Anderledes ting du gør mens i “exil”.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43968

Re: Anderledes ting du gør mens i “exil”.

Indlægaf paint » 21. apr 2020, 22:11

Ser teater på nettet. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes om den lidt alternative teaterforestilling :gruble:

Coronamonologer. https://www.osterbroteater.dk/forestill ... nologerne/

0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Anderledes ting du gør mens i “exil”.

Indlægaf Mulan » 22. apr 2020, 09:22

Jeg træner en del mere, end jeg plejer. Er begyndt at få undervisning af min kæreste. Det startede egentlig bare fordi, at jeg godt ville have en sjov træningsform, så vi legede "kamp". Han er dog så meget kampsportsnørd, at han ikke kunne lade være med at undervise mig.
Det er sjovt. Jeg er begyndt at få ok styr på Martello-sparket - men altså, jeg bliver sgutte nogen kampsportsguru eller supertrænet. Jeg nyder virkelig at vi har meget mere tid sammen. DET er usædvanligt.
VI har også været meget mere ude på ture sammen for at nyde naturen. Det er ret fedt. Vi har bibeholdt at komme op på nogenlunde samme tid som før. Er også blevet noget mere Netflix afhængig og er begyndt at spille brætspil online :)
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Anderledes ting du gør mens i “exil”.

Indlægaf ajnaM » 22. apr 2020, 09:34

Jeg er lige for tiden meget væk fra min familie. De er i sommerhuset, mens jeg er i byen for at arbejde.




Men derudover er jeg meget mere ude! Især når jeg er i sommerhuset. Jeg sidder i sagens natur meget mindre i fysiske møder, og mange af mine digitale møder er sådan nogen, hvor jeg bare skal være med på en lytter og sagtens kan tage dem på en høretelefon på mobilen ude i solen. :love: Så jeg er meget brunere, end jeg plejer at være 22. april. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3261

Re: Anderledes ting du gør mens i “exil”.

Indlægaf gro71 » 22. apr 2020, 11:51

Jeg har fået ordnet nogle tunge, store projekter i haven... Udvidelse af terrassen, opretning af havegange (altså pille stenene op og lægge dem om), anlægning af 25 m2 ekstra græsplæne). Var det her corona-halløj ikke startet nu, var alle de projekter blevet skudt til et meget senere tidspunkt (og måske aldrig gennemført), så eksilet har da været godt for noget. Trods alt.
0

Tilbage til "Livets forhold"