Underboob bikini mode - WTF

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf vandmelon » 14. maj 2019, 01:02

Fik kaffen galt i halsen i dag. Er dette her seriøst?
Hvor er vi på vej hen, hvis nogen vil objektivisere kvinder SÅ meget nu.
Jeg synes at det er ekstremt. Er det bare mig der har en lidt for gammeldags holdning her til påklædning, eller er det her virkelig ekstremt?
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16958
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1076
Likede indlæg: 21081

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Misantropen » 14. maj 2019, 02:02

vandmelon skrev:Fik kaffen galt i halsen i dag. Er dette her seriøst?
Hvor er vi på vej hen, hvis nogen vil objektivisere kvinder SÅ meget nu.
Jeg synes at det er ekstremt. Er det bare mig der har en lidt for gammeldags holdning her til påklædning, eller er det her virkelig ekstremt?

Et billede af det du synes er ekstremt vil være en stor hjælp ift. at svare ;)

De bikinitoppe jeg har set med underboob har der ikke været noget ekstremt over, og jeg har ærlig talt svært ved at se det skulle være mere ekstremt eller objektivisere kvinder når lidt af brystet er synligt under end over bikinien :forvirret: Jeg synes ikke det er pænt(eller virker praktisk) til badetøj, men med en løs top synes jeg det kan være frækt og ofte pænere end "sideboobs".

Har man kroppen til sådan bikini skal man da bare give los. Det har jeg desværre ikke selv :jule: Men i mit næste liv vil jeg være en lækker latinamerikansk samba-dronning og bruge al min fritid på at spankulere rundt i brasilianske Copacabana og lignende steder i en lillebitte bikini.
3
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Delfin » 14. maj 2019, 03:24

Tja om det er ekstremt ved jeg ikke. Kønt er det ikke i mine øjne, men det må de jo selv om. Man må bare håbe at de ikke falder ud. Jeg ville ikke satse på mine lange tasker :lol:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Skinkehunden » 14. maj 2019, 18:02

Måtte lige google det og hold da op, hvor er det bare ikke ret kønt :tie:

1620F6B3-0DB0-4DFF-B107-D76E796B8868.jpeg
3
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Honningprut » 14. maj 2019, 18:26

Jeg synes ikke det virker voldsomt. Altså i forhold til hvordan moden ellers udfolder sig indenfor den slags. Til gengæld er jeg enig i at det ikke er særlig kønt.
3
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Panton » 14. maj 2019, 19:01

Det ligner sådan noget Kardashian outfits, ikke kønt.
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf ajnaM » 14. maj 2019, 19:11

Har også lige måttet google, og synes mest af alt, det ser virkelig fjollet ud. :lol: Elsker især dette billede, der mest af alt ligner, at modellen har taget sin top omvendt på. Hun ser også lidt... beklemt ud. :D

Billede
5
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Tilly » 14. maj 2019, 19:14

vandmelon skrev:Fik kaffen galt i halsen i dag. Er dette her seriøst?
Hvor er vi på vej hen, hvis nogen vil objektivisere kvinder SÅ meget nu.
Jeg synes at det er ekstremt. Er det bare mig der har en lidt for gammeldags holdning her til påklædning, eller er det her virkelig ekstremt?

hvorfor synes du at den objektiviserer kvinder mere end en almindelig bikini? :gruble:
1
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf vandmelon » 14. maj 2019, 21:34

Fordi jeg synes man med de billeder fjerner fokus fra kvinden selv, og der kun er fokus på bryster og intet andet. Så jeg synes at de gør kvinden til et sexobjekt. Nu kan jeg se, at i kigger på, hvordan det hele sidder. Jeg ser kun bryster over det hele på de billeder. Det gør jeg ikke når det er et almindeligt bikini-billede, lige meget hvordan det er og hvordan kvinden er. Der kan man sagtens have fokus på kvinden selv. Her der oser det bare af ekstremt overseksualisering af kvindekønnet, som om kvinder ikke er mere end det. Jeg synes at det er en diskriminering af det kvindelige køn, lidt ligesom når amerikanere fx bliver portærteret som skydegale og magtsyge, og bagefter ingen chance har for at forsvare sig mod det billede af dem. Amerika er meget mere end det. Måske går jeg bare i små sko og burde sige "that's how it is" - men synes stadig lige, at den her er over grænsen, som om at det er en portrættering af kvinden som et produkt :wacko:
Senest rettet af vandmelon 14. maj 2019, 21:43, rettet i alt 2 gange.
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Delfin » 14. maj 2019, 21:37

ajnaM skrev:Har også lige måttet google, og synes mest af alt, det ser virkelig fjollet ud. :lol: Elsker især dette billede, der mest af alt ligner, at modellen har taget sin top omvendt på. Hun ser også lidt... beklemt ud. :D

Billede


Det ligner 10årige lillesøsters bikini
8
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16958
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1076
Likede indlæg: 21081

