Smiling_Goat skrev:Jeg har lige haft en samtale lig denne:
*Ventemusik med indlagte reklamer i 8 minutter*
PostNord: "det er Post Nord, du taler med Svend-Bent"
Mig: "hej, jeg har kigget på en pris på jeres flyer over blablabla"
PostNord: "nu skal jeg lige finde den frem"
Mig: "jeg kan ikke helt udlede om prisen på den gælder forsendelser i både ind- og udland"
PostNord: "....... Øh"
Mig: "ved du det?"
PostNord: "altså øh.. Når der er meget travlt i Erhvervsafdelingen, bliver man omdirigeret hen til os, så jeg kender ikke lige til de priser"
Mig: "...... Okay.."
PostNord: "altså jeg kan da skrive en mail til den rigtige afdeling for dig ellers kan du prøve at ringe igen senere"
Mig: "kan jeg få mail-adressen måske? Det er nok nemmere at jeg selv skriver"
PostNord: "den kan jeg ikke oplyse dig"
Mig: "okay.. Men du kan sende en? Plejer man at få hurtigt svar eller"
PostNord: "det kan jeg desværre ikke udtale mig om"
Mig: "okay.. Så du kan enten sende den mail, eller jeg kan ringe igen senere? Du kan ikke stille mig om til nogen?"
PostNord: "desværre"
Mig: "okay.. Så går jeg ud fra, jeg bare prøver at ringe igen senere"
Det er alligevel første gang jeg oplever at overhovedet ikke få service
Skriv til dem offentligt på Facebook. Det var det eneste der virkede, da min pakke forsvandt i deres system. Fik svar indenfor nogle timer, at den lå på et posthus i den anden ende af byen.