Hvilke gode vaner ville du gerne have?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Hvilke gode vaner ville du gerne have?

Indlægaf Petrix » 21. aug 2016, 01:00

At bruge tandtråd hver dag og bruge fugtighedscreme efter hvert bad.
0
27102021
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Hvilke gode vaner ville du gerne have?

Indlægaf Chloecat » 21. aug 2016, 06:50

Jeg er ved at øve min 'smide ud - muskel', for vi har ikke så meget plads og jeg har virkelig mange ting, ting som jeg ikke bruger og sikker sagtens kunne leve uden - men de kan jo godt bruges og det kunne ske at jeg en dag fik brug for dem.
Jeg ville ønske det forekom helt naturligt at smide ud og holde orden.

Så ville jeg også ønske jeg brugte mere tid på hobbies, havde det for vane, jeg er nok god til at ligge hjernen og så slappe af med mobilen i hånden.
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvilke gode vaner ville du gerne have?

Indlægaf Vixen » 21. aug 2016, 13:46

Jeg ville ønske, jeg ikke havde noget imod rengøring. Jeg gør det, men jeg synes, det er ulækkert. Og det er altså ikke fordi, jeg lever i en svinesti eller noget, jeg kan bare ikke lide det.
Ville også ønske, at jeg var lidt bedre til at holde orden. Jeg ELSKER et rent og pænt hjem, men det kommer ikke via rutine.
- Vil dog sige, at det ser ud til at have ændret sig efter at jeg er flyttet til udlandet ... Har godt nok kun været afsted knap en måned, men det er som om, at det er lettere at holde orden, når man ikke har så meget bras. Hvilket jo også giver fint mening. :)

Derudover ville jeg ønske, jeg lige tog 30 mavebøjninger hver morgen.

Ellers har jeg vist okay-gode vaner. Jeg når sjældent morgenmaden (mest fordi, jeg virkelig har svært ved at klemme noget ned), men jeg står altid op en time før, jeg skal afsted, så jeg både kan tage et bad, ordne makeup og tøj og fumle ud af døren. Og jeg går også som regel i seng før midnat, hvilket klart er bedst, for jeg kører kun på halvt blus, når jeg ikke får min søvn.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvilke gode vaner ville du gerne have?

Indlægaf Maoam » 21. aug 2016, 16:53

Til jer, der gerne vil være bedre til at rydde op og smide ud, vil jeg anbefale bogen It's All Too Much af Peter Walsh. Den er på nogle punkter meget amerikansk, men jeg synes, den er god. Nogle af hans andre bøger ligger på Mofibo.

Han har også nogle videoer med små oprydningssopgaver, der tager ti minutter, på youtube.

https://www.youtube.com/user/PeterWalsh ... shelf_id=8


Jeg ville gerne blive bedre til at træne og droppe overspringshandlinger.
0
Love, love, peace, peace :pompom:

Tilbage til "Livets forhold"