Er du også bimlende ordinær?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Akehurst2
Indlæg: 14186
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40721

Re: Er du også bimlende ordinær?

Indlægaf Akehurst2 » 8. aug 2016, 10:29

IrmaPigen skrev:Eh, er der en definition af hvad der er ordinært?


Nok ikke en rigtig fast definition... Jeg tænker bare, om man sådan i det store og hele følger flertallet, og ikke som sådan skiller sig helt ud på alle eller de fleste punkter.

Der er som tidligere nævnt ikke negativt ment.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Er du også bimlende ordinær?

Indlægaf Wizzze » 8. aug 2016, 10:48

Skulle jeg beskrive mig selv til fremmede så ville jeg nok ikke bruge ordinær, men almindelig, gennemsnitlig og konform. Så en eller anden grad af ordinær er jeg nok også. Jeg er ham der altid har haft styr på mit liv, ihverfald udadtil. Lige forløb gennem skole og uddannelse, karriere på spor, klatret op ad stigen, egen bil og bolig og alt det der. Men det er måske alt sammen ting jeg har gjort og gennemfør for at folk ikke skulle finde ud af, at jeg faktisk ikke er ret voksen :gruble: :genert:
Jeg elsker at lege, fantasere, gå på opdagelse, og fik jeg lov, så pjækkede jeg gerne en hel dag og levede af snolder og sodavand, men fordi jeg er den her voksne og ansvarlige person med vigtige kunder, og slips og jakkesæt or sårn, så gør jeg det ikke. Jeg nøjes bare med at stikke af herind, når alle de seriøse e-mails, og Excel ark bliver lidt for meget :lol:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19610

Re: Er du også bimlende ordinær?

Indlægaf Animi » 8. aug 2016, 11:05

Jeg tror egentlig, at jeg ser mennesket på samme måde som sne.
Går man heeeelt tæt på, er vi selvfølgelig alle unikke, fordi der ligesom snefnug, kun findes ét eksemplar af os hver. Men ret overordnet set, er mennesket ligesom sne i sig selv ret almindeligt og ikke særlig specielt.

Jeg tror egentligt det er ret almindeligt (hehe) at man selv synes at man er alt andet end almindelig, men at det sjældent rent faktisk er sådan. Og at have anderledes holdninger, hobbyer og stikke lidt ud ift sin omgangskreds, synes jeg egentlig ikke kvalificerer til at man så er alt andet end almindelig. Sætter man mig i et rum fyldt med folk der er født og opvokset i Whiskeybæltet, vil jeg, der er født og opvokset i ghettoen på Vestegnen, nok stikke ret meget ud. Men det gør jo ikke mig som person ualmindelig.

I mine øjne skal der nok ret meget til, før jeg vil synes at nogen er ualmindelig.
Senest rettet af Animi 8. aug 2016, 11:25, rettet i alt 1 gang.
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Rosen
Indlæg: 348
Tilmeldt: 23. maj 2016, 11:41
Kort karma: 40
Likede indlæg: 523

Re: Er du også bimlende ordinær?

Indlægaf Rosen » 8. aug 2016, 11:15

Jeg er ikke super ordinær, men heller ikke noget unikt.

Jeg skiller mig ud fra mange mennesker på nogle punkter (måske).

Jeg er udlænding som bor I Danmark.
Jeg har boet I 3 lande.
Jeg har bade universitetsgrad indenfor videnskab (som jeg arbejder med) og arbejder delvist med mennesker, massage og meditationer.
Jeg har stærke politiske holdninger og er idealist.
Jeg er gift med en udlænding.
Jeg var alenemor da jeg var lidt over 20 og klarede det fint.

Jeg bor I en villa og ser TV2 nyhederne som en helt ordinær dansker. Samtidigt med kunne jeg aldrig nøjes "kun" med det og rejser så meget jeg kan til alle verdens hjørner. Man lever kun en gang....og jeg vil det hele. Spændende liv, karriere men også villaen, børnene og hverdag med TV2 og kaffekop.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Er du også bimlende ordinær?

Indlægaf hotlips » 26. sep 2016, 19:37

Næ men jeg synes bestemt heller ikke jeg er gakkelak skør. Jeg er en særling uden jeg rigtig kan forklare hvordan og min ene moster yndede at sidde og vrænge du er såå mærrkelig Hanne da jeg var yngre.

