Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf LaMariposa » 13. sep 2017, 17:22

Jeg skulle sende en pakke (eller, en stor boblekuvert) og ankom til posthuset i Brugsen efter frustrerende 40 minutter i myldretid. Det var en seks-syv stykker foran mig i køen, som blev betjent af to abnormt langsomme medarbejdere. Det er mig en gåde, at man kan være SÅ sløv :stoned: Skulle nå noget kl. 18, så efter 15 min med minimal fremdrift var jeg noget presset. Endelig (!) blev det min tur. Medarbejderen kiggede uendeligt sløvt på min boblekuvert og meddelte, at den kunne man altså ikke sende efter kl 17. For crying out Loud altså :stoned: Det er sgu da ikke noget under, at det går så dårligt for dem. Var millimeter fra at lave en scene!
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Daine » 13. sep 2017, 17:32

LaMariposa skrev:Jeg skulle sende en pakke (eller, en stor boblekuvert) og ankom til posthuset i Brugsen efter frustrerende 40 minutter i myldretid. Det var en seks-syv stykker foran mig i køen, som blev betjent af to abnormt langsomme medarbejdere. Det er mig en gåde, at man kan være SÅ sløv :stoned: Skulle nå noget kl. 18, så efter 15 min med minimal fremdrift var jeg noget presset. Endelig (!) blev det min tur. Medarbejderen kiggede uendeligt sløvt på min boblekuvert og meddelte, at den kunne man altså ikke sende efter kl 17. For crying out Loud altså :stoned: Det er sgu da ikke noget under, at det går så dårligt for dem. Var millimeter fra at lave en scene!

Hvorfor hel...hulan kunne du ikke sende en boblekuvert efter kl 17???? Var den boblekuvertsansvarlige gået hjem? :stoned:
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf LaMariposa » 13. sep 2017, 17:53

Daine skrev:
LaMariposa skrev:Jeg skulle sende en pakke (eller, en stor boblekuvert) og ankom til posthuset i Brugsen efter frustrerende 40 minutter i myldretid. Det var en seks-syv stykker foran mig i køen, som blev betjent af to abnormt langsomme medarbejdere. Det er mig en gåde, at man kan være SÅ sløv :stoned: Skulle nå noget kl. 18, så efter 15 min med minimal fremdrift var jeg noget presset. Endelig (!) blev det min tur. Medarbejderen kiggede uendeligt sløvt på min boblekuvert og meddelte, at den kunne man altså ikke sende efter kl 17. For crying out Loud altså :stoned: Det er sgu da ikke noget under, at det går så dårligt for dem. Var millimeter fra at lave en scene!

Hvorfor hel...hulan kunne du ikke sende en boblekuvert efter kl 17???? Var den boblekuvertsansvarlige gået hjem? :stoned:


No clue... Ved ikke, om du har set Zootopia, men tempoet mindede lidt om scenen med dovendyrene. Han sagde ikke en gang så meget som undskyld eller beklager eller noget.

(Link til dovendyrene er her: https://m.youtube.com/watch?v=ObjDMug8D0Q)
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Daine » 13. sep 2017, 18:00

LaMariposa skrev:
Daine skrev:
LaMariposa skrev:Jeg skulle sende en pakke (eller, en stor boblekuvert) og ankom til posthuset i Brugsen efter frustrerende 40 minutter i myldretid. Det var en seks-syv stykker foran mig i køen, som blev betjent af to abnormt langsomme medarbejdere. Det er mig en gåde, at man kan være SÅ sløv :stoned: Skulle nå noget kl. 18, så efter 15 min med minimal fremdrift var jeg noget presset. Endelig (!) blev det min tur. Medarbejderen kiggede uendeligt sløvt på min boblekuvert og meddelte, at den kunne man altså ikke sende efter kl 17. For crying out Loud altså :stoned: Det er sgu da ikke noget under, at det går så dårligt for dem. Var millimeter fra at lave en scene!

Hvorfor hel...hulan kunne du ikke sende en boblekuvert efter kl 17???? Var den boblekuvertsansvarlige gået hjem? :stoned:


No clue... Ved ikke, om du har set Zootopia, men tempoet mindede lidt om scenen med dovendyrene. Han sagde ikke en gang så meget som undskyld eller beklager eller noget.

(Link til dovendyrene er her: https://m.youtube.com/watch?v=ObjDMug8D0Q)

Ej hvor mystisk.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 17:19

Nogen der kender en mailadresse hvor man kan brokke sig hende?

Postbudet gad åbenbart ikke gå helt hen til min dør med pakken, så jeg fik bare SMSen med "du er ikke hjemme", mens jeg sad på stikker og ventede længselsfuldt på pakken.

Der jeg skal hente den er Brugsen, og jeg tror ikke der er nogen pointe med at brokke mig over postbudets ladhed til en 17-årig Brugsenansat.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 17:41

Røvhuller, man kan vist kun ringe til dem.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. sep 2017, 17:59

eks-Maupassant skrev:Røvhuller, man kan vist kun ringe til dem.


Om ikke andet kan man brokke sig lidt på skrift på deres facebook og trustpilot :P
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 18:07

Dirtylittledevil skrev:
eks-Maupassant skrev:Røvhuller, man kan vist kun ringe til dem.


