Vi bliver ved - vaskeklude

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Vi bliver ved - vaskeklude

Indlægaf Mangoness » 5. maj 2016, 09:55

Novella skrev:Jeg har vist ikke brugt en vaskeklud siden jeg var syv år og på ferie hos min farmor og farfar. Det overrasker mig, at det er noget folk bruger.

Karklude er jeg lige så hys med som Karkluden (!) Jeg tog min kæreste i at tørre et skærebræt af med en på et tidspunkt - det havde altså nær kostet en skilsmisse. Uaaaddr :panik:

I øvrigt - brug helst strikkede bomuldskarklude, vil I ikke nok? :blomst:
De der gule-blå-lyserøde engangs udfælder mikroplast i verdenshavene, når de bliver vasket.


Jeg skal vist lige have skaffet mig nogle strikkede bomuldskarklude :wave2:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Vi bliver ved - vaskeklude

Indlægaf Karkluden » 5. maj 2016, 10:18

Novella skrev:Jeg har vist ikke brugt en vaskeklud siden jeg var syv år og på ferie hos min farmor og farfar. Det overrasker mig, at det er noget folk bruger.

Karklude er jeg lige så hys med som Karkluden (!) Jeg tog min kæreste i at tørre et skærebræt af med en på et tidspunkt - det havde altså nær kostet en skilsmisse. Uaaaddr :panik:

I øvrigt - brug helst strikkede bomuldskarklude, vil I ikke nok? :blomst:
De der gule-blå-lyserøde engangs udfælder mikroplast i verdenshavene, når de bliver vasket.

Nej nej nej, jeg kaster lidt op lige nu. Undskyld. Han er sikkert et skønt menneske, men nej nej nej. Ja, det er så lige mit kryptonit. Karklude. Ironisk nok.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
godtnavn
Indlæg: 11158
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12975

Re: Vi bliver ved - vaskeklude

Indlægaf godtnavn » 5. maj 2016, 10:19

Jeg har hækleden klude (har aldrig lært at strikke) men de ryger altså ikke til vask hver dag. Jeg bruger ikke en gang karkluden i køkkenet hver dag, og de bliver kun brugt til at tørre bordet over, og så meget spilder vi ikke, har vi spildt bliver det tørret op med papir før kluden tages i brug. Blev den også brugt til at tørre på gulvet, eller tørre børn om munden ville den blive vasket mindst hver dag.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11308
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23382

Re: Vi bliver ved - vaskeklude

Indlægaf Mani » 5. maj 2016, 11:37

Karkluden bliver skiftet minimum daglig - og er i øvrigt hæklet eller strikket bomuld.

Vaskeklude bliver kun brugt når jeg fjerner make up. Jeg bruger Ikeas bomulds variant og de bliver smidt til vask efter brug.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Livets forhold"