Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Kattefjæs » 27. nov 2016, 13:31

Jeg troede at jeg var rimelig ok med at dele det meste, lige indtil min kæreste indenfor samme uge tog både min skalpel og min papirsaks..... Og ødelagde begge to. Så er det fandme slut med at dele, asshole!
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf kidkomb » 27. nov 2016, 19:39

Kattefjæs skrev:Jeg troede at jeg var rimelig ok med at dele det meste, lige indtil min kæreste indenfor samme uge tog både min skalpel og min papirsaks..... Og ødelagde begge to. Så er det fandme slut med at dele, asshole!

:forvirret: :8:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf kidkomb » 27. nov 2016, 19:45

Jeg hader at drikke af en dåse andre har drukket af. Heck, jeg hader bare at drikke af en dåse jeg selv har drukket af. Jeg synes det er mega ulækkert!
Min bedste veninde er 10 år yngre end mig og sådan en lidt fin sag, der bare aldrig sveder eller har dårlig ånde eller ødelægger noget.
Så hun kan få lov til en del ting. Endda at sove i min (kærestes side! :-D ) seng.

Jeg vil ikke dele:
Håndklæde
Tandbørste
Sko
Trusser
Is (medmindre det er en reel bid)
Slikkepind :shock: :puke:

Jeg er sart med rigtig mange ting og deler derfor mange ting meget nødtvungent og må bide ubehaget i mig.
Men ovenstående siger jeg konsekvent nej til.
Hvis jeg drikker noget af en flaske og min kæreste tager en tår, så tørrer jeg åbningen af inden jeg selv drikker af den igen.
Min kæreste kan heller ikke låne min tandbørste. Og vi kan kun dele håndklæde under alvorlige aftale om at intet af håndklædet rører noget mellem lår og navle :blush:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mædem
Indlæg: 409
Tilmeldt: 20. okt 2015, 19:24
Kort karma: 43
Likede indlæg: 960

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Mædem » 27. nov 2016, 21:29

Sommetider kan jeg være urolig for, om jeg er for gusten til mit eget bedste.

Familie, venner og bekendte deler jeg gerne det hele med; tandbørste, min seng, min mad, trusser, barberskraber, deodorant, afgnasket tyggegummi eller hvad de end måtte mangle. Jeg er virkelig ikke sart, hvad den slags angår - heller ikke den anden vej rundt.

Det eneste, som jeg kan komme i tanke om, at jeg er lidt øm overfor er mine nye briller. Jeg pusser dem nidkært hver dag, og bryder mig dårligt om det, når folk spørger om de må prøve dem på.

Jeg er bange for, at stellet skal blive udvidet af deres brede hoveder.
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 05:33

hthy skrev:
vUlpeS skrev:Tandbørste, tøj, drikkedunke, bestik osv.
Herudover er husreglen, at man, dersom man tager min bokken ud af dens holder, må påregne at blive slået i gulvet med den.
Mit skateboard: Her skal man enten være meget lille og charmerende eller være usædvanligt gode venner med mig for at få lov at prøve.



hvad er det?


Noget i den retning her

Billede

Det er ikke legetøj, det er til sport
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 05:35

Jeg er sq rimeligt hippie og kan ikke komme på noget jeg af princip ikke deler.

Jeg er nærig med flæskevær når jeg har en pose af dem, men selv der har jeg blødt op med årene og deler nu gerne en 6-8 svær ud pr. pose
1
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Anne Droid » 28. nov 2016, 09:46

Mædem skrev:Sommetider kan jeg være urolig for, om jeg er for gusten til mit eget bedste.

Familie, venner og bekendte deler jeg gerne det hele med; tandbørste, min seng, min mad, trusser, barberskraber, deodorant, afgnasket tyggegummi eller hvad de end måtte mangle. Jeg er virkelig ikke sart, hvad den slags angår - heller ikke den anden vej rundt.

Det eneste, som jeg kan komme i tanke om, at jeg er lidt øm overfor er mine nye briller. Jeg pusser dem nidkært hver dag, og bryder mig dårligt om det, når folk spørger om de må prøve dem på.

Jeg er bange for, at stellet skal blive udvidet af deres brede hoveder.


Det er nok også den ene ting jeg ikke lader andre bruge under nogen omstændigheder. Mine briller. Jeg bruger dem ikke for sjov og jeg kan nærmest blive voldelig hvis nogen insisterer på at prøve dem.
0
Klimatosse
Akehurst2
Indlæg: 14145
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40598

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Akehurst2 » 28. nov 2016, 09:50

Lulu skrev:
Rikke skrev:Jeg deler bare helst ikke noget med nogen :genert:


Også her. Og det er ikke fordi jeg er sart. Jeg er bare meget besidderisk og elsker mine ting.
Folk må dog gerne både få en tandbørste (ubrugt fra skabet), bind, tamponer etc. Det skal bare ikke være ting jeg skal have igen. Folk må også få al den mad herhjemme de ønsker. Bare ikke fra min tallerken eller fra mit glas/kop.

Min mand og børn er forøvrigt ikke omfattet af dette.


Sådan har jeg det også. Der er nærmest ikke det, jeg ikke vil give væk, men jeg kan ikke lide udlån.

