Hvad så med toiletbørsten?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Bimmerdyret » 3. maj 2016, 16:49

Angelina skrev:Det må være flere år siden jeg købte en ny ... altså den er jo klam første gang den har været i brug ... så så længe den virker, beholder jeg den... eller, altså, hvis jeg skifter farvetema / finder noget jeg synes ser fedt ud, kan jeg da godt finde på at købe en ny, men det sker altså ikke i tide og utide.

(Debatawards 2016: Debattens klammeste debattør: Angelina)


Enig.
Min er 2 år gammel - ser stadig ny ud. Man kan jo sagtens putte den i en spand eller i beholderen med noget desinficerende, afkalkende mv.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5674
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1490
Likede indlæg: 23026

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf POCKETKITTEN » 3. maj 2016, 16:53

Hver 2.-3. måned. Gider ikke rengøre den manuelt. :tie:
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf A 7 » 3. maj 2016, 16:59

Jeg er vist også en af de klamme, hvad udskiftning af toiletbørster angår...

Men erindrer til gengæld en debattør, der ikke brugte børsten. I stedet tog hun noget toiletpapir og tørrede lorteresterne af med fingrene! :ad!:
1
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1553
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2161

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Lucia » 3. maj 2016, 17:53

Jeg tror, jeg har skiftet den ud én gang mens jeg har boet, hvor jeg bor nu. Og jeg har snart boet her 5 år, så der kan snildt gå et par år mellem skift. Jeg bruger IKEAs sorte og der går altså virkelig lang tid, før den ser klam ud. Men jeg rører jo heller ikke ved andet end håndtaget, og børsten kommer ikke i kontakt med andet end indersiden af toilettet, så jeg ser ingen grund til at skifte den så ofte. Vil så heller aldrig overveje at begynde at rengøre den, den ryger ud, når den har aftjent sin værnepligt (efter et par år :D )
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Pixie88 » 3. maj 2016, 18:29

Skifter når den trænger og jeg er mega hysterisk!
Når jeg gør badeværelse rent, fylder jeg skålen med klorin og lader børsten stå i det (efter jeg har gjort kummen ren). Hælder klorinen i toilettet og skyller børsten. Hænger børste til tørre.

Har man brugt toiletbørsten skal man lige tappe den på kanten, så papir og stads ryger af. Derefter skal den skylles, når man trækker ud. Gentages hvis der stadig sidder synlige klamheder.
Dernæst lægges den i spænd under toiletbrættet (med børstehovedet over kummen) til den er tør, inden den stilles tilbage i skålen.

:genert:
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 18:41

Lemonella skrev:Jeg forstår slet ikke, hvor det toiletpapir folk snakker om, kan komme på børsten. Man trækker da ud inden man går løs med børsten i kummen... eller?

Det burde man gøre i hvert fald :gruble:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Bøtte » 3. maj 2016, 18:45

Jeg er så glad for IKEAs billige toiletbørster i sort, at jeg en overgang havde 10 stk på lager (til to toiletter), men så mente min mand at grænsen var nået.

Jeg skifter jævnligt men ikke med fast interval.

Jeg har en gang været på offentligt toilet, hvor både lugten og kummen var så ulælker, at jeg måtte forlade det igen med kvalme, på vej ud så jeg toiletbørsten som var så klam, som jeg aldrig har set det før. :badr:
Det var i IKEA af alle steder. De benytter sig tydeligvis ikke selv af deres billige toiletbørster.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 18:50

Bøtte skrev:Jeg er så glad for IKEAs billige toiletbørster i sort, at jeg en overgang havde 10 stk på lager (til to toiletter), men så mente min mand at grænsen var nået.

Jeg skifter jævnligt men ikke med fast interval.

Jeg har en gang været på offentligt toilet, hvor både lugten og kummen var så ulælker, at jeg måtte forlade det igen med kvalme, på vej ud så jeg toiletbørsten som var så klam, som jeg aldrig har set det før. :badr:
Det var i IKEA af alle steder. De benytter sig tydeligvis ikke selv af deres billige toiletbørster.

Jeg hader toiletterne i Ikea. De er så små og uhumske og nemlig, som du siger, med væghængte toiletbørster fyldt med papir og snask.
Og man kan ikke komme ud ad døren uden at starte den der infernalske, lede håndtørrer.

