Hvad skal din sommer gå med?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Sukisaki » 12. maj 2016, 16:25

Jeg er ledig og synes det gør det ret svært at planlægge noget.
Har snakket med en veninde om at tage på vandretur et sted i Danmark, men det er det.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Fru Sunshine » 13. maj 2016, 04:28

Vi skal være med i det årlige sommerspil. Ellers ikke nogen planer.
Måske går vi igang med det nye hus. Det vil vise sig.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf getitright » 13. maj 2016, 06:29

Jeg skal først have en frygteligt masse eksaminer (tre mundtlige, to skriftlige), som starter i næste uge - min sidste ligger omkring den 30. juni. I samme periode skal jeg have fundet vejleder til min BA og afleveret kontrakt til denne. Jeg er allerede lidt presset, så det lover jo super godt.
Desuden bliver min lillebror student i den periode, og jeg GLÆDER mig. Jeg er så stolt af ham!

Efterfølgende skal jeg bare nyde sommeren så meget, som muligt. Jeg skal nok på flere besøg hos mine forældre og være hos dem, så meget, som jeg orker. Jeg skal også på "ferie" i Nordjylland hos min gode veninde i hendes forældres hus - de er tre uger i udlandet, så vi har lovet at passe på det, selvom jeg nok ikke er der alle tre uger. Jeg drømte egentlig om at tage på en afbudsrejse, men det bliver af økonomiske årsager ikke til noget.

Hvis alt går vel, håber jeg også på at skulle bruge noget af tiden på at flytte - skal bare lige finde en ny lejlighed først.
0
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Kisser
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2715

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Kisser » 13. maj 2016, 12:51

Jeg er gravid og har termin den 2. juli, så min sommer kommer til at gå med at vænne mig til at have en baby og lære hende at kende :lun:
3
Brugeravatar
kokkenok
Indlæg: 168
Tilmeldt: 27. jan 2016, 15:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 75

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf kokkenok » 15. maj 2016, 01:22

Frivillig på en række havefester og måske en festival. løsgænger studie job. undersøge/etablere muligheder for en lille virksomhed og løfte en masse tung ting og træne, så forårets sygdommes effekt på min krop kan nullificeres.
0
"She stands before you naked. You can see it, you can taste it, And she comes to you light as the breeze.
Now you can drink it or you can nurse it, It don't matter how you worship. As long as you're Down on your knees."
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf D.itsen » 15. maj 2016, 06:12

Min sommer kommer mest til at være i juni hvor jeg har tæt på en måned fri. Starter med stor koncert, så smutter vi en uge til lasanta, familie sommerhustur for at fejre rund fødselsdag og så Roskilde festival. Får lidt dage her og der hjemme hvor haven skal passes og der skal slappes af
Ellers står den på arbejde, en del familiefester, et globryllup og måske nogle flere koncerter, weekenderne i juli er ret booket, august er vist rimelig åben endnu. Og så slutter sommeren med tur til Budapest i september
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Zombie » 15. maj 2016, 11:00

Jeg skal gå og indrette mig i ny lejlighed, bl.a. istandsætte nogle møbler, sy gardiner m.m.

Jeg skal arbejde cirka 3-4 gange om ugen. Nok til at tjene gode penge og spare en del op, men så jeg også har rigelig tid til at slappe af. Jeg skal bruge tid på træningen med hunden, og at besøge familie og venner rundt omkring på Sjælland, Lolland og Odense.
0
aka Forbies

:gammel:
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf OberstNasig » 15. maj 2016, 18:36

Jamen jeg skal ihvertfald nyde godt af en tur i sommerhus, en eller to ture syd på og en enkelt festival.
Det ser jeg uendeligt meget frem til!
0
Brugeravatar
Lone
Indlæg: 1156
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:25
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1005

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Lone » 17. maj 2016, 12:39

Vi holder først vores "hovedferie" i september, da vi ikke har børn, og derfor helst ikke rejser i skoleferien. Erfaringen har dog vist, at det er for fesent slet ikke at have ferie, så vi tager i sommerhus i uge 31 med gode venner. Ren afslapning, god mad og vin. Hovedferien er ikke planlagt endnu - vi har både Vietnam og Paris på idélisten :stoned:

