Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Zombie » 22. mar 2017, 23:37

Jeg synes virkelig, solsikker er onde. De har et ligesom et øje. Nærmest en masse blomster med hver deres Saurons øje, der holder øje (hehe) med en. Hvad sker der! Uf.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fru Sunshine » 23. mar 2017, 05:36

Indlæggelsesfantasien har jeg også. Især efter at have overnattet på privathospital.

Alle de gange de sidste 8-9 år, jeg er blevet skåret i, er jeg blevet sendt hjem dagen efter. Jeg ville godt være blevet.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fru Sunshine » 23. mar 2017, 07:01

Jeg elsker at være i narkose. Og jeg kunne godt blive morfinafhængig.
Jeg har en fest på det stads.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Charly » 23. mar 2017, 10:19

Jeg hader mit job og min chef mere end jeg giver udtryk for overfor både venner og familie.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. mar 2017, 10:31

Jeg har været igennem en længere hospitalsindlæggelse én gang. Selve det at ligge der og glo var ikke mig. Jeg blev irritabel når personale kom og ville et eller andet, og især hadede jeg de andre på stuen.

MEN... maden! Oh dear. Jeg sagde godtnok til alle at det var trist mad, men det passede ikke, eller måske elsker jeg bare trist mad. Nej madområdet var paradis. Det var som at spise buffet hver dag. Selv om natten kunne man stå op og gå derhen, og så stod der et kæmpe fad med sandwicher og saftevand og te og måske en skærekage og noget frugt.

Det er en del år siden, så mit bud er at det sikkert er skrumpet ind eller sparet væk nu. Men jeg fantaserede virkelig i årevis om alt det mad som bare var tilgængeligt hele tiden. Ingen kender til de intense madfantasier.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf sigge » 23. mar 2017, 11:00

Dirtylittledevil skrev:Jeg har været igennem en længere hospitalsindlæggelse én gang. Selve det at ligge der og glo var ikke mig. Jeg blev irritabel når personale kom og ville et eller andet, og især hadede jeg de andre på stuen.

MEN... maden! Oh dear. Jeg sagde godtnok til alle at det var trist mad, men det passede ikke, eller måske elsker jeg bare trist mad. Nej madområdet var paradis. Det var som at spise buffet hver dag. Selv om natten kunne man stå op og gå derhen, og så stod der et kæmpe fad med sandwicher og saftevand og te og måske en skærekage og noget frugt.

Det er en del år siden, så mit bud er at det sikkert er skrumpet ind eller sparet væk nu. Men jeg fantaserede virkelig i årevis om alt det mad som bare var tilgængeligt hele tiden. Ingen kender til de intense madfantasier.


Hvis man bare er til snacks ad libitum, kan jeg også anbefale en længere flyrejse med Singapore Airlines. Min søster raidede deres pantry for chips, kage og chokolade om "natten".
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf sigge » 23. mar 2017, 11:01

Jeg fantaserer nogle gange om at fingere min egen død. Bare fordi jeg er nysgerrig efter, om der egentlig er nogen, der ville savne mig i særligt høj grad, og for at se, hvor mange der ville komme til min begravelse.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. mar 2017, 11:05

sigge skrev:
Hvis man bare er til snacks ad libitum, kan jeg også anbefale en længere flyrejse med Singapore Airlines. Min søster raidede deres pantry for chips, kage og chokolade om "natten".


Ja det er rigtigt, det behøver man ikke være indlagt for (Medmindre det drejer sig om en fedtsugning :lol: )
Jeg har også prøvet noget lignende på et kursusophold med overdådig 24-7 buffet... for pokker hvor tog jeg meget på i løbet af den uge.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Moxy-lady » 23. mar 2017, 12:57

Zombie skrev:Jeg synes virkelig, solsikker er onde. De har et ligesom et øje. Nærmest en masse blomster med hver deres Saurons øje, der holder øje (hehe) med en. Hvad sker der! Uf.


Ingen har før forstået mig så meget! I mit tilfælde er det ikke en hemmelighed, men det burde det måske have været for ingen forstår mig og alle griner af mig :trist:

Solsikker er klamme og creepy og har ansigter. Og sådan en mark hvor de alle har "ansigterne" vendt mod solen så de ligner en stor dødskult er nok til at give mig kuldegysninger. Ad.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf kidkomb » 23. mar 2017, 13:10

Moxy-lady skrev:
Zombie skrev:Jeg synes virkelig, solsikker er onde. De har et ligesom et øje. Nærmest en masse blomster med hver deres Saurons øje, der holder øje (hehe) med en. Hvad sker der! Uf.