Jeg har prøvet at blende ind og jeg gjorde mig virkelig umage med at købe farveløst tøj og prøvede at være stille men det duede ikke og det er jo også lidt svært at ændre noget man ikke rigtig ved hvad er.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er du også bimlende ordinær?

Indlægaf kidkomb » 26. sep 2016, 21:55

*Jeg er "gulv-abe" og jeg kan virkelig godt lide mit job. Det er vist ret unormalt.
*Jeg har aldrig (næsten, bortset fra sammenlagt under et år) haft et fuldtidsjob. Jeg kan ikke forstå hvordan andre mennesker kan holde ud at arbejde så meget. Jeg har et meget lavt forbrug. Det vil jeg langt hellere.
*Jeg har ikke og skal ikke have børn.
*Jeg kan lide alt slags vejr.
*Selvom jeg har læst musik hader jeg jazz. Dét er i hvert fald unormalt.
*Jeg kan ikke lide Ringenes Herre. Det er gudsjammerlig kedeligt.
*Jeg bliver forfærdet og får mareridt, også i vågen tilstand, hvis jeg ser film eller serier, der er for voldsomme. Vi måtte stoppe med Game of Thrones ret hurtigt. Det var jeg egentlig lidt ked af, for den var rigtig spændende. -det er også derfor jeg ikke kommer til at se den nyeste sæson af OITNB.
*Jeg ser ikke rigtig film. -Jeg er begyndt at gå i biografen en sjælden gang, men ellers havde jeg ikke været i biografen i, hmm, 8-10 år inden.
*Jeg synes Crocs er pæne.
*Jeg bryder mig ikke om tatoveringer.
*Jeg foretrækker mænd med "far-krop" og bliver frastødt af trænede mænds udseende.
*Jeg synes motorcykler er mega latterlige og jeg kan ikke forstå man gider at udsætte sig selv for så meget fare.
*Jeg holder tam-rotter.
*Jeg har en frossen kanin liggende i fryseren. Han var min kælekanin (Ja, han havde et navn og han var herlig og han blev kælet og kom på græs som alle kælekaniner bør) og skulle egentlig have været spist, men han fik bøvl med maven, så vi besluttede det var en dårlig ide. Nu ligger han der blandt morgenbrød og frosne ærter og venter på at blive pelset.
*Jeg stemmer rødt, men synes ikke pr definition at folk der stemmer DF er nogle kæmpe idioter.
*Til aftensmad spiser jeg ofte røræg. Og intet til.
*Jeg kan sagtens finde på at spise en stor rød bøf til morgenmad. Nam!
*Jeg har ikke noget imod at gå ud at spise på en restaurant alene.
*Jeg barberer mig ikke under armene. Jeg trimmer kun. Jeg synes ikke barberede armhuler er pæne. De ligner flåede kyllinger.
*Jeg vil hellere have mad end slik og kage.
*Jeg har et unormalt lille behov for sex
*Min kæreste må gerne være sammen med andre, hvis jeg ikke finder ud af det.
*Jeg drikker ikke kakao. Kakao skal spises med ske.
*Jeg spiser kiwier med skrællen på.
*Jeg spiste jordbær med stilken på da jeg stadig kunne tåle dem.
*Jeg piller pil-selv-rejer med kniv og gaffel.
*Jeg spiser stort set alt med bestik, hvis jeg kan slippe afsted med det. -Burger, pizza, kage, osterejer.
*Jeg har en uhyggelig god lugtesans
*Jeg kan rent faktisk godt lide Pisang Ambon :lol:
*Jeg spiser af det rå hakkede oksekød. Og af det rå kyllingekød, hvis det er friskt nok.
*Vi har hverken en sofa eller et fjernsyn med kanaler på.
*Jeg går ikke helt så meget ind for ligestilling som de fleste. Jeg synes der er større forskel på mænd og kvinder end folk normalt synes.


Der er sikkert mere. Jeg er nok ikke så ordinær tror jeg.
Men på mange andre områder er jeg jo lige så gennemsnitlig som de fleste andre.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Livets forhold"