Nu vi er igang med det...Badeforhæng.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Nu vi er igang med det...Badeforhæng.

Indlægaf Sangius » 19. maj 2016, 16:00

Vasker det måske en gang om året. Har aldrig oplevet at det bliver klamt, det bliver bare kalket i bunden. Vi bruger også bare det forhæng den tidligere ejer efterlod, uden at vaske det.
Jeg bruger også min badekåbe i ugevis uden at tænke over at vaske den.
Går også kun i bad hver 2. dag, og på en god uge, vasker jeg måske hår 1 gang.

Det er utroligt at jeg ikke vælter mig i e-coli befængte sår, og lugter af død ged.

Jeg synes det har taget overhånd, hvor bakterieforskrækkede folk kan være... :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Lady Murtagh
Indlæg: 20
Tilmeldt: 18. maj 2016, 09:49
Kort karma: 1
Geografisk sted: Varde
Likede indlæg: 21

Re: Nu vi er igang med det...Badeforhæng.

Indlægaf Lady Murtagh » 19. maj 2016, 21:51

Jeg HADER at vi er nød til at have badeforhæng, fordi min mand ikke mener at vi er voksne nok til at håndtere en glasdør :rulle: da denne vil gå ud i samme retning som døren ind til toilettet (sådan en dør ind til en brusekabine står jo vildt meget åben og det er helt sikkert ikke muligt at låse badeværelsesdøren gaah :rulle: )

JEg vasker vores med jævne mellemrum og ville også skifte dem også, men det er så bøvlet fordi man kun kan få bruseforhæng der er meget brede og derfor skal klippes til og have lukket enden med en lighter for at undgå at det trævler og klippes kort i bunden fordi de er for lange
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Nu vi er igang med det...Badeforhæng.

Indlægaf IrmaPigen » 21. maj 2016, 19:07

Paris Love skrev:Jeg tror aldrig jeg har vasket et badeforhæng, de ryger ud efter et par måneder og så køber jeg et nyt. Det er faktisk mest fordi jeg bliver træt at mønsteret på forhænget, og trænger til noget nyt at kigge på.


Tænker du slet ikke på miljø-faktorer?

Al produktion belaster jo miljøet.
0

Tilbage til "Livets forhold"