Hvad stiller jeg op? (umulig tømmer)

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Lady Murtagh
Indlæg: 20
Tilmeldt: 18. maj 2016, 09:49
Kort karma: 1
Geografisk sted: Varde
Likede indlæg: 21

Re: Hvad stiller jeg op? (umulig tømmer)

Indlægaf Lady Murtagh » 19. maj 2016, 21:47

Faceless skrev:Lille update:

Jeg var inde hos gratis retshjælp i går, for at snakke med dem om, hvordan jeg skulle håndtere sagen. Jeg fik at vide at jeg skulle skrive en mail, med en frist for hvornår jeg senest skal have papirerne.

Dette har jeg gjort med beskeden om, at hvis jeg ikke havde modtaget dem, vil jeg gå til Byggeriets Ankenævn. Og lo and behold, manden har ren faktisk svaret! Han har også forsøgt at ringe, men det har jeg ikke opdaget — men derudover ønsker jeg at have det hele på skrift fra nu af.

Hans svar på min mail . . .
"Hvornår har du forespurgt på dokumentation ?"

:skeptisk: :rulle: :stoned: Jeg skal sgu da have dokumentation på de vinduer uanset hvad, Preben!

Så, der er sagen så nu.


Hold da magle han er op af bakke :rulle:
1
HerErJeg
Indlæg: 4233
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5038

Re: Hvad stiller jeg op? (umulig tømmer)

Indlægaf HerErJeg » 20. maj 2016, 04:47

Jeg er ikke så sikker på at det er glasset det er galt med. Hvis vinduet ikke lukker ordentligt tæt eller gummiet er for ringe, så kommer der bunker af støj ind langs kanten. Hvordan er vinduerne fuget udvendigt og indvendigt?

I bunden af termoruden i kantlidsten står en lang talrække som kan fortælle om glastykkelser, glasafstand, u-værdi mm.
Måske du kan lave et lille afskrift af den her?
0

Tilbage til "Livets forhold"