Fra bums med selvmordstanker til styr på sit shit.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Rosen
Indlæg: 348
Tilmeldt: 23. maj 2016, 11:41
Kort karma: 40
Likede indlæg: 523

Re: Fra bums med selvmordstanker til styr på sit shit.

Indlægaf Rosen » 13. mar 2024, 19:44

Skorstenen skrev:
Rosen skrev:

Det skal absolut ikke lyde dårligt; men jeg tænkte på om du mon har en form for personlighedsforstyrrelse, eller er bipolar?
Tænker en psykolog eller psykiater måske kunne hjælpe dig med, at forstå dig selv bedre :).


Synes det er vildt at stille diagnoser ud fra et indlæg du tydeligvis ikke har læst ordentligt :mellow:

Har læst hele tråden og stiller ingen diagnose, men anbefaler han taler med en fagkyndig.
Jeg er i øvrigt ikke den eneste i tråden som har tænkt på den måde.
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 489
Likede indlæg: 10841

Re: Fra bums med selvmordstanker til styr på sit shit.

Indlægaf BlueBunny » 13. mar 2024, 20:30

Rosen skrev:
Skorstenen skrev:
Rosen skrev:

Det skal absolut ikke lyde dårligt; men jeg tænkte på om du mon har en form for personlighedsforstyrrelse, eller er bipolar?
Tænker en psykolog eller psykiater måske kunne hjælpe dig med, at forstå dig selv bedre :).


Synes det er vildt at stille diagnoser ud fra et indlæg du tydeligvis ikke har læst ordentligt :mellow:

Har læst hele tråden og stiller ingen diagnose, men anbefaler han taler med en fagkyndig.
Jeg er i øvrigt ikke den eneste i tråden som har tænkt på den måde.



TS skriver tydeligt “please ikke quote” - den er da ihvertfald smuttet
3
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4905
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8840

Re: Fra bums med selvmordstanker til styr på sit shit.

Indlægaf Skorstenen » 14. mar 2024, 04:01

BlueBunny skrev:
Rosen skrev:
Skorstenen skrev:
Rosen skrev:

Det skal absolut ikke lyde dårligt; men jeg tænkte på om du mon har en form for personlighedsforstyrrelse, eller er bipolar?
Tænker en psykolog eller psykiater måske kunne hjælpe dig med, at forstå dig selv bedre :).


Synes det er vildt at stille diagnoser ud fra et indlæg du tydeligvis ikke har læst ordentligt :mellow:

Har læst hele tråden og stiller ingen diagnose, men anbefaler han taler med en fagkyndig.
Jeg er i øvrigt ikke den eneste i tråden som har tænkt på den måde.



TS skriver tydeligt “please ikke quote” - den er da ihvertfald smuttet

Præcis
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9702

Re: Fra bums med selvmordstanker til styr på sit shit.

Indlægaf Tanten » 14. mar 2024, 10:38

Zombie skrev:Savner du livsvidner?


Skidegodt spørgsmål.

Jeg har, som TS, også været igennem en meget tumultarisk periode, strækkende sig fra da jeg var 25-35.

For mig har det haft enorm betydning, at jeg har haft min barndomsveninde og min ungdomsveninde, der har kendt mig, fra før "verden gik af lave", som kender min familie og den opvækst, der har formet mig. Jeg er så heldig at have dem begge i mit liv stadigvæk, og det betyder bare alt, at de har været der gennem de forfærdelige år.

Ja, selv min eksmand, som jeg i mange år havde et særdeles anstrengt forhold til, opfatter jeg som et livsvidne; han kendte mine forældre og mit barndomshjem og så, hvad der førte til mit kollaps.

Det er helt specielt at have 3 personer, der har fulgt en i så mange år og både har været vidne til baggrund, sammenbrud og recovery.

Jeg kender andre, der måske ikke har været så heldige at have sådanne livsvidner, men her har fjernere familiemedlemmer, gamle naboer, klassekammerater, skolelærere etc. været en hjælp med gamle fotos og noget baggrund, man som barn måske ikke opfattede.

Hvis man vælger at kontakte folk fra "gamle dage", tror jeg, man skal være meget klar på, hvorfor man gør det - hvad regner man med at få ud af det, og kan det være belastende for de gamle relationer, at man tager kontakt.
3
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16293
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32544

Moderation

Indlægaf icelady » 27. mar 2024, 11:08

TS har bedt om at tråden lukkes.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Livets forhold"