Så den danske sommer bliver fyldt ud med NorthSide, en weekend i sommerhus med venner, ølbrygning i ølklubbens nye bryggeri, småture, og bare hygge efter arbejdstid.
Vi har lige været på pinsetur til Bruxelles, så rejselysten kan holdes stangen lidt endnu.
0
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Hurrze » 18. maj 2016, 01:35

Jeg skal ikke så forfærdeligt meget i sommeren. Det meste af tiden kommer nok til at gå med almindelig sommerhygge med venner og familie, grillmad og strandture. Det eneste jeg har planer lige nu er at jeg skal på kløften festival de 3 dage det varer. Håber på også at kunne tage på en miniferie til Århus. Var meningen jeg skulle på den her i Maj, men tingene er ikke lykkedes som jeg gerne ville have den, så det bliver derfor udskudt til sommeren. Sidst så håber jeg min familie fra tyskland kommer herop på ferie så jeg kan tilbringe noget tid med dem. De plejer at komme herop i sommerhus omkring august :D har ikke rigtig sådan nogle store planer med udenlandsrejser og sådan :D jeg bliver hjemme i Danmark :) :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3901

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Anlewi » 22. maj 2016, 07:03

Rimelig kedelig sommer i vente på grund af operation.
Heldigvis når vi lidt alligevel.

Maj:
- vi har haft konfirmation
- vi skal gæste et bryllup
- til 125 års fødselsdag hos mine forældre

Juni:
- skovtur med koret
- udendørs håndboldstævne med yngstebarnet
- musik afslutning med ældstebarnet
- klasseafsluntning hos yngstebarnet og ældstebarnet
- personalefest x2

Sommerferie:
- 2 uger i Kroatien

Resten af sommeren skal jeg sidde med nyoprettet knæ og en fikseret ben i 6 uger som jeg ikke må støtte på
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Skralde » 22. maj 2016, 07:42

Sikke mange dejlige sommerplaner I har :love:


Her kommer sommeren til at foregå i Danmark, da min datter og jeg i stedet drager til Tyrkiet til September sammen med mine forældre og lillesøster på 14. :banan:
Så selve sommerferien kommet til at bestå af et par dagsture til kbh - formentlig en tur til zoo og Botanisk have og så skal vi for første gang i Cirkus Summarum :gogo: Derudover satser vi på en masse solskin så der kan bades i haven og på stranden,min datter får sikkert en masse legeaftaler og jeg regner med at fordybe mig i en masse bøger. Min datter skal selvfølgelig også tilbringe lidt ekstra tid hos sin far og der finder jeg nok på en større projekt herhjemme - forhåbentligt bliver det et nyt køkken der bliver dette års projekt :kryds:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5414
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13961

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf RavenClaw » 22. maj 2016, 09:50

Jeg har en dagstur til Bayern i start juni. Derefter håber jeg at kunne komme afsted på NorthSide i år, men det skal først godkendes af mit arbejde. Egentlig har jeg ikke de helt vilde planer, men jeg ville gerne ud at finde et job henover sommeren, så jeg kan få sparet nogle gode penge sammen til et to års studieophold i udlandet fra næste sommer - jeg kan nemlig ikke få min SU med, desværre.
Jeg har for første gang sagt nej til at tage med på Roskilde Festival, hvor jeg arbejder hvert år, og derfor har jeg i stedet besluttet at prøve NorthSide af med det samme arbejde.

Ellers tror jeg bare, jeg skal nyde det forhåbentlig gode vejr med familie og venner :)

Edit: Nå ja, så skal jeg også på TinderBox som almindelig gæst for første gang nogensinde på en festival :D
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10681

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Little_Woman » 22. maj 2016, 15:22

En uge på højskole og sejle kajak og muligvis en storbyweekend med en veninde. Ellers er der hygge i kolonihaven og ved stranden på programmet :) glæder mig!
2
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:

Tilbage til "Livets forhold"