Hvor mange håndklæder bruger du efter et bad?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvor mange håndklæder bruger du efter et bad?

Indlægaf Vixen » 3. maj 2016, 13:30

limitededition skrev:
KinderBueno skrev:
JoyNips skrev:
KinderBueno skrev:Et badehåndklæde til krop og et til håret, som jeg som regel lige tørrer ansigtet med inden jeg pakker håret ind i turban.


Nøjagtigt det samme her.

Jeg har langt hår, der suger virkelig meget vand, så jeg kan ikke nøjes med bare lige hurtigt at tørre det med et håndklæde, jeg er nødt til at lave en håndklædeturban og rende rundt med den i 10-15 minutter, så den kan suge.


Jeg havde engang en kæreste, som synes, jeg så dum ud når jeg havde den på. Han bad mig på et tidspunkt om at lade være.
Det holdt ikke så længe imellem os.


Haha wtf, du render jo ikke rundt med den hele dagen :lol: Haha hvis min kæreste sagde det, ville jeg også blive negativ.


Nej, præcis! Ej men det var så åndssvagt sagt. Han var også en idiot. :)
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Hvor mange håndklæder bruger du efter et bad?

Indlægaf limitededition » 3. maj 2016, 13:34

KinderBueno skrev:
limitededition skrev:
KinderBueno skrev:
JoyNips skrev:
KinderBueno skrev:Et badehåndklæde til krop og et til håret, som jeg som regel lige tørrer ansigtet med inden jeg pakker håret ind i turban.


Nøjagtigt det samme her.

Jeg har langt hår, der suger virkelig meget vand, så jeg kan ikke nøjes med bare lige hurtigt at tørre det med et håndklæde, jeg er nødt til at lave en håndklædeturban og rende rundt med den i 10-15 minutter, så den kan suge.


Jeg havde engang en kæreste, som synes, jeg så dum ud når jeg havde den på. Han bad mig på et tidspunkt om at lade være.
Det holdt ikke så længe imellem os.


Haha wtf, du render jo ikke rundt med den hele dagen :lol: Haha hvis min kæreste sagde det, ville jeg også blive negativ.


Nej, præcis! Ej men det var så åndssvagt sagt. Han var også en idiot. :)


Min kæreste grinede lidt første gang han så det, for kønt er det jo ikke. :) Men derfra og så til at sige at jeg skal lade være, der er et godt stykke.
1
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6141

Re: Hvor mange håndklæder bruger du efter et bad?

Indlægaf Contrast » 3. maj 2016, 16:48

1 til hele kroppen. Er jo ren over det hele. Plus, jeg ville føle det som om jeg frådsede (eller hvad man kan sige :p) med håndklæder hvis jeg brugte flere. Og det gør ikke noget hvis mit hår ikke er helt tørt, så sætter jeg det bare op i en elastik der er god til vådt hår.
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvor mange håndklæder bruger du efter et bad?

Indlægaf Bimmerdyret » 3. maj 2016, 16:51

1 håndklæde til håret
Jeg har en badekåbe.
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvor mange håndklæder bruger du efter et bad?

Indlægaf Evapeva » 6. maj 2016, 09:48

2. Et til håret, et til kroppen.

Lufttørrer I dåsen? :gruble:

Det tager da sin tid, hvis den er behåret. :devil:
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvor mange håndklæder bruger du efter et bad?

Indlægaf Prosperity74 » 8. maj 2016, 19:39

2 styk. Et til at træde ud på efter badet og et til kroppen og håret
0
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvor mange håndklæder bruger du efter et bad?

Indlægaf Hurrze » 18. maj 2016, 23:09

Bruger 2 store håndklæder :)

1. til ansigtet og håret
1. til kroppen. Plejer at tørre overkroppen først, så underkroppen og til sidst mellem benene. Jeg lufttører ikke mit underliv, da jeg ved for meget fugt er der større sandsynlighed for dannelse af svamp i underlivet så tørrer mig med håndkædet der.
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvor mange håndklæder bruger du efter et bad?

Indlægaf Hurrze » 18. maj 2016, 23:15

JoyNips skrev:
KinderBueno skrev:Et badehåndklæde til krop og et til håret, som jeg som regel lige tørrer ansigtet med inden jeg pakker håret ind i turban.


Nøjagtigt det samme her.

Jeg har langt hår, der suger virkelig meget vand, så jeg kan ikke nøjes med bare lige hurtigt at tørre det med et håndklæde, jeg er nødt til at lave en håndklædeturban og rende rundt med den i 10-15 minutter, så den kan suge.


Det bliver jeg også nød til. For det første har jeg sådan langt hår, eller mellemlangt hår (til brysterne pt), men den største grund er at jeg har sindsygt tykt hår. Har endnu ikke mødt nogen der i tykkelsen havde ligeså meget hår eller mere end mig. Selv min frisør har udbrudt at jeg havde virkelig meget hår :genert: Det vil heller ingenting. Det vil hverken reagere på at blive krøllet eller fladet. Det holder hvert fald maks 1 time sådan cirka :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Lady Murtagh
Indlæg: 20
Tilmeldt: 18. maj 2016, 09:49
Kort karma: 1
Geografisk sted: Varde
Likede indlæg: 21

Re: Hvor mange håndklæder bruger du efter et bad?

Indlægaf Lady Murtagh » 19. maj 2016, 21:52

1, det er rigeligt til mig
1

Tilbage til "Livets forhold"