Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 4. jun 2019, 06:57

Jeg troede Kommunen var sådan en mand der sad på en kantsten og trillede tommelfinger. På mange måder ville verdenen være et bedre sted hvis det var sandt :(
3
Grab them by the pussy
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf computermus » 4. jun 2019, 08:54

Jeg har været omkring 4 år , og jeg havde lige haft røde hunde, så når nu jeg havde haft det , så skulle min elskede dukke også have det.
Så hvad gør man så ?
Går ind i stuen og finder en rød sprittusch , og maler dukken i hovedet. Jeg var overbevist om at det ville forsvinde igen, for når jeg havde fået tusch på min hud, så skulle det jo bare vaskes af med sæbe, så det samme måtte gælde for min dukke.
1
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Fræksak » 6. jun 2019, 16:16

Jeg elskede at pille nedtrådte tyggegummiklatter op fra fortovet og gnaske videre på tyggegummiet. Kan lige så tydeligt huske, hvor dejligt det knasede (der var jo grus og alskens lækre sager i). Mmmmmmmm.
3
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Sangius » 6. jun 2019, 16:27

Jeg opstillede små mål som jeg skulle nå, for at undgå at dårlige ting skete. De måtte ikke være for nemme, så skete det dårlige alligevel.
F.eks. skulle jeg nå hen til næste lygtepæl inden bilen bag mig, når jeg cyklede hjem fra skole. Jeg har altid nået alle mine mål, undtagen én gang, hvor jeg opstillede et mål jeg skulle nå, ellers ville min far dø. Han var syg. Én dag senere døde min far, og jeg troede i mange år, at det til dels var min skyld at han døde. Jeg turde aldrig sige det til nogen, fordi jeg troede de ville blive helt forfærdet over, at jeg havde leget med skæbnen sådan.
Børn kan bruge meget energi på at bekymre sig om de skøreste ting.
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14742

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 6. jun 2019, 16:30

Jeg troede at når man hørte CD’er, så var det fordi der stod miniature udgaver af kunstnerne inde i afspilleren og spillede live :genert: .

Og så vidste jeg godt hvordan børn blev lavet. Jeg havde bare ikke lige regnet graviditet ud endnu. Så jeg troede at når en mor og en far havde sex, så kom der en baby ud med det samme. Jeg brugte rigtig lang tid på at prøve at regne ud hvilken position der var bedst at gøre det i så babyen ikke blev mast eller faldt ned på gulvet ...
7
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Mangoness » 26. jul 2020, 21:14

Jeg frygtede, at der var både hajer og krokodiller i den dybe ende af svømmehallens pool.

Billede
15
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Weirdo
Permanent bortvist
Indlæg: 5
Tilmeldt: 26. jul 2020, 17:47
Kort karma: 0
Likede indlæg: 8

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Weirdo » 26. jul 2020, 22:01

Givet min undulat substral, for at få den til at vokse. Det overlevede den ikke :genert:
2
Billede
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf superboa » 26. jul 2020, 22:54

Mangoness skrev:Jeg frygtede, at der var både hajer og krokodiller i den dybe ende af svømmehallens pool.

Billede


Samme her! Eller, min frygt gik på hajer og hvaler - hvaler var åbenbart farligere end krokodiller i min barneverden :genert:
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 28. jul 2020, 13:47

Jeg turde ikke tisse andre steder end hjemme, da mine kære brødre havde bildt mig ind, at der kom krokodiller op og bed mig i numsen.
1
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Musenmor » 2. aug 2020, 10:33

Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:Jeg turde ikke tisse andre steder end hjemme, da mine kære brødre havde bildt mig ind, at der kom krokodiller op og bed mig i numsen.


Stakkels dig :lol:
0
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Musenmor » 2. aug 2020, 10:39

Når min mor havde sendt mig og mine søskende i seng, sneg vi os ofte ud af vores værelser og satte os i gangen, hvor man lige kunne skimte fjernsynet.

Ja jeg troede så, jeg var usynlig, for jeg rykkede længere og længere ind i stuen, hvis der var noget spændende i fjernsynet :lol:

Min mor har fortalt mig, at hun prøvede at rømme sig og hoste lidt, så jeg ikke ødelagde det for mine søskende. Men nej jeg hoppede let og elefant helt hen foran fjernsynet, som en lille Ninja (synes jeg selv).
5
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Rullegardinia » 2. aug 2020, 12:09

Jeg troede, at når folk snakkede om Elvis (Presley), så snakkede de om den der burger, der var et program med i fjernsynet (og som også hed Elvis) :genert:
4
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Afrodites
Indlæg: 676
Tilmeldt: 11. mar 2020, 09:14
Kort karma: 57
Likede indlæg: 968

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Afrodites » 4. aug 2020, 07:28

Mangoness skrev:Jeg frygtede, at der var både hajer og krokodiller i den dybe ende af svømmehallens pool.

Billede


Åh ja den der haj.. Jeg er 31 år, og det sidder stadig en smule i mig, hvis jeg ikke kan nå bunden i en pool :blush2: :fløjt:
1
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Lulu » 4. aug 2020, 07:47

Afrodites skrev:
Mangoness skrev:Jeg frygtede, at der var både hajer og krokodiller i den dybe ende af svømmehallens pool.

Billede


Åh ja den der haj.. Jeg er 31 år, og det sidder stadig en smule i mig, hvis jeg ikke kan nå bunden i en pool :blush2: :fløjt:


Jeg troede at hajer og krokodiller gemte sig bag nogle låger nede i den dybe ende af svømmehallen, og hvis man så enten hoppede af de høje vipper eller dykkede langt ned, så blev lågen åbnet, så de kunne komme ud.
Seriøst, hvorfor tror børn på sådan noget? Jeg forstår det ikke, jeg troede jeg var den eneste, men denne tråd viser jo tydeligt at det må være lidt mere gængst blandt børn.
3
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27371

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf ajnaM » 4. aug 2020, 07:56

Jeg troede ret længe, at man holdt vejret, hvis man lukkede munden. Jeg forstod slet ikke, at folk syntes, det var svært at holde vejret - og tænkte, at jeg måtte være en slags medicinsk mirakel, for jeg kunne jo holde vejret så længe, det skulle være. :D
15
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Livets forhold"