Bruger du sæbe på de nedre dele?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.

Bruger du sæbe på kønsdelene?

Kvinde: Ja, almindelig kropssæbe
33
20%
Kvinde: Ja, men en intimsæbe til formålet
48
29%
Kvinde: Nej, kun rent vand
66
40%
Mand: Ja, almindelig kropssæbe
13
8%
Mand: Ja, men en intimsæbe til formålet
0
Ingen stemmer
Mand: Nej, kun rent vand
2
1%
Ved ikke / Forskelligt / hvad er bad?
4
2%

Afgivne stemmer: 166
zembra1986
Kort karma: 205
Likede indlæg: 3552

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf zembra1986 » 17. maj 2019, 16:08

Jeg bruger mest bare vand. En sjælden gang imellem sæbe, selvom jeg godt ved det ikke er sundt.
0
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 188
Likede indlæg: 4323

Indlægaf Misantropen » 17. maj 2019, 16:21

Jedi skrev:Jeg bruger intimsæbe de steder, hvor der ellers ville være hår. Dvs. ikke der, hvor der er slimhinder. Bliver altid overasket, når jeg hører om kvinder, der vasker sig indvendig :-O

Indvendigt som mellem/omkring skamlæberne eller i skeden? :mellow:
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 528
Likede indlæg: 8948

Indlægaf Rosa Espinosa » 17. maj 2019, 16:28

Jeg bruger det sæbe jeg bruger til resten af kroppen, nemlig Neutral shower gel. Har aldrig oplevet problemer.
0
You are only limited by your own imagination! And money. And talent. And time. And other people. Go for it!
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 17. maj 2019, 16:33

Det sker at jeg bruger sæbe når jeg ikke synes vand er nok.

Det er den samme som til resten af kroppen. Den er uden parfume, farvestoffer, konserveringsmidler og har en lav ph-værdi så det er ikke noget jeg bekymrer mig så meget om, men jeg skrubber mig heller ikke med en vaskeklud eller andet der kan være hårdt for huden og slimhinderne.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 668
Likede indlæg: 5147

Indlægaf achillaxedprune » 17. maj 2019, 16:39

Intimsæbe.

Jeg så engang sådan et herligt program fra UK, hvor nogle læger kørte rundt i landet og gav gratis lægehjælp til folket. Der var der en pige inde med den værste gang skedesvamp nogensinde, det lignede seriøst hytteost, og hun forklarede hun vaskede med sæbe indeni skeden for ar få det til at blive rent. Tal lige om selvmål! ... Det fik hun selvfølgelig at vide, hun ikke skulle, hvorefter hendes svamp forsvandt. Træls, hun ikke lige havde googlet det selv noget før. Anyway - håber ikke der er for mange derude, som laver dét nummer. Av av.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 783
Likede indlæg: 11074

Indlægaf Zombie » 17. maj 2019, 16:50

Misantropen skrev:
Jedi skrev:Jeg bruger intimsæbe de steder, hvor der ellers ville være hår. Dvs. ikke der, hvor der er slimhinder. Bliver altid overasket, når jeg hører om kvinder, der vasker sig indvendig :-O

Inde i selve skeden.
Seriøst, det er der nogen som gør.
Det er helt wack.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
sansera
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1554

Indlægaf sansera » 17. maj 2019, 16:59

Jeg synes som regel vand er nok, men hvis jeg har sved meget eller har menses fra helvede, så kan det nogen gange være rart med sæbe. Så jeg har en intimsæbe, som jeg måske bruger en gang om ugen i gennemsnit. Det der med at vaske 'inden i' forstår jeg ikke helt, mener i selve skeden? I så fald så vasker jeg overhoved ikke der.
0
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 17. maj 2019, 17:17

Zombie skrev:
Misantropen skrev:

Inde i selve skeden.
Seriøst, det er der nogen som gør.
Det er helt wack.

Er det noget Gwyneth Paltrow har fundet på? :wacko:

Men okay, for nogle år siden var der også et råd med at "vaske" sig med en skrællet agurk i skeden. Jeg kan dog ikke huske hvorfor og om det også var noget hun havde fundet på, men det var ikke noget fra et uland hvor kvinderne ikke vidste bedre.
1
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 82
Likede indlæg: 2371

Indlægaf Lathyrus » 17. maj 2019, 18:41

Jeg bruger intimsæbe hver gang jeg bader. Mine nedre regioner tåler ikk ret godt alm sæbe, men omvendt synes jeg ikke vand er nok til at jeg føler mig ren og frisk.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 565
Likede indlæg: 10952

Indlægaf HappyPaww » 17. maj 2019, 19:01

achillaxedprune skrev:Intimsæbe.

Jeg så engang sådan et herligt program fra UK, hvor nogle læger kørte rundt i landet og gav gratis lægehjælp til folket. Der var der en pige inde med den værste gang skedesvamp nogensinde, det lignede seriøst hytteost, og hun forklarede hun vaskede med sæbe indeni skeden for ar få det til at blive rent. Tal lige om selvmål! ... Det fik hun selvfølgelig at vide, hun ikke skulle, hvorefter hendes svamp forsvandt. Træls, hun ikke lige havde googlet det selv noget før. Anyway - håber ikke der er for mange derude, som laver dét nummer. Av av.

Det program var seriøst det klammeste :shock: Intet filter overhovedet!
0
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 286
Likede indlæg: 1679

Indlægaf Panton » 17. maj 2019, 19:25

Jeg bruger imtimsæben lactacyd uden parfume. Den har jeg brugt i mange år.
Senest rettet af Panton 18. maj 2019, 07:30, rettet i alt 1 gang.
0
Winners never quit
Quitters never win
#Highdrinkingnofood#
Trappestige
Kort karma: 125
Likede indlæg: 2102

Indlægaf Trappestige » 17. maj 2019, 19:38

Intimsæbe eller vand.
0
Trappestige
Kort karma: 125
Likede indlæg: 2102

Indlægaf Trappestige » 17. maj 2019, 19:45

Som teen synes jeg ikke at jeg blev “ ren” nok og vaskede mig med almindelig sæbe indenfor, gennem noget tid. Det resulterede i den ondeste betændelse der krævede flere antibiotika-kure gennem nogle måneder, før der var bedring igen. Jeg gik seriøst helt sammenkrøbet i flere måneder pga. smerter. :tie: Siden da har vand været rigeligt fint, jeg har dog intimsæbe som jeg også bruger til tider.
0
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 302
Likede indlæg: 8382

Indlægaf Santa » 17. maj 2019, 20:35

Alm sæbe alle vegne. Men ikke ret ofte.
Og min mis laver aldrig ballade, ingen udflåd, ingen underlivsbetændelse, ingen kløe.
Så det fortsætter jeg med.

Jeg behandler min krop efter sommerhushavereglen: naturgrund. Ting får lov til at vokse vildt, holdes nede et par gange i sæsonen, og der er åbent for lys og luft....hvis I forstår den.
4
Brugeravatar
Misantropen

Indlægaf Misantropen » 17. maj 2019, 20:42

achillaxedprune skrev:Intimsæbe.

Velbekomme :whine:

Er det "Krop umulig"? Jeg så et afsnit hvor den mandlige læge havde undersøgt en penis med handsker på hænderne, og så med de selvsamme handsker på kløede sig i ansigtet efter undersøgelsen :trist:
0

Tilbage til "Livets forhold"