Ingen har før forstået mig så meget! I mit tilfælde er det ikke en hemmelighed, men det burde det måske have været for ingen forstår mig og alle griner af mig :trist:

Solsikker er klamme og creepy og har ansigter. Og sådan en mark hvor de alle har "ansigterne" vendt mod solen så de ligner en stor dødskult er nok til at give mig kuldegysninger. Ad.

I give you: Dødskulten!
Denne solsikkemark på Bornholm var ganske simpelt ildevarslende. Og helt grotesk. Vi kaldte den "De deprimerede solsikkers klub"
En hel mark med solsikker. Som alle vendte ansigtet bort fra solen. Virkelig mærkeligt!
rps20170323_141031.jpg

Det er svært at se, men alle vender de hovedet væk fra fotografens vinkel. De glor lige ind i et tæt buskads med høje træer. Mod nordøst....
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Moxy-lady » 23. mar 2017, 14:02

kidkomb skrev:
Moxy-lady skrev:
Zombie skrev:Jeg synes virkelig, solsikker er onde. De har et ligesom et øje. Nærmest en masse blomster med hver deres Saurons øje, der holder øje (hehe) med en. Hvad sker der! Uf.


Ingen har før forstået mig så meget! I mit tilfælde er det ikke en hemmelighed, men det burde det måske have været for ingen forstår mig og alle griner af mig :trist:

Solsikker er klamme og creepy og har ansigter. Og sådan en mark hvor de alle har "ansigterne" vendt mod solen så de ligner en stor dødskult er nok til at give mig kuldegysninger. Ad.

I give you: Dødskulten!
Denne solsikkemark på Bornholm var ganske simpelt ildevarslende. Og helt grotesk. Vi kaldte den "De deprimerede solsikkers klub"
En hel mark med solsikker. Som alle vendte ansigtet bort fra solen. Virkelig mærkeligt!
rps20170323_141031.jpg

Det er svært at se, men alle vender de hovedet væk fra fotografens vinkel. De glor lige ind i et tæt buskads med høje træer. Mod nordøst....


:shock:
Det er det jeg siger; de er levende, bevidste væsener. Adbad hvor er det nasty :nerve: :nerve:
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fru Sunshine » 23. mar 2017, 16:26

MaybeBaby skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg elsker at være i narkose. Og jeg kunne godt blive morfinafhængig.
Jeg har en fest på det stads.


Jeg har aldrig haft noget hvor morfin har været ordineret. Faktisk har jeg ofte tænkt på hvordan det mon ville virke på mig og jeg har jo ikke lyst til at fejle noget alvorligt, men jeg gad altså godt der opstod noget hvor jeg morfin kom ind i billedet, bare for at prøve. Det har jeg aldrig sagt højt før, eller i det hele taget nævnt for andre, heller ikke skirftligt.

Jeg havde jo en kæreste der døde for snart tre år siden, frygteligt at følge med i hans forløb, men han var på morfin hele tiden bare for at være, bare hans blik når han var næsten smertefri og sad og sumpede, så så fredfyldt ud, i den periode tænkte jeg faktisk ret meget på hvordan det føltes. Ja, det lyder mærkeligt, men det fyldte ofte mine tanker når jeg så på ham.

Jeg har kun fået det som smertestillende efter mine hudreduktioner, der var pænt smertefulde, så jeg fik OxyContin for at være smertedækket og OxyNorm til akutte smerter. Smerten forsvandt, og jeg var stjerneskæv.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Bøtte » 23. mar 2017, 18:39

Dirtylittledevil skrev:
Det er en del år siden, så mit bud er at det sikkert er skrumpet ind eller sparet væk nu. Men jeg fantaserede virkelig i årevis om alt det mad som bare var tilgængeligt hele tiden. Ingen kender til de intense madfantasier.


Det er ikke sparet væk på den barselsgang jeg har været indlagt på henholdvis 7 og 3 døgn. Der er det som du beskriver.

Anden gang havde jeg graviditetsbetinget diabetes og jeg var indlagt to døgn før jeg fødte, det var næsten tortur :genert:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 2SHY » 23. mar 2017, 20:16

Jeg kan ikke altid holde mig helt tæt :( Jeg går tit og smådrypper lidt i løbet af dagen. Jeg synes det er vildt pinligt, så jeg fortæller det ikke til nogen (på nær jer :genert: )

Det bliver ikke bedre af at jeg sveder rigtig meget herunder også mellem benene :(
Senest rettet af 2SHY 23. mar 2017, 20:59, rettet i alt 1 gang.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 775
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Brutus » 23. mar 2017, 20:53

smågrupper?
Skulle der stå smådrypper mon :gruble:
0
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)

Tilbage til "Livets forhold"