Uægte profiler/tråde

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Honningprut
Kort karma: 111
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 1272

Re: Uægte profiler/tråde

Indlægaf Honningprut » 21. maj 2019, 08:30

Ado skrev:Jeg er imponeret over at I kan se der er tale om en dobbetlprofil x8. Det flyver totalt hen over hovedet på mig. :D

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilke profiler de dækker over? :fløjt: For jeg kan slet ikke se hvem det skulle være :gruble:
4
I'm little My, and i bite because I like it :blomst: :lun:
Kaffe
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1731

Indlægaf Kaffe » 21. maj 2019, 08:56

DenBruneMunk skrev:
Kaffe skrev:
DenBruneMunk skrev:Jeg er før blevet rettet på fordi jeg påpegede lignende tilfælde, eller personer som iscenesatte en fiktiv historie.

Argumentet er jo ofte, det er et godt debat emne, og problematikken er god at stille spørgsmål ved..

Om den som skriver, er en 2./3. eller fjerde profil, og emnet slet ikke er profilens egen oplevelse, er vel lige meget, hvis problematikken er til stede, evt. når man spørger på andres vegne.

Så kan man spekulere i fiktive og falske indlæg, spørgsmålet er om indlæggets indhold måske er spændende nok, selvom det ikke er ægte og relaterer til en person i virkeligheden? Vi debatterer spil,bøger og andet, hvorfor ikke opdigtede men mulige scenarier som kan ske?

Er det ikke at rejse spørgsmål om ens religion, overtro eller kærlighed for Märklin toge eller voksne i babytøj :) De er virkelige for dem som kan lide det. For andre ren fantasi og ikke noget de vil tro på, og så kan historien forekomme fantasifuld.

Jeg ser ikke nogen mening i at forholde mig til noget, som ikke findes.

Du spørger om noget i den anden tråd, som jeg tænker er bedre at svare på her. Du beder om referencer og lidt forklaring på, hvordan jeg får det ud af trådene, som jeg beskrev. Der er tale om et romantisk syn på forhold, fokus på at blive inviteret ud, usikkerhed på den indledende fase, hvor sex ønskes undgået, tanker om ‘casual dating’ (det ved jeg ikke hvad er), lange datingperioder med f.eks kaffedates og nervøsitet omkring, hvorvidt manden vil have sex, ubehag ved fysisk tilnærmelse såsom et strejf på numsen. Det er altsammen helt fair tanker og bekymringer, og det er godt at spørge andre til råds. Men hvorfor ikke bare holde det til een profil og det rigtige hændelsesforløb?

Flere på forum her, laver 2 eller 3 profiler, når de spørger om noget , de tror eller føler er et emne som deres 1. profil ikke skal identificeres med.
Præcis "Jeg ser ikke nogen mening i at forholde mig til noget, som ikke findes." - hvor er sammenhængen med 3 profiler og dette svar? Selvom personen har en "rigtig" profil?

Og som jeg fik svar fra andre, når jeg skrev de skulle sætte sig ind i indlæg, så var svaret, hvorfor? De gider ikke sætte sig ind i om indlægget er enslydende med et andet for 2 uger siden, eller 5 måneder før i en anden sektion. Dette er måske lidt så meget en tvangstanke end det er andet, end et spørgsmål om man gider svare personen eller ej. Og så er der referencerne, som blev dine fortolkninger af indlæg, dem kan vi vist alle konkludere er personlige og så ikke mere. Vi har alle personlige holdninger til indlæg og tråde, det ser du vist som svar her.

Jeg forstår ikke, hvad du mener. Der er en bruger, der har 6-8 profiler, hvor essensen er den samme, men hvor historierne ikke passer sammen. Det er det, som undrer mig.

Jeg refererer, hvad trådene handler om. Det er ikke en fortolkning, men en beskrivelse af, hvad der fortælles om og spørges om.

Jeg forstår udmærket, når nogle opretter en dobbeltprofil, hvis de ønsker at drøfte noget, som de ikke vil være åbne omkring i den vanlige profil.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 934
Likede indlæg: 13566

Indlægaf dgd2007 » 21. maj 2019, 09:01

Ado skrev:Jeg er imponeret over at I kan se der er tale om en dobbetlprofil x8. Det flyver totalt hen over hovedet på mig. :D

Enig! :)
(Men det kan selvfølgelig også være det er foregået i en type tråde eller fora, som jeg normalt ikke studerer så grundigt.)

Jeg har dog været ude for at nogen simpelthen har skrevet at de ikke opretter den pågældende tråd under deres sædvanlige alias - der har jeg indtryk af at det er fordi de ikke ønsker at alt det de skriver under deres normale profil, skal blive set i lyset af det pågældende problem. Men jeg går ud fra at det ikke er sådan noget der menes her.
1
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 17
Likede indlæg: 1057

Indlægaf DenBruneMunk » 21. maj 2019, 09:12

dgd2007 skrev:

Enig! :)
(Men det kan selvfølgelig også være det er foregået i en type tråde eller fora, som jeg normalt ikke studerer så grundigt.)

Jeg har dog været ude for at nogen simpelthen har skrevet at de ikke opretter den pågældende tråd under deres sædvanlige alias - der har jeg indtryk af at det er fordi de ikke ønsker at alt det de skriver under deres normale profil, skal blive set i lyset af det pågældende problem. Men jeg går ud fra at det ikke er sådan noget der menes her.

+1 , jeg synes ellers også jeg er god till at checke folk når de siger noget eller man skal forholde sig til noget, som måske ikke er helt sådan, eller bare omtalt på andet tidspunkt på anden måde, osv.... 8 profiler sgu en svær en at sluge, og her mener jeg bare det er jo kun formodninger, så jeg gætter på det rigtige tal er 13 :)
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 828
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 18466

Moderation

Indlægaf icelady » 21. maj 2019, 09:26

Det er ikke i orden at debattere et specifikt medlem og derfor lukkes tråden.

Vi kigger fra moderator-siden senere på, om vi kan redigere i tråden, så den kan åbnes igen.

Edit: Idet tråden går efter manden fremfor bolden (personen fremfor emnet) og dermed overtræder retningslinjerne, forbliver den lukket.

Særskilt information ang moderatorteamets holdning til dobbeltprofiler kommer snarest.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Livets forhold"