I tvivl om hvad jeg vil..

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Søhest1210
Indlæg: 2
Tilmeldt: 4. jun 2016, 14:23
Kort karma: 3
Likede indlæg: 3

I tvivl om hvad jeg vil..

Indlægaf Søhest1210 » 4. jun 2016, 14:29

Hej alle..

Jeg er i tvivl om hvad jeg vil med mit liv både arbejdsmæssigt men også privat.. Jeg blev single for et halvt år siden, hvor fremtiden egentlig var planlagt (hus, børn osv). Men jeg kunne ikke se mig selv blive i det forhold.

Nu er jeg begyndt at spekulerer over hvad jeg gerne vil med mit liv, jeg synes ikke der er noget jeg virkelig brænder for at lave. Jeg er glad for mit arbejde men om det er det jeg vil resten af livet ved jeg ikke. Jeg synes at alle andre taler om drømme og mål de har, hvorimod jeg ikke føler jeg har nogen mere. Jeg træner, går på arbejde og er sammen med venner. Men det er ligesom om jeg mangler noget, men jeg ved ikke hvad. Jeg føler mig ensom selvom jeg er omgivet af mennesker hver dag.
Tit oplever jeg, at jeg keder mig, men at jeg ikke har lyst til at være sammen med nogen.

Er der nogen der har oplevet noget lignende eller har nogle gode råd til hvad man kan gøre for at blive mere bevidst om hvad man vil?
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26713

Re: I tvivl om hvad jeg vil..

Indlægaf Santa » 4. jun 2016, 16:27

Jeg bliver i tvivl....er det en ny hobby, en ny partner eller en ny retning i dit arbejdsliv, du eftersøger?

Hvis det er en hobby: kig aftenskolekataloger igennem og se om der findes noget du kunne tænke dig - gå på udstilling - i hobbybutikker - læs hobbyblade, prøv ting af. Den var nem.

Hvis det er i dit arbejdsliv: tal med din nærmeste leder/kollega om hvad de ser i dig, om hvad du har af styrker og kompetencer, kontakt evt din fagforening/a-kasse for rådgivning om andre karrieremuligheder, tænk over hvad du synes er sjovest i løbet af en arbejdsdag, eller hvornår du sidst var glad/stolt af dig selv i arbejdslivet. Den kunne jeg osse lige klare.

Hvis det er en ny partner: pas. Jeg ved nada om datinglivet i dag.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Livets forhold"