Hej PostDanmark, jeg slår op!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf Zombie » 6. jun 2016, 18:31

300 kroner på invitationer, sendt fredag formiddag som A-post.

Mandag - folk har ikke modtaget endnu.

WHAT?

:nerve:
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf Lurende Peber » 6. jun 2016, 18:37

PostDK er så venlige, at de lige lader dig vænne dig til de nye tider.
http://finans.dk/live/erhverv/ECE862746 ... ctxref=ext
:rulle:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf Wizzze » 6. jun 2016, 18:43

Zombie skrev:300 kroner på invitationer, sendt fredag formiddag som A-post.

Mandag - folk har ikke modtaget endnu.

WHAT?

:nerve:


De havde allerede mentalt forberedt sig på, og tillagt sig de nye regler inden de blev vedtaget :rulle:
5-8 dage, så burde der være en chance for at nogen af dine gæster får en indbydelse.

På den anden side, har kæresten idag fået en bekræftelse på at en pakke er afsendt fra sydtyskland, og den vil blive afleveret i morgen!! :8:
Mistænker hende i øvrigt for at have startet en affære med pakkemanden, han kommer her ret ofte :gruble:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kokkenok
Indlæg: 168
Tilmeldt: 27. jan 2016, 15:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 75

Re: Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf kokkenok » 6. jun 2016, 18:52

Det virker meget sansynligt. Post Danmark er ikke inden i en æra hvor man vil huske deres service og leveringer.
0
"She stands before you naked. You can see it, you can taste it, And she comes to you light as the breeze.
Now you can drink it or you can nurse it, It don't matter how you worship. As long as you're Down on your knees."
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf dgd2007 » 6. jun 2016, 20:16

Zombie skrev:300 kroner på invitationer, sendt fredag formiddag som A-post.

Mandag - folk har ikke modtaget endnu.

WHAT?

:nerve:

Ja, det er for groft!

Men til lykke med de 30 Billede
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf Zombie » 6. jun 2016, 22:05

Jeg sætter kraftedeme ild til en kuvert, snart.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf vibbsen » 6. jun 2016, 22:15

Wizzze skrev:
Zombie skrev:300 kroner på invitationer, sendt fredag formiddag som A-post.

Mandag - folk har ikke modtaget endnu.

WHAT?

:nerve:


De havde allerede mentalt forberedt sig på, og tillagt sig de nye regler inden de blev vedtaget :rulle:
5-8 dage, så burde der være en chance for at nogen af dine gæster får en indbydelse.

På den anden side, har kæresten idag fået en bekræftelse på at en pakke er afsendt fra sydtyskland, og den vil blive afleveret i morgen!! :8:
Mistænker hende i øvrigt for at have startet en affære med pakkemanden, han kommer her ret ofte :gruble:


Ordnung muss sein...Min personlige rekord er en kasse med lego. Bestilt sent mandag aften (vi snakker efter 24). Leveret onsdag formiddag. OK...Jeg betalte også for ekspres levering. Men når man er vant til PD bliver man næsten forskrækket når ens pakke så rent faktisk kommer som ekspres når man har betalt for det.......

Min mand har flere gange spurgt om jeg har en affære med en tysker....Han synes der er mange posteringer fra Tyskland på vores konto...Ordnung muss sein..
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf vibbsen » 6. jun 2016, 22:19

Skulle nogen iøvrigt tro at PD har fyret alle deres postbude, så kan jeg oplyse om at det er ikke tilfældet.

En af mine tidligere kollegaer stødte på hele 3 af slagsen på en gåtur med sin tvillingebarnevogn....Når hun sådan lagde mærke til at der var tale om postbude. Og 3 af slagsen. Så var det fordi de højlyst kommenterede størrelsen på hendes bryster da de kørte forbi. :nerve: :nerve: :tie: :rulle: De klappede ovenikøbet hinanden på skuldrene ...Hun ammer...Og der er MASSER af mælk :ninja: :ninja:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf Dime » 10. jun 2016, 12:50

Jeg er helt med på at droppe PostDK.

Jeg ligger i åben krig med dem, om en pakke indeholdende en bærbar, som de har udleveret til en forkert person (a.k.a. "ikke mig")
Pakken er sendt med alle mulige forholdsregler, såsom forsikring, krav om underskrift og legitimation og alt det jazz.
Trods det, mener PostDK ikke rigtigt at det er deres skyld at pakken er udleveret til en kvinde, der på ingen måde hedder noget der kunne minde om mit navn, og som ikke har haft den postkasse-seddel der skulle til for at få pakken udleveret (for den har jeg, sjovt nok), og som sikkert heller ikke har kunnet fremvise noget legitimation med mine oplysninger på, og sikkert heller ikke har underskrevet med mit navn...
...men nej, nej da... det er da et hændeligt uheld... WTF, PostDK?
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23203

Re: Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf Mani » 10. jun 2016, 15:07

vibbsen skrev:Skulle nogen iøvrigt tro at PD har fyret alle deres postbude, så kan jeg oplyse om at det er ikke tilfældet.

En af mine tidligere kollegaer stødte på hele 3 af slagsen på en gåtur med sin tvillingebarnevogn....Når hun sådan lagde mærke til at der var tale om postbude. Og 3 af slagsen. Så var det fordi de højlyst kommenterede størrelsen på hendes bryster da de kørte forbi. :nerve: :nerve: :tie: :rulle: De klappede ovenikøbet hinanden på skuldrene ...Hun ammer...Og der er MASSER af mælk :ninja: :ninja:

Min søster deler også stadig post ud for dem. Dog nu kun 4 dage om ugen - men stadig 37 timer fordelt på de 4 dage, så hun kan nå længere rundt
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
MissMiiaauu1
Indlæg: 5
Tilmeldt: 10. jun 2016, 18:20
Kort karma: 1
Likede indlæg: 16

Re: Hej PostDanmark, jeg slår op!

Indlægaf MissMiiaauu1 » 10. jun 2016, 18:47

I hear you loud and clear! Jeg vil også slå op med post dk.

I februar sendte jeg en lille fødselsdagsgave. Det var ikke noget fancy bare lidt creme og makeup til en god veninde. Jeg sendte det fra posthuset som efterhånden ikke er et posthus mere men bare en lille stand i hjørnet i Føtex. Postdamen sagde jeg sagtens kunne sende den som brev og eneste forskel ville være at jeg bare ikke kunne søge på det. Jeg er studerende så jeg tænkte at de penge ville jeg da gerne spare - det var trods alt dyrt nok i forvejen at sende.

Tror I nogensinde pakken nåede frem? :rulle:

Lorte postvæsen - endte med at jeg måtte ud og købe en ny gave som jeg så leverede personligt! :evil: :boo: - Det er sgu da ikke okay!
0

Tilbage til "Livets forhold"