når to bliver til tre og så til to igen

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf canoodle » 29. aug 2015, 17:45

Ingen er døde, selvom man muligvis kan udlede det af min overskrift.

Jeg har slettet min skilsmissetråd på den unævnelige, men vil rigtig gerne stadig skrive lidt om alt det er foregår lige nu. Tror det vil gavne mig på sigt, at have et sted at læsse af.

Status lige nu er, at vi stadig skal bo sammen indtil 1.oktober og så flytter jeg ind i en lille lejlighed ved siden af vores. Jeg gået i gang med salgsprocessen af min lejlighed i Kbh, og glæder mig til at det hele får lidt mere ro på. Den sidste uge har mini dog været syg, så vi har ikke fået en hel nats søvn i over en uges tid. Så er der jo lidt kortere lunter, desværre.

Min ex og jeg har det sådan set fint nok begge to, men jeg glæder mig bare så meget til bare at være mig. Med mine regler, min indretning osv.
For tiden er jeg visst i den der fase af "jeg møder aldrig nogen igen", har pres over tanken at skulle være nøgen foran et andet menneske osv. Men det hænger jo nok bare sammen med den der udkørthed og at jeg ikke ligefrem har benyttet den sidste måned som single på at møde nye mænd. Jeg har Tinder på min telefon og snakker lidt løst med et par stykker. Men ikke noget der er interessant. Det passer mig også fint, jeg er på ingen måde klar til at kaste mig ud i et nyt forhold. Men helt ærligt, kunne jeg godt bruge en smule bekræftelse, selvom det er så vanvittigt overfladisk.

Mit humør har generelt været bedre, siden jeg tog beslutningen. Min krop har heller ikke den der konstante følelse af stress mere. Så med tiden regner jeg med at alt det der har været med den, kommer til at forbedre sig, når jeg får ro til at sove hver anden uge, og ikke stresser mig selv ved at være i et dårligt forhold.
Senest rettet af canoodle 29. aug 2015, 19:34, rettet i alt 1 gang.
5
All Adventurous women do
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf icelady » 29. aug 2015, 17:57

Din reaktion lige nu virker nu meget normal. (hvis man kan snakke om normale reaktioner på skilsmisse/brud.)

Ang at møde en ny på et tidspunkt; det virker ikke som om du jagter det, og det synes jeg heller ikke du skal pt.
At du skal flytte for dig selv medfører også en omvæltning, som der kommer en reaktion på.

Pt er du ikke helt på toppen, men når du er der, så vil jeg gerne satse en 50er på, at dine nuværende tanker og evt ubehag ved at skulle være nøgen med en anden forsvinder. :)
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf canoodle » 29. aug 2015, 19:06

icelady skrev:Din reaktion lige nu virker nu meget normal. (hvis man kan snakke om normale reaktioner på skilsmisse/brud.)

Ang at møde en ny på et tidspunkt; det virker ikke som om du jagter det, og det synes jeg heller ikke du skal pt.
At du skal flytte for dig selv medfører også en omvæltning, som der kommer en reaktion på.

Pt er du ikke helt på toppen, men når du er der, så vil jeg gerne satse en 50er på, at dine nuværende tanker og evt ubehag ved at skulle være nøgen med en anden forsvinder. :)


Tak, icelady. Jeg har sådan en rigtig søndags-blues-agtig dag oven på en bytur i går. Så det er rart med lidt opmuntrende ord
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf kidkomb » 29. aug 2015, 19:07

Du er dejlig, du er sød, du er klog, du er pæn.
Så! Søndagsblues, tag den!
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf Daflo » 29. aug 2015, 19:09

Jeg har ikke nogen kloge ord til dig, men jeg vil gerne støtte Kidkombs kanøfling af din søndagsblues. Du er stærk, du skal nok komme ovenpå igen!
2
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf canoodle » 29. aug 2015, 19:33

kidkomb skrev:Du er dejlig, du er sød, du er klog, du er pæn.
Så! Søndagsblues, tag den!


Daflo skrev:Jeg har ikke nogen kloge ord til dig, men jeg vil gerne støtte Kidkombs kanøfling af din søndagsblues. Du er stærk, du skal nok komme ovenpå igen!


I er dejlige, i har ret, og jeg ved at allerede i morgen er det helt sikkert bedre :kys:
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf Vixen » 30. aug 2015, 00:24

Åh, søndags (eller lørdags...)-blues er bare det værste. Kæft, hvor kan man føle sig ensom og nedtrykt.

Jeg håber, det går bedre nu her søndag morgen eller formiddag (eller hvornår du nu læser). :ae: Noget af det, som virkede for mig, da jeg gik igennem en virkelig hård periode for flere år siden, var at komme ud af døren; At gå eller cykle en tur og simpelthen få noget frisk luft og lige friske sindet op. Det lyder nok smerteligt banalt, og jeg ved ikke, om du kan bruge det til en skid, men for mig gjorde det virkelig underværker, når jeg fik taget mig sammen.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf Madam Pomfrey » 30. aug 2015, 20:02

canoodle skrev:
I er dejlige, i har ret, og jeg ved at allerede i morgen er det helt sikkert bedre :kys:


Selvfølgelig er det det! - hver dag, lidt bedre, måske med en ufrivillig søndagsblues - men det er jo "bare" tankerne om det der er sket, og der er ligger foran dig, - og følelserne, som snakker, og de er vist ikke altid lige nemme at dæmpe :kys:

jeg er sikker på at der venter dig et dejligere, friere og gladere liv, uden nær så mange bekymringer, tyngede skuldre.
Det var pisse ærgerligt at I som par skulle nå derud, hvor et brud var den eneste mulighed, men for pokker - klap dig selv på skulderen for at have sagt fra, sagt til, bedt om, bedt til... og at du VANDT, at du holdt på dig selv, og din integritet, at du ikke gav køb på din egen livskvalitet - grundet et billede af at idealet er en familie og ikke enlige forældre.

