
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf zembra1986 » 21. apr 2019, 21:59

Min hverdag er præget at store udsving i min mentale tilstand, pga. de lidelser jeg har, så jeg kan gå fra at være helt i kulkælderen til at have det ret fint fra dag til dag, ja endda fra time til time nogle gange. Pga. dette indre kaos har jeg brug for stabilitet, faste rammer og tryghed i min hverdag og derfor består langt de fleste af mine dage af det samme: arbejde (praktik: 12 timer om ugen), afslapning, huslige pligter/indkøb, lidt motion i form af yoga og gåture, mere afslapning og evt. dyrke lidt af de hjemme-hobbies jeg har, og det passer mig godt.

Kunne nogle gange godt tænke mig en lidt mere spændende hverdag, hvor der skete lidt mere, men det kommer så bare med den pris at det næsten altid forværre min mentale tilstand, da jeg nemt bliver overvældet/stresset og derfor har jeg det egentlig bedst i den daglige trummerum, hvor der er nogenlunde trygt.

Jeg bor alene og er frivillig barnløs btw.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41795

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf LaMariposa » 22. apr 2019, 05:25

Vores hverdag er egentlig rigtig fin. Fuldtidsjob, hus osv. Vi har begge ret krævende, men spændende jobs, som vi i perioder bruger lidt for meget tid på. Derudover er der noget træning for mig, det tager også lidt tid (men gør mig glad), og jeg rejser i perioder også en del med jobbet. Vi betaler os fra rengøring og har en robotplæneklipper, så vi kan bruge vores tid hjemme på at hygge og lave mad.

Jeg står tidligt op, spiser morgenmad i ro og mag, træner måske før arbejde. Min mand møder senere. Efter arbejde spiser vi aftensmad og går måske en tur sammen. Hygger med film eller serier. Vi laver det meste af det praktiske i weekenden, så det ikke skal presses ind oven på en travl dag.

Den store joker for mig er vejret i Danmark, specielt om vinteren. Jeg afskyr mørke, blæst, regn og kulde, og det er der desværre ret meget af i Danmark. Det dræner mig for energi og får mig til at falde i søvn kl. 19.30 fra oktober til marts :genert: Og hvis sommeren så heller ikke er god, så dør jeg simpelthen indvendigt.

Så meget at mit rejsebehov bunder i mit behov for sol og varme. Hvis vi boede et sted, hvor klimaet var anderledes, så er jeg ret sikker på, at rejsebehovet ville være noget mindre :)
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 22. apr 2019, 05:55

Jeg/vi har aldrig haft en standard hverdag med 8-16 osv. Som det er nu hvor jeg er på barsel er hverdagen også ganske god.

5.30-6 Vores søn står op
6 står min mand op og de to laver og spiser morgenmad sammen og laver barnets madpakke.
6.45 står jeg op og går i bad. Nogle dage vågner lillesøster der, men som regel først ved 7+ tiden.
7.45 kører manden
8 Kører vi sønnen i skole og lillesøster og jeg hjem igen

Indtil at vi kører kl 14.15 for at hente storbror er det jo bare baby tid. Lege, pludre, sove lur, skrive, sy, praktiske ting.Jeg handler 2-3 gange om ugen. Hver mandag altid stort ind i først grøntshop og siden supermarked.

15.00 er vi hjemme med storebror og han tager et bad hver dag med det samme. Hvis det er svømmedag venter han dog til efter svømning som er 17-18. Eftermiddagen går med lektier, 30 min skærm, lege, gøre klar til aftensmad.

17.30-17.45 kommer manden. Vi spiser ved 18-18.30 tiden. Og så er det bare slag i slag med at ordne efter mad, lege, spille, hygge og gøre børn sengeklar. Lillesøster sover ved 19-20 tiden. Storebror og far går ind 19.30 og børster tænder, læser og putter.

Kl 20 er der ro og vi kan stene Netflix, sludre, knalde, spise barnets slik eller hvad vi har lyst til. Vi sover ved 22-22.30 tiden.

Vores hverdag er nem og hyggelig og går slag i slag. MEN, det helt store men er jo at vi har en maid som står for al rengøring, strygning, forberede og ofte lave aftensmad, mandens frokost, bage osv. Det er en KÆMPE luksus og jeg sætter virkelig pris på det.
2
Brugeravatar
loular
Indlæg: 146
Tilmeldt: 30. dec 2015, 19:04
Kort karma: 39
Likede indlæg: 456

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf loular » 22. apr 2019, 05:57

Min hverdag er nok det mange andre ville kalde hamsterhjul. Op, madpakker, arbejde, hjem, aftensmad, familietid, sengetid. Rinse and repeat.
Selvfølgelig er der dage hvor jeg drømmer mig til noget andet, men dybest set så har jeg den hverdag jeg ønsker mig. Jeg værdsætter de små øjeblikke, kys og kram fra mine børn. Glæden ved at arbejde i haven og der kommer en legesyg kat, at grine sammen med min mand, når vi ser noget sjovt i tv, at læse højt for mine børn af bøger fra min barndom. At glædes over mine drenge vokser og trives og er glade, at være i selskab med de mennesker jeg elsker, mine dejlige kollegaer på job.
Det er de øjeblikke i mine hverdage jeg prøver at få til at fylde, ikke de sure pligter :)
2
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf TinaW » 22. apr 2019, 06:55

