Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
MissB
Indlæg: 2339
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf MissB » 28. jan 2022, 14:15

Panton skrev:
MissB skrev:DAO har nu mistet to pakker på to uger :(



Det er virkelig også det ringeste firma ever, hvis jeg død og pine skal vælge Dao, så vælger jeg til pakkeshop, for dem til ens dør finder aldrig vej til den rigtige dør :gruble:


Det her er også til pakkeshop. Og de er køb fra private, så jeg kan ikke bare få en ny ting magen til selvom jeg får pengene tilbage.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24714

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 31. jan 2022, 11:54

Jeg havde bestilt hjemmelevering med GLS, fordi jeg arbejder hjemme i disse dage. Jeg havde bevidst krydset af, at de ikke måtte stille pakken ved døren, fordi jeg har hoveddør ud til en svalegang, hvor hvem som helst i princippet kan gå op og tage pakken. Alligevel opdagede jeg kun, at pakken var leveret, fordi jeg fik en mail fra GLS, som bad mig bedømme dem på TrustPilot, hvilket fik mig til at gå ud og se ved døren, hvor pakken så stod. Buddet har ikke engang banket eller ringet på, for det ville jeg have hørt. Nu var jeg jo hjemme og fik formentlig fisket pakken ind relativt kort tid efter, at den var blevet stillet der. Men havde jeg været på min arbejdsplads i dag, var jeg nok først kommet hjem i aften engang, fordi jeg skal hjem til mine forældre efter arbejde, og der ville jeg ikke være kørt hjem og vende først, hvis jeg var på kontoret.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24714

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 28. feb 2022, 14:32

Bring brillerer også i at aflevere mine pakker meget længere væk end 1 af de 2 pakkeshops, som ligger 200 m i hver retning af min adresse. Denne gang kan jeg dog nøjes med at køre til en forstad 8,5 km væk. :rulle: Jeg nægter simpelthen at tro på, at der har været helt fyldt op begge steder - det er jo ikke ligefrem julehandel eller black friday.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16882
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20972

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Misantropen » 28. feb 2022, 22:04

JumboJette skrev:Modstrøm herfra:
Jeg er VILD med PostNords nye nærboks-system, det fungerer altså bare, og leveringer kommer hurtigt - uanset afsender! Eksempelvis bestilte jeg en t-shirt om aftenen i tirsdags - onsdag eftermiddag lå den i nærboksen. :)

Det skyldes nok nærmere firmaets aftale med Postnord(eller hvem der stod for leveringen). Her går det i hvert fald ikke hurtigere end levering i en almindelig pakkeboks eller på hjemmeadressen/i pakeshop.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24714

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 1. mar 2022, 07:15

sigge skrev:Bring brillerer også i at aflevere mine pakker meget længere væk end 1 af de 2 pakkeshops, som ligger 200 m i hver retning af min adresse. Denne gang kan jeg dog nøjes med at køre til en forstad 8,5 km væk. :rulle: Jeg nægter simpelthen at tro på, at der har været helt fyldt op begge steder - det er jo ikke ligefrem julehandel eller black friday.


Hvordan kan det i øvrigt være, at det aldrig er, når de har lavet sådan nogle dummerter, at man modtager en mail med opfordring til at anmelde dem på Trustpilot? :D

Edit: Og så fik jeg alligevel en mail. Så skal de da også have at vide, at de ikke gør det godt nok.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
FrkFauna
Indlæg: 390
Tilmeldt: 21. dec 2020, 16:42
Kort karma: 36
Likede indlæg: 562

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf FrkFauna » 1. mar 2022, 14:33

De er altid så optimistiske hos PostNord. :fløjt:
For 1 år siden, skrev min mor til dem ifm. en pakke der ikke var blevet leveret. Svar fik hun aldrig, det positive er at pakken kom dog tre dage efter hendes henvendelse. Men med otte dages forsinkelse.

Skærmbillede 2022-03-01 kl. 15.21.36.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
They say time heals all wounds.
- Broken hearts aren't that simple.


The only creatures that are evolved enough to convey pure love are animals and infants.
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf HappyHippo » 1. mar 2022, 17:43

FrkFauna skrev:De er altid så optimistiske hos PostNord. :fløjt:
For 1 år siden, skrev min mor til dem ifm. en pakke der ikke var blevet leveret. Svar fik hun aldrig, det positive er at pakken kom dog tre dage efter hendes henvendelse. Men med otte dages forsinkelse.

Skærmbillede 2022-03-01 kl. 15.21.36.png


Jeg har deres app og skriver altid hvis de ikke leverer pakker til flex-levering. Det virker og postbudet afleverer igen pakkerne til hoveddøren (indtil der starter en ny)
0
Brugeravatar
الحسبة
Indlæg: 36
Tilmeldt: 31. jan 2022, 14:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 25

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf الحسبة » 2. mar 2022, 11:36

FrkFauna skrev:De er altid så optimistiske hos PostNord. :fløjt:
For 1 år siden, skrev min mor til dem ifm. en pakke der ikke var blevet leveret. Svar fik hun aldrig, det positive er at pakken kom dog tre dage efter hendes henvendelse. Men med otte dages forsinkelse.