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Misantropen » 14. maj 2019, 21:58

vandmelon skrev:Fordi jeg synes man med de billeder fjerner fokus fra kvinden selv, og der kun er fokus på bryster og intet andet. Så jeg synes at de gør kvinden til et sexobjekt. Nu kan jeg se, at i kigger på, hvordan det hele sidder. Jeg ser kun bryster over det hele på de billeder. Det gør jeg ikke når det er et almindeligt bikini-billede, lige meget hvordan det er og hvordan kvinden er. Der kan man sagtens have fokus på kvinden selv. Her der oser det bare af ekstremt overseksualisering af kvindekønnet, som om kvinder ikke er mere end det. Jeg synes at det er en diskriminering af det kvindelige køn, lidt ligesom når amerikanere fx bliver portærteret som skydegale og magtsyge, og bagefter ingen chance har for at forsvare sig mod det billede af dem. Amerika er meget mere end det. Måske går jeg bare i små sko og burde sige "that's how it is" - men synes stadig lige, at den her er over grænsen, som om at det er en portrættering af kvinden som et produkt :wacko:

Hvordan ser sådan en omtalt bikini og bikini-billede ud?
0
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf vandmelon » 15. maj 2019, 01:32

0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16958
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1076
Likede indlæg: 21081

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Misantropen » 15. maj 2019, 03:27

vandmelon skrev:Alle dem man ser her fx: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... am/7632862

Jeg troede jeg havde fået markeret det jeg hentydede til i dit indlæg. Jeg mente hvad du mener med med et almindeligt bikini-billede(og en almindelig bikini?) Jeg er i tvivl om det er bikinien eller billederne af bikinitoppen du synes er ekstremt.

Hvad mener du er diskriminerende ved sådan en bikinitop? Jeg oplever som kvinde ikke at blive diskrimineret fordi nogle kvinder går med den type bikinitop, eller at den er værre end så mange andre slags bikini. En bikini i sig selv overlader sjældent meget til fantasien, men det synes jeg ikke gør bikinier ekstreme i sig selv.

Bikinier kan være upassende i nogle sammenhænge, men synes du disse toppe er mere ekstreme end når der er kavalergang eller en synlig "markering" af brystet, fx over toppen? :gruble: Hvis du gør det kan jeg godt forstå din reaktion ellers ikke.
2
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf vandmelon » 15. maj 2019, 05:23

"Bikinier kan være upassende i nogle sammenhænge, men synes du disse toppe er mere ekstreme end når der er kavalergang eller en synlig "markering" af brystet, fx over toppen?"

Ja da :) Underboob er mere ekstreme fordi jeg synes man med vilje prøver at sige, at kvinder ikke er andet end bare bryster. Det synes jeg er disrespektfuldt. Jeg kan ikke se andet i de billeder der end rent chikane af kvindekønnet, hvis det skulle siges meget groft ^^ Det er derfor jeg siger, det er da helt ekstremt det her at portrættere kvinder sådan :O

"Jeg mente hvad du mener med med et almindeligt bikini-billede(og en almindelig bikini?) Jeg er i tvivl om det er bikinien eller billederne af bikinitoppen du synes er ekstremt."

Ah, ok :)

Søger man på google efter "woman in bikini" er der ingen af de billeder der er ekstreme fordi de fremhæver hele kvindens figur. Altså, alt det der hedder noget med underboob bikini er ekstremt. Dvs. billederne af underboob bikini som tøj, billeder af kvinder der har dem på mens alt det der ikke har noget at gøre med underboob bikini er ikke ekstremt selv hvis det fx skulle være "tannet bikini" moden.

Håber det gav mening :)
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4886
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6474

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Stars » 15. maj 2019, 05:40

Misantropen skrev:
vandmelon skrev:Alle dem man ser her fx: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... am/7632862

Jeg troede jeg havde fået markeret det jeg hentydede til i dit indlæg. Jeg mente hvad du mener med med et almindeligt bikini-billede(og en almindelig bikini?) Jeg er i tvivl om det er bikinien eller billederne af bikinitoppen du synes er ekstremt.

Hvad mener du er diskriminerende ved sådan en bikinitop? Jeg oplever som kvinde ikke at blive diskrimineret fordi nogle kvinder går med den type bikinitop, eller at den er værre end så mange andre slags bikini. En bikini i sig selv overlader sjældent meget til fantasien, men det synes jeg ikke gør bikinier ekstreme i sig selv.

Bikinier kan være upassende i nogle sammenhænge, men synes du disse toppe er mere ekstreme end når der er kavalergang eller en synlig "markering" af brystet, fx over toppen? :gruble: Hvis du gør det kan jeg godt forstå din reaktion ellers ikke.


Det er ikke kavalergangen, men "undersiden" af brysterne, der gør, at fokus ændres.
Til sammenligning et "helt almindeligt bikinibillede" med kavalergang:

Unavngivet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?

Tilbage til "Livets forhold"