I Ikea i Malmö er toiletterne altid spot-less.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf McFurPants » 3. maj 2016, 19:08

Fræksak skrev:Min ex-svigermor havde sådan en "smart" designbørste, der havde en slags fod i modsatte ende af børsten, som børsten skulle stå på. Dvs. efter brug skulle man vende børsten om for at stille den. Lækkert, lækkert, lækkert med det vand, der uvægerligt dryppede ned ad skaftet, når man stillede den efter brug :whine: :whine: :whine:


Hvad er det dog for et MONSTER, der har designet den toiletbørste?? :shock:
2
Fræksak
Indlæg: 2495
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 473
Likede indlæg: 4234

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Fræksak » 3. maj 2016, 19:25

McFurPants skrev:
Fræksak skrev:Min ex-svigermor havde sådan en "smart" designbørste, der havde en slags fod i modsatte ende af børsten, som børsten skulle stå på. Dvs. efter brug skulle man vende børsten om for at stille den. Lækkert, lækkert, lækkert med det vand, der uvægerligt dryppede ned ad skaftet, når man stillede den efter brug :whine: :whine: :whine:


Hvad er det dog for et MONSTER, der har designet den toiletbørste?? :shock:


Jeg kan simpelthen ikke huske hvad mærke det var, men det mindede mig altid om Alessi pga. den dér fod. Om det var dem, der stod bag, ved jeg ikke, men vedkommende designer burde seriøst have valgt en anden karrierevej.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7529
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 830
Likede indlæg: 19726

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 19:39

Fræksak skrev:Min ex-svigermor havde sådan en "smart" designbørste, der havde en slags fod i modsatte ende af børsten, som børsten skulle stå på. Dvs. efter brug skulle man vende børsten om for at stille den. Lækkert, lækkert, lækkert med det vand, der uvægerligt dryppede ned ad skaftet, når man stillede den efter brug :whine: :whine: :whine:


:tie: :tie: :tie:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf McFurPants » 3. maj 2016, 19:46

Fræksak skrev:
McFurPants skrev:
Fræksak skrev:Min ex-svigermor havde sådan en "smart" designbørste, der havde en slags fod i modsatte ende af børsten, som børsten skulle stå på. Dvs. efter brug skulle man vende børsten om for at stille den. Lækkert, lækkert, lækkert med det vand, der uvægerligt dryppede ned ad skaftet, når man stillede den efter brug :whine: :whine: :whine:


Hvad er det dog for et MONSTER, der har designet den toiletbørste?? :shock:


Jeg kan simpelthen ikke huske hvad mærke det var, men det mindede mig altid om Alessi pga. den dér fod. Om det var dem, der stod bag, ved jeg ikke, men vedkommende designer burde seriøst have valgt en anden karrierevej.


En hurtig google billed søgning lader til at fritage Alessi for skammen ved at have designet den vederstyggelighed.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7814
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12503

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf IrmaPigen » 3. maj 2016, 19:48

Opvaskemaskinen. Fy for satan.

Når I skifter ud, er det så selve børstehovedet I udskifter?
For ellers kan det sq da hurtigt blive dyrt, at købe ny toiletbørste hver 2. måned.

Nå men min toiletbørste er med et hoved i sort plast og sorte børster, der kan skiftes ud. Men det løser ikke problemet med en ulækker holder. Så af og til sættes den også i vand og klorin.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6521
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14515

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Mangoness » 3. maj 2016, 19:51

McFurPants skrev:
Fræksak skrev:
McFurPants skrev:
Fræksak skrev:Min ex-svigermor havde sådan en "smart" designbørste, der havde en slags fod i modsatte ende af børsten, som børsten skulle stå på. Dvs. efter brug skulle man vende børsten om for at stille den. Lækkert, lækkert, lækkert med det vand, der uvægerligt dryppede ned ad skaftet, når man stillede den efter brug :whine: :whine: :whine:


Hvad er det dog for et MONSTER, der har designet den toiletbørste?? :shock:


Jeg kan simpelthen ikke huske hvad mærke det var, men det mindede mig altid om Alessi pga. den dér fod. Om det var dem, der stod bag, ved jeg ikke, men vedkommende designer burde seriøst have valgt en anden karrierevej.


En hurtig google billed søgning lader til at fritage Alessi for skammen ved at have designet den vederstyggelighed.


Jeg vil meget gerne se den toiletbørste :lol: :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Fræksak
Indlæg: 2495
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 473
Likede indlæg: 4234

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Fræksak » 3. maj 2016, 19:52

McFurPants skrev:
Fræksak skrev:
McFurPants skrev:
Fræksak skrev:Min ex-svigermor havde sådan en "smart" designbørste, der havde en slags fod i modsatte ende af børsten, som børsten skulle stå på. Dvs. efter brug skulle man vende børsten om for at stille den. Lækkert, lækkert, lækkert med det vand, der uvægerligt dryppede ned ad skaftet, når man stillede den efter brug :whine: :whine: :whine:


Hvad er det dog for et MONSTER, der har designet den toiletbørste?? :shock:


Jeg kan simpelthen ikke huske hvad mærke det var, men det mindede mig altid om Alessi pga. den dér fod. Om det var dem, der stod bag, ved jeg ikke, men vedkommende designer burde seriøst have valgt en anden karrierevej.


En hurtig google billed søgning lader til at fritage Alessi for skammen ved at have designet den vederstyggelighed.


Jeg tjekkede også lige og kan ikke finde den :-D Måske nogen har ladet sig inspirere af deres smarte æggebægre m.v. med fødder og tænkt "hey! Den idé snupper jeg - gad vide, hvad de IKKE har lavet endnu. Hmmm, toiletbørste, måske?!".
0

Tilbage til "Livets forhold"