Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1264
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 12287

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 2SHY » 22. mar 2017, 21:41

Når min far engang dør forventer jeg ikke at deltage ved begravelsen. Jeg vil føle mig som en total hykler
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 423
Likede indlæg: 6468

Indlægaf Joe » 22. mar 2017, 21:44

Jeg fantaserer i det skjulte om at prøve en hospitalsindlæggelse. Ikke noget længerevarende forløb, bare lige sådan 1-2 uger agtigt, evt inklusive en operation, der selvfølgelig går fremragende. Og så masser af omsorg og bare ligge ned og se film.

Jeg har ikke rigtigt brug for at der nu kommer indlæg, hvor folk siger at det ikke er noget jeg skal ønske mig og sådan og sådan. Det ved jeg jo godt. Og eftersom jeg i ret høj udstrækning ikke rigtigt har den store indflydelse på, om det ville komme til at ske (for jeg er ikke sådan særligt selvskadende eller suicidal) så gør det jo ikke fra eller til om jeg fantaserer om det.

Jeg har bare aldrig prøvet det, og jeg foretrækker at have prøvet ting.
6
Man sku’ nok ha’ været der...
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 4211

Indlægaf Spjaerten » 22. mar 2017, 21:47

Joe skrev:Jeg fantaserer i det skjulte om at prøve en hospitalsindlæggelse. Ikke noget længerevarende forløb, bare lige sådan 1-2 uger agtigt, evt inklusive en operation, der selvfølgelig går fremragende. Og så masser af omsorg og bare ligge ned og se film.

Jeg har ikke rigtigt brug for at der nu kommer indlæg, hvor folk siger at det ikke er noget jeg skal ønske mig og sådan og sådan. Det ved jeg jo godt. Og eftersom jeg i ret høj udstrækning ikke rigtigt har den store indflydelse på, om det ville komme til at ske (for jeg er ikke sådan særligt selvskadende eller suicidal) så gør det jo ikke fra eller til om jeg fantaserer om det.

Kan godt følge dig. Jeg havde partout kort til skadestuen som barn.
Som voksen har jeg 1 gang fået penicillin for mellemørebetændelse, ellers fanger jeg kun forkølelser. Føler klart jeg er gået glip af en masse pleje og drugs.
1
Tryk på * :slem:
honeybee
Kort karma: 10
Likede indlæg: 115

Indlægaf honeybee » 22. mar 2017, 21:51

Joe skrev:Jeg fantaserer i det skjulte om at prøve en hospitalsindlæggelse. Ikke noget længerevarende forløb, bare lige sådan 1-2 uger agtigt, evt inklusive en operation, der selvfølgelig går fremragende. Og så masser af omsorg og bare ligge ned og se film.

Hep! Den fantasi har jeg også. For små 3 uger siden blev jeg endda indlagt med obs. blindtarmsbetændelse af en overlæge på mit job, og tænkte NU er den der sgu. Men nej..
Jeg er selv sygeplejerske, men jeg har altså alligevel en lille fantasi om at være indlagt, få besøg, masser af pleje og ikke mindst kærlighed. På den anden side ville jeg ikke orke en fleresengsstue :gisp:
2
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 423
Likede indlæg: 6468

Indlægaf Joe » 22. mar 2017, 21:54

Spjaerten skrev:

Kan godt følge dig. Jeg havde partout kort til skadestuen som barn.
Som voksen har jeg 1 gang fået penicillin for mellemørebetændelse, ellers fanger jeg kun forkølelser. Føler klart jeg er gået glip af en masse pleje og drugs.

Jeg har så faktisk rendt ind og ud til undersøgelser på Amager, Hvidovre og Rigshospitalet i løbet af det sidste halve år. Men indtil videre udelukket for at blive afsluttet igen. Jeg fik ingen seng, ingen flot mandlig portør, der kører rundt med mig, mens han - eller jeg - fortalte jokes. Eller morfin. Eller 24/7 pleje og besked på bare at ligge og lave ingenting.
Og selvom det er en stor lettelse, når man får at vide, at der altså ikke er tegn på at man har en hjertesygdom, så bliver jeg bare lidt skuffet. Og så føler jeg mig ret skrækkelig.
2
Man sku’ nok ha’ været der...
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 629
Likede indlæg: 8146

Indlægaf Zombie » 22. mar 2017, 23:37

Jeg synes virkelig, solsikker er onde. De har et ligesom et øje. Nærmest en masse blomster med hver deres Saurons øje, der holder øje (hehe) med en. Hvad sker der! Uf.
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 106
Likede indlæg: 1956

Indlægaf JessicaD » 23. mar 2017, 00:06

Jeg har også den fantasi med at være indlagt. Fordi jeg selv er sygeplejerske og gerne ville se det lidt fra den anden side. Sådan en slags feltstudie. :D Jeg synes fx. det var ret spændende at høre om en kollega, der altid havde været træt af de pt, der ringede, når de ville have deres drop af i stedet for bare lige at vente, til vi selv kom! Men så havde hun selv været indlagt, og havde selv været vildt træt af den ventetid, så nu så hun tingene lidt anderledes. Det er da en god ting og med til at gøre en til en bedre sygeplejerske. Men nej, selvfølgelig vil man ikke være syg. Meeen. :D

...også bare lige for at se, om man ville være den trælse type patient eller en sød. :D Livets store spørgsmål.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1272
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12000

Indlægaf Fru Sunshine » 23. mar 2017, 05:36

Indlæggelsesfantasien har jeg også. Især efter at have overnattet på privathospital.

