Hvilke seje planer har du?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
marcias
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 08:23
Kort karma: 2
Likede indlæg: 10

Re: Hvilke seje planer har du?

Indlægaf marcias » 30. jan 2022, 15:39

Anilara skrev:Jeg sætter nok en million ind på min pension næste måned. Som 32årig.
Jeg planlægger at gå på pension når jeg bliver 60.


Sejt! Har du overvejet at investere som frie midler i stedet? Så du ikke låser pengene, og derved garanteret kan gå på pension meget tidligere hvis du får lyst, hvis du fortsætter med at investere på denne måde (FIRE - du kender det måske allerede)
2
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8204

Re: Hvilke seje planer har du?

Indlægaf Anilara » 30. jan 2022, 16:25

marcias skrev:
Anilara skrev:Jeg sætter nok en million ind på min pension næste måned. Som 32årig.
Jeg planlægger at gå på pension når jeg bliver 60.


Sejt! Har du overvejet at investere som frie midler i stedet? Så du ikke låser pengene, og derved garanteret kan gå på pension meget tidligere hvis du får lyst, hvis du fortsætter med at investere på denne måde (FIRE - du kender det måske allerede)

Tak. De bliver investeret gennem pensionen, ja, men uden særlig stor risiko. Jeg har andre (færre) midler jeg investerer lidt mere med.
0
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvilke seje planer har du?

Indlægaf MissDitte » 31. jan 2022, 07:49

Jeg har så meget lyst til at rejse til Afrika og bygge en skole :D
Jeg skal nok have det præciseret lidt mere før jeg fører det ud i livet. Det kunne også være noget andet hjælpearbejde, men jeg har lyst til at bruge 3-12 måneder på sådan et eller andet.
2

Tilbage til "Livets forhold"