Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
fisken80
Indlæg: 22020
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51943

Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf fisken80 » 1. feb 2016, 15:38

&/(%/&(&%&/()%¤#" Jeg HADER jer Pest Danmark!!!

Her har jeg gået fucking hele dagen og glædet mig til at komme hjem og slappe af med det blad jeg abonnerer på. Abonnerer så jeg slipper for at skulle afsted efter det når jeg er kommet hjem.

Men er det kommet? Neeeeeeeeej. Er det i dag det udkommer? Jaaaaa. Men kan PD finde ud af at levere bladet på udgivelsesdagen? NEJ det kan de ikke. For det er jo mandag og da er det åbenbart ikke nødvendigt at bringe post ud!!!

Lortefirma
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf heysamaysa » 1. feb 2016, 21:18

jeg har generelt temmeligt dårlige erfaringer med post danmark. For et års tid siden var der ca. 6 måneder hvor post danmark præsterede at miste 8 af mine pakker - der i blandt min nytårskjole. Dem der kunne spores forsvandt sjovt nok alle i Aalborg (min hjemby) når jeg brugte track and trace.

jeg skrev og klagede til post danmark fordi jeg var godt frustreret, men de virkede ikke til at tage det synderligt seriøst selv om jeg havde track and trace nummer på de fleste af pakkerne. jeg fik dog erstatning fra leverandøren i de tilfælde vi kunne spore pakkerne.
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Juki » 1. feb 2016, 21:27

Jeg vil gerne brokker mig over de sindssyge priser de tager for at man kan sende en lille pakke! 70 kr. uden omdeling, 90 kr. med!

Og så vil jeg gerne brokke mig over at G porto åbenbart skal være en hemmelighed! Jeg mistænker det er fordi det er så meget billigere at sende en pakke med G porto, end ellers :gruble: Hvorfor skilter de ellers ikke med det på deres hjemmeside? :sur:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Animi » 1. feb 2016, 21:31

Jeg betalte 30kr for at få en pakke leveret hjem til mig. Så finder jeg sørme i dag en seddel i min postkasse, hvor der står at de var forbi ved en 14-tiden, men jeg var desværre ikke hjemme, så
min pakke ligger på posthuset.
Jeg var hjemme kl 14. Havde postbudet ringet på min dørtelefon eller min ringklokke, ville jeg uden tvivl have hørt det, da de er så høje at jeg vågner af det.
Postbudet har nok bare haft for travlt :sur:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Whoosh » 1. feb 2016, 21:40

Jeg er gået helt over til g-porto og coolrunner.

Henholdsvis 39 kr og 24 kr for op til 1 kg inkl track and trace. :dance:
Pakker sendt med coolrunner skal godt nok indleveres og afhentes i udvalgte pakkeshops, men om jeg skal hente pakken i Brugsen, eller rakke ind til en Postdk pakkeboks, fordi jeg "ikke var hjemme", er jo lidt lige meget.
0
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Maoam » 1. feb 2016, 21:40

Snart tre år efter vi flyttede ind får vi stadig post til de tidligere beboere.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Whoosh » 1. feb 2016, 21:46

Maoam skrev:Snart tre år efter vi flyttede ind får vi stadig post til de tidligere beboere.

7. Syv år har jeg boet her...
Og jeg får stadig post til ikke den forrige beboer, men ham før igen.
Are you fucking kiddin' me?! :sur:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf LadyFox » 1. feb 2016, 21:50

De har fyret min stedfar! Idioter.
0
...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24985
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Wizzze » 1. feb 2016, 22:00

http://www.bt.dk/danmark/ny-pakke-skand ... oedelaegge

Det værste er det når de udsender sms at der er en pakke på vej og den vil blive afleveret den og den dag, og man så arrangere at arbejde hjemmefra, og der så ikke kommer nogen pakkepost, fordi denne ikke gider gå op på 3.sal, og istedet kører pakken direkte i en boks (typisk lang pokker i vold) :evil:

Eller når man tropper op nede ved Trianglen med sin seddel om at de har en pakke til en, og de så ikke kan finde den :rulle:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4643
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8385

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Tibbler » 1. feb 2016, 22:16

Jeg har kun positive erfaringer.
Plejer i øvrigt at få leveret til pakkeshoppen - så behøver jeg ikke spekulere på, om jeg er hjemme når de kommer.
Når vi har haft bestilt til levering hjemme, plejer de i øvrigt at komme sidst på eftermiddagen/først på aftenen, hvor vi er kommet hjem - smart
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. feb 2016, 22:47

Vi flyttede på landet, det hjalp betragteligt :)

Vi har ikke manglet noget post, og alt er afleveret pænt og ordentligt, og de ringer altid på for at se om vi er hjemme.
Vi foretrækker dog typisk at pakker afleveres i pakkeshoppen, men der foregår alt også aldeles upåklageligt.

Det ene af budende har et par gange opfordret os til at få flexlevering, agurmentet "det var nemmere for dem"
Ikke om vi skal have nogen form for flexlevering, i det øjeblik man har det, og det anvendes, så er der jo ingen erstatning for manglende pakker.
Så hellere vente en dag eller 2 mere, og hente det selv.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf HappyPaww » 2. feb 2016, 12:12

Hvad er G-post?

Har et par gange oplevet at få en pakke leveret på et posthus i Sydhavnen, og jeg bor altså i Ørestad :rulle: Det tog så lige ½ time med to busser...!

Mange også virksomheder er begyndt at bruge B-post pga de vanvittige priser, men det er altså for latterligt at et almindeligt lille brev skal være 14 dage undervejs :rulle:
0
fisken80
Indlæg: 22020
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51943

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf fisken80 » 2. feb 2016, 12:32

HappyPaww skrev:Hvad er G-post?

Har et par gange oplevet at få en pakke leveret på et posthus i Sydhavnen, og jeg bor altså i Ørestad :rulle: Det tog så lige ½ time med to busser...!

Mange også virksomheder er begyndt at bruge B-post pga de vanvittige priser, men det er altså for latterligt at et almindeligt lille brev skal være 14 dage undervejs :rulle:



http://www.guloggratis.dk/gporto
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22020
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51943

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf fisken80 » 2. feb 2016, 12:33

I øvrigt minder deres begrundelse for portostigningen mig om Tørfisk og VLTJ: Banen giver 32 kroner i underskud pr. passager så nu vil de til ikke at ha så mange passagerer med mere...
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Code71 » 2. feb 2016, 12:40

Uhh Postdanmark. Jeg kan ikke komme på nogen virksomhed sådan lige på stående fod som jeg er mere træt af. Det virker som om de direkte modarbejder deres kunder

Man skal være meget forsigtig med at beskylde folk for ting man ikke kan bevise. Men når man sender gavekort for ca 120k ud med posten og 12% af dem ikke kommer frem til modtagerne og heller ikke bliver returneret. Så ligger mistanken tæt på at der er nogle der har kronede dage på pakkecentralen

Men når man spørger indtil det, er de ih og åh så uskyldige og kan da slet ikke forstå det. Jesus

Heldigvis har jeg nu fundet andre veje. Aldrig igen Postdanmark
Senest rettet af Code71 2. feb 2016, 14:45, rettet i alt 1 gang.
4
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Livets forhold"