Kære liv, du kan rende mig skråt i. En pivetråd.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Anufe
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27. sep 2015, 05:49
Kort karma: 6
Likede indlæg: 21

Kære liv, du kan rende mig skråt i. En pivetråd.

Indlægaf Anufe » 18. jan 2016, 19:27

Klap mig på hovedet, og giv mig ret i at livet er en lort. For jeg er træt, meget træt, og det er udgangspunktet for denne tråd.
I sommers fandt jeg ud af, at min kæreste gennem 12-13 år, havde været med utro med en fælles veninde. De havde, siger de, ikke været fysisk sammen, men "kun" skrevet sammen i et halvt år.
Nårhm men altså, jeg beslutter mig for at give vores forhold en chance, der er trods alt mange år vi har været sammen og jeg elsker manden.
Forholdet har hen over vinteren været op og ned, og min glæde er stor, da jeg får tilbudt en lejlighed. Jeg vil nemlig gerne fortsætte vores forhold, men vil gerne bo for mig selv i en periode.
I torsdags gik der ild i underboens lejlighed, den er udbrændt og bliver ikke egnet til beboelse lige med det samme. Branden betød også, at vi var nødt til at blive genhuset, da hele vores lejlighed er røg- og sodskadet. Kæresten gik i sort, så jeg har stået for al kontakt med skadeservice og forsikringsselskab, og fundet et sted vi kunne blive genhuset.
Nu er der endelig faldet lidt ro over sagerne, og jeg nød derfor en stille aften med kattene, pizza og netflix. Lykken varede kort, for gud hjælpe mig om min ene tand ikke flækker. Den er halvvejs i en rodbehandling, men det skulle for fisen ikke flække en af en ondsvag pizza.
Jeg giver op, jeg gider simpelthen ikke mere, jeg melder pas, opsiger mit abonnement og finder en sten at gennem mig under. Kald på mig, når de lysere tider begynder.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Kære liv, du kan rende mig skråt i. En pivetråd.

Indlægaf LadyFox » 18. jan 2016, 19:44

Nej hvor er du da bare uheldig, hvor er det bare uretfærdigt altså. Men trods alt godt at der ikke skete jer noget i branden.

Piv du videre, det kan jeg godt forstå - så vil jeg krydse mine fingre for at solen snart lyser på dig.
2
...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Kære liv, du kan rende mig skråt i. En pivetråd.

Indlægaf Fru Sunshine » 18. jan 2016, 20:02

Piv løs. Du har vist været ude for mere end nok til være piveberettiget.

:ae:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Kære liv, du kan rende mig skråt i. En pivetråd.

Indlægaf Panton » 18. jan 2016, 20:43

Jeg kan godt forstå du piver, det lyder også som om livet har været ond ved dig :ae: Jeg håber det snart vender for dig og du får noget livsglæde igen :kys:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Kære liv, du kan rende mig skråt i. En pivetråd.

Indlægaf dykkersild » 19. jan 2016, 09:34

Ring til tandlægen og få sat i "prop" i den tand.
Bed kæresten om at finde et andet sted at bo en uges tid.
Tag ferie - hvis muligt - og giv dig så tid til katte, pizza, netflix og ikke mindst masser af dig-tid - uden at skulle tage hensyn til andre end dig selv.
Alenetid - over eller under tunge sten - kan være mega givtige og kan sætte tanker i gang som man ikke får tænkt i den daglige trummerum. Det kunne godt lyde som om, at du trænger til dig-tid!
3
Anufe
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27. sep 2015, 05:49
Kort karma: 6
Likede indlæg: 21

Re: Kære liv, du kan rende mig skråt i. En pivetråd.

Indlægaf Anufe » 19. jan 2016, 16:52

Tak skal I have.
Tog tidligt fri fra job for at komme til tandlægen, der pænt lappede hullet. Bagefter var det "hjem" og på hovedet i seng, med begge katte som krammedyr.
Godt det snart er sommer.
1

Tilbage til "Livets forhold"