Hvordan vasker du dig?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvordan vasker du dig?

Indlægaf billiebean » 16. jun 2016, 17:24

- Gør krop og hår vådt
- Bruger en facial wash i ansigt og hals - nogle gange vasker jeg af med vaskeklud
- Vasker håret med shampoo (uden sulfater, parabener, parfume mv. da mit hår klasker og tørrer ud af det) - putter balsam i
- Propper bodyshampoo (ligeledes uden ovenstående) på en gammeldags vaskeklud og vasker/skrubber fra overkrop og ned og skyller fra top til tå
- Vasker mås og foran med vand bare - altid med venstre hånd!?
- Skyller vaskekluden og slukker bruser og putter så økobodyolie på den fugtige klud og smører ben, mave, bagdel, bryst og arme med olie mens jeg stadig er våd.
- Tager evt. mascara-panda-øjne af med arganolie

Er begyndt at bruge gammeldags vaskeklud da det eksfolierer en smule og gør huden lidt mere glat og ren. Og så er bodyolie helt genialt! Klistrer overhovedet ikke som bodylotion gør, er mega nemt og huden elsker det.
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvordan vasker du dig?

Indlægaf Karkluden » 16. jun 2016, 17:48

Det er ikke af hygiejniske hensyn jeg bruger noget at vaske med. Jeg kan bare godt lide duften :lol:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9660
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29251

Re: Hvordan vasker du dig?

Indlægaf Sangius » 16. jun 2016, 18:02

Vasker først hår, og putter derefter balsam i. Så sætter jeg det op med en hårklemme, og lader balsamen virke. Så vasker jeg bryst, arme, skulder og mave, og derefter naughty bits. Jeg bruger kun sæbe, shampoo og balsam uden parfume og lignende, så jeg bekymrer mig ikke meget om, hvor sæben ikke må komme hen. :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvordan vasker du dig?

Indlægaf Prosperity74 » 16. jun 2016, 20:15

Først bliver jeg skyllet. Så vasker jeg hår, skyller shampoen ud. Så kommer der balsam i håret. Imens balsamen sidder i håret, så sæber jeg mig ind på kroppen. Jeg bruger hænderne til at sæbe mig ind med. Først armene, bryster, forneden og benene - så lader jeg sæben blive på og fjerner hår med skraberen diverse steder. Og så skyller jeg al sæben af til sidst
0

Tilbage til "Livets forhold"