Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf 2SHY » 28. jun 2017, 14:21

Og endnu engang er der kommet en seddel om at jeg kan hente en pakke og nej den er der selvfølgelig ikke når jeg kommer og spørger efter den :sur: Så lad dog være med af skrive den efterfølgende dag på hvis det i virkeligheden først er 4 dage senere man kan hente den!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Aspargsen » 29. jun 2017, 11:42

2SHY skrev:Og endnu engang er der kommet en seddel om at jeg kan hente en pakke og nej den er der selvfølgelig ikke når jeg kommer og spørger efter den :sur: Så lad dog være med af skrive den efterfølgende dag på hvis det i virkeligheden først er 4 dage senere man kan hente den!


Jeg plejer af kigge på hvad der står på den der Track & TRace side, det plejer af passe med af når der står af pakken er ankommet så kan man gå ned og hente den
også selv om man ikke har fået noget på af man har en pakke til afhentning
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf 2SHY » 29. jun 2017, 12:33

Aspargsen skrev:
2SHY skrev:Og endnu engang er der kommet en seddel om at jeg kan hente en pakke og nej den er der selvfølgelig ikke når jeg kommer og spørger efter den :sur: Så lad dog være med af skrive den efterfølgende dag på hvis det i virkeligheden først er 4 dage senere man kan hente den!


Jeg plejer af kigge på hvad der står på den der Track & TRace side, det plejer af passe med af når der står af pakken er ankommet så kan man gå ned og hente den
også selv om man ikke har fået noget på af man har en pakke til afhentning

I det her tilfælde var der så ikke nogen track and trace for ellers plejer jeg også gerne at følge med derinde
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf 2SHY » 29. jun 2017, 15:43

Nå men jeg skrev til PostNord via Facebook for at spørge til at der bliver lagt en seddel om at jeg kan hente en pakke der så ikke ligger der når jeg kommer. Og skrev også st det ikke var første gang jeg prøvede det

Jeg fik svar relativt hurtigt hvor de bad om nummeret på pakken og så skrev de:

Hej

Undskyld undskyld. De har fundet din forsendelse og scannet den ankommet i dag.
Jeg er ked af at du måtte gå forgæves og sender som kompensation lidt chokolade til din adresse. Pakken ligger på hylde A 26.

Venlige hilsner Mette W


Så nu er jeg spændt på om pakken er der når jeg kigger forbi i morgen
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Spjaerten » 4. jul 2017, 11:20

Bestilte noget igår. Leveret idag. Direkte i min postkasse med efterfølgende mail om hvor pakken var.

:8: :gruble: hvad sker der for den service?!?!?!
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf girl_beat » 4. jul 2017, 11:21

Spjaerten skrev:Bestilte noget igår. Leveret idag. Direkte i min postkasse med efterfølgende mail om hvor pakken var.

:8: :gruble: hvad sker der for den service?!?!?!

Størstedelen af alle de andre modtagere er på ferie?! :-D :-p
4
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Stars » 4. jul 2017, 11:40

dgd2007 skrev:
Hunkat skrev:
Mi55y skrev:Har på job i dag lige modtaget et kreditkort samtidig med kodebrevet - ikke så smart!


Det har jeg oplevet med mine sidste TRE kort. Jeg mistænker stærkt postbuddet for bare at samle til bunke en gang om ugen.

Tja, det hjælper jo ikke noget, at de bliver sendt med et par dages mellemrum, hvis postvæsnet kun bringer dem ud en gang om ugen :genert:
Jeg tror i det hele taget, der en del rutiner, der må revideresi betragtning af den forringede postservice. Jeg har tidligere det med rykkere - hvis man bare følger de gamle procedurer, riskerer fristen jo nærmest at være overskredet, før skyldneren modtager brevet.


Jeg fik et kort, at slamsugeren ville komme forbi min septiktank i sommerhuset mellem d. 26.6. og 5.7., så jeg skulle sørge for at dækslet var frit tilgængeligt.
Det ankom i min postkasse d. 27.6. (jeg så det så først d. 30.6., da jeg havde tilladt mig at tage på ferie et par dage)
Jeg skal lige huske at tjekke, om man kan få adviseringen som e-post.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Pjeps » 14. jul 2017, 20:52

Jeg tror der er ferieafløsere på hos postnord i øjeblikket

Jeg fik post alle hverdage i sidste uge!