Skærmbillede 2022-03-01 kl. 15.21.36.png


Her har de heddet PostLort siden de skiftede navn til PostNord - det kommer næppe til at ændre sig at man nu kan kontakte dem via deres app, de udvælger hvem de vil svare og resten kan bare gå i det uvisse og hvis du er heldig og komme igennem via telefonen så skal man virkelig være heldig
0
Brugeravatar
filur
Indlæg: 1096
Tilmeldt: 3. feb 2020, 18:43
Kort karma: 37
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 656

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf filur » 5. apr 2022, 18:49

Hvorfor sender de en sms omkring levering, hvor de spørg om lov til at sætte pakken udenfor døren, hvis man ikke er hjemme? For derefter at sende en besked med "Desværre.." Og en anden pakke fra dem er forsinket..
0
- unpredictable
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf klaus » 21. apr 2022, 09:24

Ved ikke helt hvad jeg skal mene om ups.
Hvis trackingnr ikke starter med et bestemt bogstav så kan de ikke finde den i systemet, medarbejderen havde aldrig set sådan et nr før. Efter lidt snak, så får jeg medarbejder til at tjekke og ganske rigtig, så findes pakken i systemet og af en eller anden grund, så er den ikke med på bilen til levering.

Så den bliver leveret til nærmste pakkeshop.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16882
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20972

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Misantropen » 21. apr 2022, 10:29

filur skrev:Hvorfor sender de en sms omkring levering, hvor de spørg om lov til at sætte pakken udenfor døren, hvis man ikke er hjemme? For derefter at sende en besked med "Desværre.." Og en anden pakke fra dem er forsinket..

Evt. fordi det ikke er registreret i tide. Det kan skyldes ens egen fejl eller noget teknisk der har forsinket det.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Daine » 22. apr 2022, 11:51

PostNords “kundeservice”: Ringer op, vælger ‘pakker’ og får beskeden “Vi har ikke tid. Farvel”. Ja, sådan kan man jo også takle begrebet service!

Jeg har to pakker på vej, begge skulle iflg appen komme i går. Ingen af dem kom, den ene er så meldt klar i dag, den anden befinder sig åbenbart på terminalen i Nordjylland (jeg er ved Herning) og har ikke flyttet sig i to dage. Den ville jeg da gerne lige have hørt hvorfor var deroppe og ikke på vej herned …
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18171

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Mi55y » 22. apr 2022, 11:54

Daine skrev:PostNords “kundeservice”: Ringer op, vælger ‘pakker’ og får beskeden “Vi har ikke tid. Farvel”. Ja, sådan kan man jo også takle begrebet service!

Jeg har to pakker på vej, begge skulle iflg appen komme i går. Ingen af dem kom, den ene er så meldt klar i dag, den anden befinder sig åbenbart på terminalen i Nordjylland (jeg er ved Herning) og har ikke flyttet sig i to dage. Den ville jeg da gerne lige have hørt hvorfor var deroppe og ikke på vej herned …


Jeg har oplevet at få ret hurtigt svar ved at skrive til dem på FB.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Daine » 22. apr 2022, 11:58

Mi55y skrev:
Daine skrev:PostNords “kundeservice”: Ringer op, vælger ‘pakker’ og får beskeden “Vi har ikke tid. Farvel”. Ja, sådan kan man jo også takle begrebet service!

Jeg har to pakker på vej, begge skulle iflg appen komme i går. Ingen af dem kom, den ene er så meldt klar i dag, den anden befinder sig åbenbart på terminalen i Nordjylland (jeg er ved Herning) og har ikke flyttet sig i to dage. Den ville jeg da gerne lige have hørt hvorfor var deroppe og ikke på vej herned …


Jeg har oplevet at få ret hurtigt svar ved at skrive til dem på FB.

På FB? Jeg har tjekket, men der er da ikke en messengerfunktion? Jeg kan skrive i appen, men der er 40 min ventetid og jeg må ikke gå ud af appen imens, så mister jeg køpladsen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18171

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Mi55y » 22. apr 2022, 12:11

Daine skrev:
Mi55y skrev:
Daine skrev:PostNords “kundeservice”: Ringer op, vælger ‘pakker’ og får beskeden “Vi har ikke tid. Farvel”. Ja, sådan kan man jo også takle begrebet service!

Jeg har to pakker på vej, begge skulle iflg appen komme i går. Ingen af dem kom, den ene er så meldt klar i dag, den anden befinder sig åbenbart på terminalen i Nordjylland (jeg er ved Herning) og har ikke flyttet sig i to dage. Den ville jeg da gerne lige have hørt hvorfor var deroppe og ikke på vej herned …


Jeg har oplevet at få ret hurtigt svar ved at skrive til dem på FB.

På FB? Jeg har tjekket, men der er da ikke en messengerfunktion? Jeg kan skrive i appen, men der er 40 min ventetid og jeg må ikke gå ud af appen imens, så mister jeg køpladsen.


Jeg lavede et opslag på deres side, så vidt jeg husker :gruble: De svarede i hvert fald indenfor samme dag.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Livets forhold"