Alle de gange de sidste 8-9 år, jeg er blevet skåret i, er jeg blevet sendt hjem dagen efter. Jeg ville godt være blevet.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1272
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12000

Indlægaf Fru Sunshine » 23. mar 2017, 07:01

Jeg elsker at være i narkose. Og jeg kunne godt blive morfinafhængig.
Jeg har en fest på det stads.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 123
Likede indlæg: 2267

Indlægaf Charly » 23. mar 2017, 10:19

Jeg hader mit job og min chef mere end jeg giver udtryk for overfor både venner og familie.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1384
Likede indlæg: 23159

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. mar 2017, 10:31

Jeg har været igennem en længere hospitalsindlæggelse én gang. Selve det at ligge der og glo var ikke mig. Jeg blev irritabel når personale kom og ville et eller andet, og især hadede jeg de andre på stuen.

MEN... maden! Oh dear. Jeg sagde godtnok til alle at det var trist mad, men det passede ikke, eller måske elsker jeg bare trist mad. Nej madområdet var paradis. Det var som at spise buffet hver dag. Selv om natten kunne man stå op og gå derhen, og så stod der et kæmpe fad med sandwicher og saftevand og te og måske en skærekage og noget frugt.

Det er en del år siden, så mit bud er at det sikkert er skrumpet ind eller sparet væk nu. Men jeg fantaserede virkelig i årevis om alt det mad som bare var tilgængeligt hele tiden. Ingen kender til de intense madfantasier.
4
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 372
Likede indlæg: 7913

Indlægaf sigge » 23. mar 2017, 11:00

Dirtylittledevil skrev:Jeg har været igennem en længere hospitalsindlæggelse én gang. Selve det at ligge der og glo var ikke mig. Jeg blev irritabel når personale kom og ville et eller andet, og især hadede jeg de andre på stuen.

MEN... maden! Oh dear. Jeg sagde godtnok til alle at det var trist mad, men det passede ikke, eller måske elsker jeg bare trist mad. Nej madområdet var paradis. Det var som at spise buffet hver dag. Selv om natten kunne man stå op og gå derhen, og så stod der et kæmpe fad med sandwicher og saftevand og te og måske en skærekage og noget frugt.

Det er en del år siden, så mit bud er at det sikkert er skrumpet ind eller sparet væk nu. Men jeg fantaserede virkelig i årevis om alt det mad som bare var tilgængeligt hele tiden. Ingen kender til de intense madfantasier.

Hvis man bare er til snacks ad libitum, kan jeg også anbefale en længere flyrejse med Singapore Airlines. Min søster raidede deres pantry for chips, kage og chokolade om "natten".
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 372
Likede indlæg: 7913

Indlægaf sigge » 23. mar 2017, 11:01

Jeg fantaserer nogle gange om at fingere min egen død. Bare fordi jeg er nysgerrig efter, om der egentlig er nogen, der ville savne mig i særligt høj grad, og for at se, hvor mange der ville komme til min begravelse.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1384
Likede indlæg: 23159

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. mar 2017, 11:05

sigge skrev:
Hvis man bare er til snacks ad libitum, kan jeg også anbefale en længere flyrejse med Singapore Airlines. Min søster raidede deres pantry for chips, kage og chokolade om "natten".

Ja det er rigtigt, det behøver man ikke være indlagt for (Medmindre det drejer sig om en fedtsugning :lol: )
Jeg har også prøvet noget lignende på et kursusophold med overdådig 24-7 buffet... for pokker hvor tog jeg meget på i løbet af den uge.
1
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 534
Likede indlæg: 7808

Indlægaf Moxy-lady » 23. mar 2017, 12:57

Zombie skrev:Jeg synes virkelig, solsikker er onde. De har et ligesom et øje. Nærmest en masse blomster med hver deres Saurons øje, der holder øje (hehe) med en. Hvad sker der! Uf.

Ingen har før forstået mig så meget! I mit tilfælde er det ikke en hemmelighed, men det burde det måske have været for ingen forstår mig og alle griner af mig :trist:

Solsikker er klamme og creepy og har ansigter. Og sådan en mark hvor de alle har "ansigterne" vendt mod solen så de ligner en stor dødskult er nok til at give mig kuldegysninger. Ad.
0
Skal være nogens mor :lun:

Tilbage til "Livets forhold"