når to bliver til tre og så til to igen

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf canoodle » 5. nov 2015, 16:46

Pernille skrev:Hvordan går det med noodle? :kram:


Jamen, det går sådan set OK.

Jeg har været sygemeldt og på ferie, så har fået lidt af presset af. Men jeg har stadig den der uro siddende i brystet med stress. Der er mange ting der har ordnet sig, jeg har endda været hos hypnoterapeut, som prøvede at "rense" mig for alle mine selvbebrejdende tanker og min angst. Det har sat en masse ting i gang ift. at skulle lægge de gamle sår bag mig, og det er svært at føle at jeg er på nippet til et nyt og bedre kapitel, men at jeg ikke er der helt endnu. Min læge har foreslået en langtidssygemelding, jeg selv ved ikke hvad der er bedst, for jeg får jo også mulighed for distraktion og fokus på jobbet. En langtidssygemelding vil nok isolere mig mere end hvad der er godt, selvom jeg ville få mere ro på hverdagen i et stykke tid.

Bum bum. Jeg tænker meget på at fokusere på det gode jeg har, og øve mig i det. Sætte pris på mit dejlige barn, i stedet på at han ødelægger min søvn (aka min vej til at få det bedre.) For jeg ville få det bedre af at nyde min tid med ham. Fokusere på mine pæne hænder, øjne og tøjstil, i stedet for at fokusere på mine smilerynker og kænguru-maven. Etc. Etc. F**k, jeg kan godt høre hvor selvcentereret jeg lyder. Men jeg forsøger altså at få hovedet ud af min bagdel, lige så stille.

Mht. psykologhjælp har jeg sendt en ansøgning om at få min behandling dækket af min sygeforsikring. Jeg får nok først svar om et par uger. Så den er ligesom der.
4
All Adventurous women do
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf Spjaerten » 5. nov 2015, 16:50

canoodle skrev:
Pernille skrev:Hvordan går det med noodle? :kram:


Jamen, det går sådan set OK.

Jeg har været sygemeldt og på ferie, så har fået lidt af presset af. Men jeg har stadig den der uro siddende i brystet med stress. Der er mange ting der har ordnet sig, jeg har endda været hos hypnoterapeut, som prøvede at "rense" mig for alle mine selvbebrejdende tanker og min angst. Det har sat en masse ting i gang ift. at skulle lægge de gamle sår bag mig, og det er svært at føle at jeg er på nippet til et nyt og bedre kapitel, men at jeg ikke er der helt endnu. Min læge har foreslået en langtidssygemelding, jeg selv ved ikke hvad der er bedst, for jeg får jo også mulighed for distraktion og fokus på jobbet. En langtidssygemelding vil nok isolere mig mere end hvad der er godt, selvom jeg ville få mere ro på hverdagen i et stykke tid.

Bum bum. Jeg tænker meget på at fokusere på det gode jeg har, og øve mig i det. Sætte pris på mit dejlige barn, i stedet på at han ødelægger min søvn (aka min vej til at få det bedre.) For jeg ville få det bedre af at nyde min tid med ham. Fokusere på mine pæne hænder, øjne og tøjstil, i stedet for at fokusere på mine smilerynker og kænguru-maven. Etc. Etc. F**k, jeg kan godt høre hvor selvcentereret jeg lyder. Men jeg forsøger altså at få hovedet ud af min bagdel, lige så stille.

Mht. psykologhjælp har jeg sendt en ansøgning om at få min behandling dækket af min sygeforsikring. Jeg får nok først svar om et par uger. Så den er ligesom der.

Du er så pisse sej :kys:
Som sagt forleden så synes jeg virkelig du klarer det godt!

:kys:
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf canoodle » 5. nov 2015, 16:54

Spjaerten skrev:
canoodle skrev:
Pernille skrev:Hvordan går det med noodle? :kram:


Jamen, det går sådan set OK.

Jeg har været sygemeldt og på ferie, så har fået lidt af presset af. Men jeg har stadig den der uro siddende i brystet med stress. Der er mange ting der har ordnet sig, jeg har endda været hos hypnoterapeut, som prøvede at "rense" mig for alle mine selvbebrejdende tanker og min angst. Det har sat en masse ting i gang ift. at skulle lægge de gamle sår bag mig, og det er svært at føle at jeg er på nippet til et nyt og bedre kapitel, men at jeg ikke er der helt endnu. Min læge har foreslået en langtidssygemelding, jeg selv ved ikke hvad der er bedst, for jeg får jo også mulighed for distraktion og fokus på jobbet. En langtidssygemelding vil nok isolere mig mere end hvad der er godt, selvom jeg ville få mere ro på hverdagen i et stykke tid.

Bum bum. Jeg tænker meget på at fokusere på det gode jeg har, og øve mig i det. Sætte pris på mit dejlige barn, i stedet på at han ødelægger min søvn (aka min vej til at få det bedre.) For jeg ville få det bedre af at nyde min tid med ham. Fokusere på mine pæne hænder, øjne og tøjstil, i stedet for at fokusere på mine smilerynker og kænguru-maven. Etc. Etc. F**k, jeg kan godt høre hvor selvcentereret jeg lyder. Men jeg forsøger altså at få hovedet ud af min bagdel, lige så stille.

Mht. psykologhjælp har jeg sendt en ansøgning om at få min behandling dækket af min sygeforsikring. Jeg får nok først svar om et par uger. Så den er ligesom der.

Du er så pisse sej :kys:
Som sagt forleden så synes jeg virkelig du klarer det godt!

:kys:


Tak :kys: Det er virkelig pænt sagt :lun:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf Lurende Peber » 5. nov 2015, 16:59

Du er ikke selvcentreret, fordi du (også) tænker på dig selv. :kys:
Intet galt i at du prøver at få det bedre.
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: når to bliver til tre og så til to igen

Indlægaf canoodle » 5. nov 2015, 18:31

Lurende Peber skrev:Du er ikke selvcentreret, fordi du (også) tænker på dig selv. :kys:
Intet galt i at du prøver at få det bedre.


Nej, det har du ret i. Men jeg tror det vil gavne mig meget ikke at have så ondt af mig selv, og se skoven for alle de træer der er :)
0
All Adventurous women do

Tilbage til "Livets forhold"