Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Wizzze » 13. sep 2018, 18:28

1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Wizzze » 28. sep 2018, 12:48

Man troede ikke det kunne blive værre, men tro om igen :tie:

https://www.bt.dk/samfund/postnord-haever-priserne
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
HotStuff
Indlæg: 46
Tilmeldt: 1. okt 2016, 20:15
Kort karma: 5
Likede indlæg: 75

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf HotStuff » 6. okt 2018, 18:20

Wizzze skrev:Man troede ikke det kunne blive værre, men tro om igen :tie:

https://www.bt.dk/samfund/postnord-haever-priserne


"Vælger man et quickbrev, der i teorien bliver leveret dag til dag, vil det koste 28 kroner for et brev op til 100 gram fra nytår."

Undskyld, men man betaler ikke fucking 28 kroner for "i teorien"?! Man betaler 28 kroner for at det FAKTISK er leveret dagen efter! :cuss:

Jeg kan ikke fordrage PostNord... Har sjældent gode erfaringer med dem i modsætning til andre leverandører
5
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Wizzze » 9. okt 2018, 15:46

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf RavenClaw » 13. okt 2018, 05:35

Jeg har bestilt to bøger fra Saxo, og af en eller anden årsag har de afsendt dem i to forskellige pakker samme dag.. nå, men Post Nord har så leveret dem i to forskellige pakkeudleveringssteder, og ingen af de to er det, jeg valgte ved bestilling....
8
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf didas » 17. okt 2018, 13:09

Jeg har i går sendt et rekommanderet brev til den nette sum af 95kr. Så skulle der vist også være betalt for den modtagerunderskrift! :lol:
5
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Lurende Peber » 17. okt 2018, 14:26

didas skrev:Jeg har i går sendt et rekommanderet brev til den nette sum af 95kr. Så skulle der vist også være betalt for den modtagerunderskrift! :lol:

Jaah, hvis det når frem :gruble:
Jeg har oplevet, at tracking nummer fint kunne bruges til at finde ud af, at brevet var afleveret til posthuset!
Og...?
Ja når der ikke var flere registrerede tider og steder, så måtte brevet nok betragtes som bortkommet :nerve:
:cuss:

Brevet dukkede så pludseligt op en uges tid forsinket, så det var jo ikke helt væk ..... :rulle:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1592
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2899

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Kilix » 26. nov 2018, 10:45

Jeg koebte i gaar eftermiddag (14:52 paa en soendag) to pakker paa din-ecigaret.dk. med hovedsaede i Koebenhavn. Pakkerne skal afleveres i det moerke vestjylland, ude paa lars tyndskids mark.

De blev afleveret i morges klokken 07:59 af DAO365 :D

Jeg har ogsaa koebt sager fra Zooplus.dk og matas.dk, saa ser vi lige hvor hurtigt det bliver leveret... Zooplus leverer med GLS, men jeg ved ikke lige hvem Matas shipper med.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Daine » 26. nov 2018, 10:47

Kilix skrev:Jeg koebte i gaar eftermiddag (14:52 paa en soendag) to pakker paa din-ecigaret.dk. med hovedsaede i Koebenhavn. Pakkerne skal afleveres i det moerke vestjylland, ude paa lars tyndskids mark.

De blev afleveret i morges klokken 07:59 af DAO365 :D

Jeg har ogsaa koebt sager fra Zooplus.dk og matas.dk, saa ser vi lige hvor hurtigt det bliver leveret... Zooplus leverer med GLS, men jeg ved ikke lige hvem Matas shipper med.

Matas er via PostDk (men jeg kan ikke lige huske om man selv kan vælge andre leverandører :gruble: )
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29896

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf TinaW » 26. nov 2018, 10:52

Jeg får en pakke leveret i dag, af postnord. Fra h&m, bestilt i fredags. Hvad sker der lige for det? h&m plejer overhovedet ikke være så hurtige.
Zooplus pakker er snildt 3-4 dage undervejs, da de vist sendes fra deres lager i Holland eller Tyskland.
Matas har leveret lynhurtigt de sidste par gange, jeg har købt noget der.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Daine » 26. nov 2018, 14:12

Daine skrev:
Kilix skrev:Jeg koebte i gaar eftermiddag (14:52 paa en soendag) to pakker paa din-ecigaret.dk. med hovedsaede i Koebenhavn. Pakkerne skal afleveres i det moerke vestjylland, ude paa lars tyndskids mark.

De blev afleveret i morges klokken 07:59 af DAO365 :D

Jeg har ogsaa koebt sager fra Zooplus.dk og matas.dk, saa ser vi lige hvor hurtigt det bliver leveret... Zooplus leverer med GLS, men jeg ved ikke lige hvem Matas shipper med.

Matas er via PostDk (men jeg kan ikke lige huske om man selv kan vælge andre leverandører :gruble: )

Jeg har lige fået en pakke fra Matas i dag, leveret med GLS. Så man vælger selv - jeg plejer bare at få med postdk, fordi jeg så kan hente ved købmanden :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf cola » 26. nov 2018, 14:17

Hvem bruger i dag kun post langsom til at sende pakker ? Jeg vælger til en hver tid noget andet, og får det så sendt til mit arbejde :-)
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Daine » 26. nov 2018, 14:23

cola skrev:Hvem bruger i dag kun post langsom til at sende pakker ? Jeg vælger til en hver tid noget andet, og får det så sendt til mit arbejde :-)

Det gør jeg. Jeg har aldrig oplevet at de har været langsomme til at levere, jeg kan følge pakkerne på appen. Indimellem er firmaerne der skal sende varen langsomme til at få pakket, men det er jo ikke postdks skyld. Jeg får som regel pakken leveret til afhentning hos købmanden, så jeg oplever ikke det med at de smider en seddel i postkassen fordi de ikke gider tage pakken med (det er heller ikke en praksis der bliver brugt hvor jeg bor).
Postdk er langsomme til det med breve, men jeg synes ikke de er det med pakker.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 26. nov 2018, 14:28

Jeg synes også, PostNord langt hen ad vejen er hurtige til at levere pakker. Og så leverer de også (til posthus og pakkeboks) om lørdagen, hvilket GLS ikke gør. Det afhænger af evt. prisforskel, om jeg foretrækker GLS Pakkeshop eller PostNord Pakkeboks.

Jeg har lige sendt en pakke selv, og der var PostNord faktisk billigere end GLS for mig som privatkunde.

Deres håndtering af breve er jeg derimod ikke imponeret af.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29896

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf TinaW » 26. nov 2018, 14:41

Daine skrev:
cola skrev:Hvem bruger i dag kun post langsom til at sende pakker ? Jeg vælger til en hver tid noget andet, og får det så sendt til mit arbejde :-)

Det gør jeg. Jeg har aldrig oplevet at de har været langsomme til at levere, jeg kan følge pakkerne på appen. Indimellem er firmaerne der skal sende varen langsomme til at få pakket, men det er jo ikke postdks skyld. Jeg får som regel pakken leveret til afhentning hos købmanden, så jeg oplever ikke det med at de smider en seddel i postkassen fordi de ikke gider tage pakken med (det er heller ikke en praksis der bliver brugt hvor jeg bor).
Postdk er langsomme til det med breve, men jeg synes ikke de er det med pakker.


Her sætter de pænt pakken af, det aftalte sted iht. det der modtagerflex skilt vi har siddende.
Tror ikke de overhovedet tjekker om, der er nogen hjemme, men det er også lige meget.
0

Tilbage til "Livets forhold"