Om ikke andet kan man brokke sig lidt på skrift på deres facebook og trustpilot :P


Hæhæ jeg her ikke bruger nogen af stederne.

Men jeg drømte om at komme igennem til ham postbuddets boss, så han kan sige "gå lige hen til husene og giv dem deres pakker", hvis jeg ikke gør det, så kan han jo uforstyrret bedrive sin slendrian til evig tid.
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 18:07

Jeg kunne skrive et vredt tweet om det, jeg har vist 7 følgere.
4
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Slettet bruger » 14. sep 2017, 18:45

Selene skrev:
eks-Maupassant skrev:Nogen der kender en mailadresse hvor man kan brokke sig hende?

Postbudet gad åbenbart ikke gå helt hen til min dør med pakken, så jeg fik bare SMSen med "du er ikke hjemme", mens jeg sad på stikker og ventede længselsfuldt på pakken.

Der jeg skal hente den er Brugsen, og jeg tror ikke der er nogen pointe med at brokke mig over postbudets ladhed til en 17-årig Brugsenansat.

skrivpost@postnord.com


Fedt tak!
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7398
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23339

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Aragorn » 16. sep 2017, 11:56

eks-Maupassant skrev:
Dirtylittledevil skrev:
eks-Maupassant skrev:Røvhuller, man kan vist kun ringe til dem.


Om ikke andet kan man brokke sig lidt på skrift på deres facebook og trustpilot :P


Hæhæ jeg her ikke bruger nogen af stederne.

Men jeg drømte om at komme igennem til ham postbuddets boss, så han kan sige "gå lige hen til husene og giv dem deres pakker", hvis jeg ikke gør det, så kan han jo uforstyrret bedrive sin slendrian til evig tid.


Hvilket akkurat er årsagen til at de kun har et hovednummer og du ikke kan ringe til den lokale afdeling eller postmester - hvis man stadig benytter den stillingsbetegnelse.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5235

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf girl_beat » 26. okt 2017, 13:15

Jeg bor mindre end 1 km fra både en pakkeboks OG et posthus - alligevel har PestDK i dag deponeret min pakke i en pakkeboks 5 km væk. Det er edderma'me ikke særlig god kundeservice :rulle:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Juki » 26. okt 2017, 15:24

girl_beat skrev:Jeg bor mindre end 1 km fra både en pakkeboks OG et posthus - alligevel har PestDK i dag deponeret min pakke i en pakkeboks 5 km væk. Det er edderma'me ikke særlig god kundeservice :rulle:

Det har jeg også prøvet med GLS. De havde forsøgt at levere en pakke, eller også var pakkeshoppen fuld? Det gav i hvert fald heller ikke megen mening fordi de havde afleveret den i en bette landsby, som ikke er særlig let at komme til uden bil, og det er besværligt at have større pakker på en cykel fx., fremfor at levere den tættere på i centrum med flere pakkeshopper.

Anyway, jeg fandt ud af at GLS har en regel om at en pakkeshop ikke må være længere væk end 5 km fra leveringsadressen, altså når de forgæves har forsøgt at levere en pakke. Måske PostNord har en lignende ordning? Det er da værd at undersøge i hvert fald :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5235

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf girl_beat » 26. okt 2017, 15:32

Juki skrev:
girl_beat skrev:Jeg bor mindre end 1 km fra både en pakkeboks OG et posthus - alligevel har PestDK i dag deponeret min pakke i en pakkeboks 5 km væk. Det er edderma'me ikke særlig god kundeservice :rulle:

Det har jeg også prøvet med GLS. De havde forsøgt at levere en pakke, eller også var pakkeshoppen fuld? Det gav i hvert fald heller ikke megen mening fordi de havde afleveret den i en bette landsby, som ikke er særlig let at komme til uden bil, og det er besværligt at have større pakker på en cykel fx., fremfor at levere den tættere på i centrum med flere pakkeshopper.

Anyway, jeg fandt ud af at GLS har en regel om at en pakkeshop ikke må være længere væk end 5 km fra leveringsadressen, altså når de forgæves har forsøgt at levere en pakke. Måske PostNord har en lignende ordning? Det er da værd at undersøge i hvert fald :)

Det kan sagtens være... Men når jeg har bestilt til afhentning i pakkeboksen, og den har været fuld, har jeg altid kunne hente på posthuset (som er samme afstand). Derfor pisser det mig lidt af at skulle ud på en længere tur.
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. okt 2017, 15:37

Jeg glemte at brokke mig herinde i foråret, men det skal ikke hedde sig, så...

Jeg fik en note i min postkasse om, at der lå en pakke til afhentning. Beklageligvis mistede jeg noten, inden jeg kom på posthuset.
Og så kunne pakke bare ikke hentes. Selvom jeg vidste, hvilke to posthuse det kunne dreje sig om. Det var ikke engang et spørgsmål om identifikation. Det ville simpelthen ikke være praktisk muligt for de ansatte at finde frem til min pakke, medmindre jeg havde noten med.
Og noten kunne ikke gendannes, for den eksisterede åbenbart kun på papir.
Bare ærgerligt, Sonny Boy.
0

Tilbage til "Livets forhold"