Min hverdag består af to, de perioder hvor min mand er hjemme og de perioder, hvor han er ude at sejle.
Når han er ude står jeg op ca 05:30, smører madpakker og lufter hunde, inden min søn bliver vækket.
Når han er vækket, så er det hestene og kattene, der får morgenmad og så spiser jeg selv, inden vi kører ca 07:30.
Vi er hjemme omkring klokken 16 (klokken 13 for mit vedkommende om fredagen) og så skal der luftes hunde, laves mad og det er stort set, hvad det bliver til. Selvfølgelig bliver der støvsuget mm, hvis det trænger helt vildt. Hundene luftes 3 gange om dagen, så det går der omkring halvanden time med, alt i alt i løbet af en dag.
Min søn skal køres til violin undervisning og spejder, mandag og torsdag.
Når min mand er hjemme, står jeg op på samme tid, men udover madpakker og så morgenmad til heste, katte og mig selv, så klarer han resten og jeg møder derfor en time før og går også en time før hjem.
De uger kan jeg nogen gange nå en ridetur i løbet af ugen, i sommerhalvåret.
Jeg har det vel okay med mine hverdage, bortset fra at arbejdet tager alt for meget tid :fløjt:
Havde jeg råd, så gik jeg ned i timer.
0
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf Chatsy » 22. apr 2019, 09:01

En typisk arbejdsdag:

Står op mellem kl. 6-7:10. Afhænger af min mødetid og hvor mange gange jeg trykker på Snooze-knappen.
Får noget kaffe og hurtig morgenmad og så går jeg ellers på arbejde.
Får fri kl. 17-17:30 og hvis jeg ikke tager om at træne efter arbejde (sjældent det sker) går jeg en omvej hjem for at nå mindst 10.000 skridt. Typisk handler jeg også, så jeg er normalt først hjemme kl. 18:30-19:00. Så står den på aftensmad og afslapning. Skulle der være aftenmøde på arbejde, hvilket hænder, er jeg først hjemme kl. 20:30-21:30. De dage er nederen, for så er det som regel hjem og i seng, men i det mindste er aftensmaden da sikret.
Kl. 20-21:00 stykker er det så ind til TV'et, hvor jeg laver adskillige træningsøvelser medens jeg stener lidt TV. Så er det i bad og så i seng, typisk omkring kl. 23:00.
Skulle det ske, at jeg tager om at træne efter arbejde tager jeg direkte hjem, henter mit træningskluns og så om at træne. Så er jeg først hjemme kl. 21:20 og får aftensmad der. Der skipper jeg træningsøvelserne ganske enkelt fordi der ikke er tid.

En typisk fridag:

Vækkeuret starter kl. 8:30, men jeg snoozer som regel til senest kl. 10:00. Det hænder nu og da jeg er vågen når vækkeuret ringer.
Så er det op og få kaffe. Omkring middagstid er det så tid til at tage om at træne, hvor jeg er i ca. tre timer. Så er det hjem og lave aftensmad og ellers slappe af, måske gøre lidt rent de steder der trænger mest. Ellers er det samme TV-stenings ritual som nævnt ovenfor.

Er det en fridag, hvor jeg ikke skal træne, går jeg en tur på 10-12 km, måske længere men det kommer an på hvor meget energi jeg har tilbage, ellers er det de huslige pligter, der trækker. Eller også drager jeg vestpå for at besøge familien måske med overnatning, hvis jeg har fridage nok i træk til at putte det ind.

Jeg bor for mig selv og har friheden til at træffe spontane beslutninger, hvis det skulle falde mig ind. Men arbejdet fylder også meget, da jeg arbejder fuldtid og har mange lange dage, så det er lidt en balancegang. Jeg har det nu fint med, hvordan tingene er pt, da arbejdet nogenlunde kører uden overarbejde.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf Planten » 22. apr 2019, 09:08

Jeg arbejder og går i skole. Så på en skoledag ringer vækkeuret 5.50, en arbejdsdag 5.20. Når det så har larmet, ligger jeg enten og snoozer et stykke tid, ellers går jeg på net, mens jeg vågner.
Så står den på badeværelse, morgenmad og toilet og børste tænder.
En halv time inden toget kører, går jeg derind - det tager Ca. 40 minutter at komme til den by jeg arbejder og går i skole i.
Efter arbejde/skole spørger jeg tit venner om de vil med på café, ellers tager jeg hjem og laver mad. Er hjemme ca. kl. 17. Nogle dage står den på træning, andre gange kommer det venner på besøg, måske tager vi i bio. Nu er kor slut, ellers havde jeg også en dag med det :)
Og så går jeg i seng alt mellem kl 22 og 23.30. Jeg er elendig til at komme i seng :) når jeg så ligger der, skal jeg være meget træt for at falde i søvn. Det kan tage op til halvanden time for mig :)
Fridage går med mange sociale ting. Jeg elsker at være sammen med folk :)
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: INSP. Hvordan er din hverdag?

Indlægaf JoyNips » 22. apr 2019, 09:41

De eneste faste elementer er, at jeg står op kl. 6, at barnet puttes ca. 20.30 og at jeg går i seng kl 23. Derimellem varierer det om jeg skal aflevere eller hente i vuggestuen, om jeg skal ud at ride efter job og om jeg er nødt til lige at arbejde lidt om aftenen.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Livets forhold"