Og alle de postkort som jeg sendte fra Mexico i januar, stemplet D 1 februar , de dukkede også op i sidste uge :lol:
7
:ninja:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Hunkat » 26. jul 2017, 10:09

Godt nok ikke mig personligt men PostNord har åbenbart forlagt en URNE! Som i, et kremeret menneske der skulle begraves i Sverige men nu er den forsvundet. :shock:

Det MÅ ikke ske!
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2017, 10:23

Hunkat skrev:Godt nok ikke mig personligt men PostNord har åbenbart forlagt en URNE! Som i, et kremeret menneske der skulle begraves i Sverige men nu er den forsvundet. :shock:

Det MÅ ikke ske!


http://www.bt.dk/udland/svensk-familie- ... -helt-galt

Den danske del er dog også gode til at smide pakker væk :rulle:
http://www.bt.dk/danmark/john-gjorde-be ... r-postnord
0
Do as I say! :whip:
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf klaus » 27. jul 2017, 20:08

Kan ikke finde ud af om det er usps eller postnord jeg skal brokke mig over. Har en pakke som efter sidste scanning fra usps skulle ligge i kbh lufthavn. Det har den gjort i 14 dage nu og postnord siger bare at den ikke er modtaget i Danmark. :boo: og kan ikke finde en kontaktformular til usps som ikke kræver en masse oplysninger som virker med udlandske forsendelser.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Filipai » 27. jul 2017, 20:47

Måske nogen der kan opklare mig dette. Det ringer på idag, og jeg ser ud af vinduet, og ser det er et postbud på sin cykel. Jeg fravælger at åbne da jeg ikke er i tøjet, og er syg. Da jeg så ser pakkesedlen er det på en pakke som vejer lige under 10 kg. Den ville han da umuligt have med på cyklen? Det giver ikke meget mening for mig :D
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2017, 08:34

Omvendt brok kan man måske sige.

Jeg har flere gange købt fra samme netbutik og er blevet vant til en leveringstid på en lille uge, så jeg var lige ved at falde ned fra stolen, da en pakke bestilt tirsdag aften blev annonceret klar til afhentning i går formiddags. Lige indtil det gik op for mig, at butikken har skiftet fra Postnord til et andet fragtfirma.
0
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf klaus » 28. jul 2017, 08:56

Ballademager skrev:
klaus skrev:Kan ikke finde ud af om det er usps eller postnord jeg skal brokke mig over. Har en pakke som efter sidste scanning fra usps skulle ligge i kbh lufthavn. Det har den gjort i 14 dage nu og postnord siger bare at den ikke er modtaget i Danmark. :boo: og kan ikke finde en kontaktformular til usps som ikke kræver en masse oplysninger som virker med udlandske forsendelser.


Har oplevet noget lignende... Der var pakken godt nok ankommet til tolden i DK, og efter en måned valgte PostDK så at sende pakken retur til modtager, uden at informere mig om, at den rent faktisk var i Dk. Havde fulgt den på track and trace, men gik pænt og ventede på at få besked. Det skulle jeg ikke have gjort.

Anyways, man kan ikke klage til USPS, hvis man ikke har et amerikansk postnummer. Så du må nok blive ved med at følge op med posten herhjemme.


Det er belastende :boo: jeg tror jeg vil sende firmaet en mail for at høre om de kan kontakte USPS. Det er en dims til 20$ om der kommer moms og gebyr oveni er jeg ligeglad med. Men latterligt at der går så lang tid. De kan sende den fra Chicago til kbh på 1 dag men 14+ dage for at den kommer videre i lufthavnen er ikke godt nok
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6597

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Sophaya » 28. jul 2017, 11:35

Okay, jeg ved godt det er en brokketråd, men har oplevet dette i dag. Bestilte i går kl 14.30 et kabinet til en stationær computer fra power. De leverede kun til nærmeste posthus - fair nok. Kl 9 i morges stod posten foran min dør med pakken. :shock:
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Livets forhold"