Livet bliver igen smukt, lykkeligt, let, fantastisk for dig, der er jeg helt sikker på...
Også UDEN tøj på, foran en ny mand, du er smaskhamrende forelsket i - de ting skal nok komme :kys:
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf Fru Sunshine » 30. aug 2015, 20:54

Hov! Det her er gået min næse forbi.
Ej, hvor trist, at det ikke gik.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf milisa » 1. sep 2015, 15:47

Som jeg vist skrev i den anden tråd - eller også lod jeg være, fordi der var så mange andre, der havde skrevet det - så er der ikke meget tvivl i mit sind om, at det var den rigtige beslutning. Da jeg blev skilt (ingen børn), var det også den helt rigtige beslutning, men derfor var det fakkertalt rockerhårdt alligevel. Og jeg er bange for, at man ikke helt kan undgå, at det bliver rockerhårdt. Så der vil desværre nok komme ret mange søndagsblues'er, og måske endda mandags-, tirsdags-, osv-blues'er. Men det betyder jo bare, at man ikke har spildt sit liv. For hvis der ikke var blues'er efter et brud, så var det jo fordi, man slet ikke manglede det, man havde sagt farvel til. Og efter min ydmyge mening, så bør man, uanset hvor rigtigt et brud end er, mangle det, der var. Ellers har man spildt sin tid. Og en trøst for mig, dengang, var i hvert fald, at jeg bestemt ikke havde spildt min tid.
2
Tally-ho
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf Aima » 1. sep 2015, 16:06

Jeg er her også, Noodle. Jeg har ikke så meget at sige, fordi alle andre allerede har sagt det, men jeg er her, og jeg synes, du er en pissedejlig type der fortjener alt muligt pissedejligt stuff i sit liv. Det får du, det ved jeg.

Jeg hepper hele vejen. (Også på Mini, selvom det nok ikke er nødvendigt med sådan en sej mor.)
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf canoodle » 3. sep 2015, 23:48

Jeg er fuld. Og ked af det. Jo mere jeg tænker over det, så er min ex-ex nok Mit livs kærlighed. Han er stadig min ven. Og en af de få mænd der stadig gider at forstå mig. Og elsker mig på trods.

Men vi passer ikke sammen. Og det kommer aldrig til at passe. Så hvad er der mon i kortene for mig? Evig ensomhed? Masser af sex men ingen giden? Det gør mig så trist, at måske var de fem år med ham, dem jeg fik.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf icelady » 4. sep 2015, 00:07

Hvis du i forvejen ikke er helt på toppen er det klart at alkohol forværrer dine tanker.

Det må være skide svært at erkende, at man ikke passer sammen, heller ikke selvom man elsker hinanden rigtig højt og inderligt.

Som i mange andre tilfælde skal der tid til; du skal lande på dine fødder, vænne dig til at være kun dig og Mini, kun have ansvar for jer 2. Det kan være en pisse lang kamp.

Efter mit sidste forhold var jeg også i tvivl, om jeg nogensinde fandt en ny. Jeg erkendte for mig selv ret hurtigt, at det gjorde jeg nok ikke. Mest fordi jeg 3 gange havde satset hvad jeg havde og jeg orkede ikke mere.
Nu er jeg så også ved at være oppe i årene + jeg kan ikke tilbyde noget fysisk (sex pga sygdom), så jeg har erkendt at det løb er sgu nok kørt for mig.:)

Men jeg har det fint med det; jeg har trods alt haft gode oplevelser og gode minder med de 3 mænd. Og jeg fik nogle dejlige unger ud af det.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf Daflo » 4. sep 2015, 11:15

Måske kan du prøve at vende den om. Du har en ex-ex hvor det var den store kærlighed, så du ved at du kan elske på den måde, og at der er mindst en der kan gøre dig glad og forstå dig. Hvorfor skulle der ikke være en til et sted derude?
Måske ikke lige nu, først skal du og mini finde hinanden i jeres nye tilværelse. Men du ved at det senere kan ske for dig, for det er sket før.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf Fru Sunshine » 4. sep 2015, 11:35

Sødeste noodle. Hvem siger, at der kun er en stor kærlighed til hver?
Ja, du har haft noget særligt med en mand, og det er uden tvivl svært at tro, at man kan finde det samme igen. Det er heller ikke sikkert, at du kan, og egentlig er det jo heller ikke det, du skal, for som du skriver, så passer I jo ikke sammen.

Et eller andet sted derude, findes der en person, der besidder alle de dejlige egenskaber og som passer til dig, men du er nødt til at finde dig selv, før du kan finde ham.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Livets forhold"