Jeg bryder mig heller ikke om at låne noget af nogen. Især ikke bøger, heller ikke fra biblioteket. Jeg læser kun mine egne bøger.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Juki » 28. nov 2016, 10:13

kidkomb skrev:Jeg hader at drikke af en dåse andre har drukket af. Heck, jeg hader bare at drikke af en dåse jeg selv har drukket af. Jeg synes det er mega ulækkert!
Min bedste veninde er 10 år yngre end mig og sådan en lidt fin sag, der bare aldrig sveder eller har dårlig ånde eller ødelægger noget.
Så hun kan få lov til en del ting. Endda at sove i min (kærestes side! :-D ) seng.

Jeg vil ikke dele:
Håndklæde
Tandbørste
Sko
Trusser
Is (medmindre det er en reel bid)
Slikkepind :shock: :puke:

Jeg er sart med rigtig mange ting og deler derfor mange ting meget nødtvungent og må bide ubehaget i mig.
Men ovenstående siger jeg konsekvent nej til.
Hvis jeg drikker noget af en flaske og min kæreste tager en tår, så tørrer jeg åbningen af inden jeg selv drikker af den igen.
Min kæreste kan heller ikke låne min tandbørste. Og vi kan kun dele håndklæde under alvorlige aftale om at intet af håndklædet rører noget mellem lår og navle :blush:

Åh gud, havde ikke tænkt på at skulle dele håndklæde med nogle! :ad!:

Bare tanken om at skulle tørre hænder i andres numsehåndklæde :wacko: Derudover tror jeg at jeg har traumer fra idræt i folkeskolen, hvis man havde glemt sit håndklæde og måtte låne af en anden elev :trist:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6487
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Mangoness » 28. nov 2016, 10:17

Akehurst2 skrev:
Lulu skrev:
Rikke skrev:Jeg deler bare helst ikke noget med nogen :genert:


Også her. Og det er ikke fordi jeg er sart. Jeg er bare meget besidderisk og elsker mine ting.
Folk må dog gerne både få en tandbørste (ubrugt fra skabet), bind, tamponer etc. Det skal bare ikke være ting jeg skal have igen. Folk må også få al den mad herhjemme de ønsker. Bare ikke fra min tallerken eller fra mit glas/kop.

Min mand og børn er forøvrigt ikke omfattet af dette.


Sådan har jeg det også. Der er nærmest ikke det, jeg ikke vil give væk, men jeg kan ikke lide udlån.

Jeg bryder mig heller ikke om at låne noget af nogen. Især ikke bøger, heller ikke fra biblioteket. Jeg læser kun mine egne bøger.


Jeg er vist med på det her hold :genert:

De få gange, jeg har lånt ting ud til andre, så er det enten kommet ikke-så-pænt-behandlet igen - eller også har jeg aldrig set skyggen af det igen (mest det sidste). Så jeg vil hellere give ting væk, som jeg ikke skal have igen (tandbørster, bind osv.)

Jeg kan slet ikke have det, hvis folk tager mad fra min tallerken, drikker af mit glas, sidder på min hovedpude(!) osv. Jeg vil bare gerne have mine ting for mig selv (jeg er dog både sart og besidderisk :genert: ).
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Wizzze » 28. nov 2016, 10:25

kæreste!!!
Deler helst ikke kæreste med nogen, men man må jo ikke objektificere kvinder, eller mennesker generelt :D Så jeg er med på tandbørste, roll-on deo´er, vatpinde, tandtråd og lign ting til personlig hygiejne. Ellers er jeg ikke så sart, kunne godt låne et par underdrenge ud og så bruge dem igen (efter vask!)
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf girl_beat » 28. nov 2016, 10:27

Jeg er generelt meget large med at dele, men min dyne og hovedpude er hellige og deles ikke OVERHOVEDET! Bare tanken = :ad!:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Juki » 28. nov 2016, 10:32

Mangoness skrev:Jeg er vist med på det her hold :genert:

De få gange, jeg har lånt ting ud til andre, så er det enten kommet ikke-så-pænt-behandlet igen - eller også har jeg aldrig set skyggen af det igen (mest det sidste). Så jeg vil hellere give ting væk, som jeg ikke skal have igen (tandbørster, bind osv.)

Jeg kan slet ikke have det, hvis folk tager mad fra min tallerken, drikker af mit glas, sidder på min hovedpude(!) osv. Jeg vil bare gerne have mine ting for mig selv (jeg er dog både sart og besidderisk :genert: ).

Argh, hvordan kommer man i den situation?? :panik:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lykke
Indlæg: 6932
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6459

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf Lykke » 28. nov 2016, 12:52

Kan ikke sådan lige komme i tanke om noget.

Forstår ikke folk som vil prøve ens briller eller tage en bid af min mad. Det er heldigvis længe siden det er sket. Altså,nej jeg orker bare ikke sådan nogle mennesker.

Gæster kan få en ny tandbørste/rent håndklæde.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5608
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22870

Re: Hvilke ting deler du helst ikke med andre?

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. nov 2016, 14:15

Jeg bryder mig faktisk heller ikke om at låne bøger ud. Jeg får dem stort set aldrig tilbage. Det virker lidt som om, folk opfatter det som noget, der er ok at beholde på ubestemt tid. Enten fordi man er meget længe om at komme i gang med at læse den, eller fordi man tænker, at den jo alligevel bare skal stå i en bogreol hos ejermanden.

Jeg lånte senest en ud til min veninde for 2,5 år siden, og nu bor hun i Mellemøsten.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Livets forhold"