Hvor privat er du?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvor privat er du?

Indlægaf Annione » 27. aug 2015, 00:06

Jeg deler ret meget med mine veninder. Sexliv deler jeg dog kun med min mand - og jeg gider helst ikke have detaljer fra andres sexliv. Hvis jeg skal være helt ærligt, så er det kommet med årene, det med snak om sex. Jeg er vel blevet snerpet.

Mit største problem er vel, at mine kollegaer altid (i hvert fald meget ofte) bliver veninder. På den måde deler jeg også rigtig meget med nogle kollegaer :-D
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvor privat er du?

Indlægaf Joe » 4. sep 2015, 21:49

Det kommer fuldstændig an på, hvem jeg snakker med. Dels er jeg virkelig åben overfor dem jeg kender rigtigt godt, men samtidig er der også folk, som jeg hurtigt åbner op for. Og så er der alle de andre, som jeg ikke deler sådan helt vildt meget med. Jeg er til gengæld rigtigt god til at lytte, når andre åbner sig.

Jeg er en del mindre privat, når jeg skriver på netsider, hvor de fleste ikke kender min fulde identitet. Men er stadig ret bevidst om at det ikke er voldsomt svært at genkende mig, hvis man kender mig, og derfor kunne jeg ikke finde på at fortælle i detaljer om mit sexliv (som hvor ofte jeg onanerer, eller de der "beskriv en sexoplevelse"-tråde, der tidligere har været på Jubii,) eller på at brokke mig over mine forældre.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvor privat er du?

Indlægaf hotlips » 5. sep 2015, 09:07

jeg er åben,man kan spørge om det meste uden videre og jeg spørger selv løs,jeg siger altid folk bare skal sige hvis jeg spørger for meget.jeg fortæller gladelig om familie,ekser, hvornår jeg sidst har fået et knald og hvad der nu er af ting der ikke vil som jeg vil.

til gengæld er de ting der er private helt og aldeles private,den der med at sidde og fortælle om sit sexlegetøj eller udspørge mig om de skidte ting fra jeg var barn,det skal man ikke,og jeg kan slet ikke ha hvis folk begynder at rage i det,så skal de i hvert fald være meget meget tæt på,ellers er det sådan noget der får mig til at trække mig helt fra folk.

det har i høj grad været et issue at lære at ha gæster,jeg brød mig ikke om der overhovedet kom andre i mit hjem,da jeg blev syg var jeg nødt til at lære det og i dag går det sådan set fint,jeg synes det er hyggeligt og der kommer folk nogle gange om ugen,men jeg kan stadig blive helt skidt tilpas hvis folk vader ind i mit soveværelse uden grund eller roder i skabe og skuffer.
0

Tilbage til "Livets forhold"