Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14442

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 20. mar 2018, 21:52

Jeg er overbevist om, at jeg ser maskulin ud, og at jeg er uattraktiv (jeg er hunkøn).
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 20. mar 2018, 23:12

Mangoness skrev:Jeg er overbevist om, at jeg ser maskulin ud, og at jeg er uattraktiv (jeg er hunkøn).

Typisk feminint! :P
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Tilly » 21. mar 2018, 11:24

9 ud af 10 gange jeg ser en film, så har jeg på forhånd læst et fyldestgørende resumé af handlingen. Det gælder både film jeg ser hjemme og i biografen.

Jeg kan ikke lade være, selvom det jo ofte virkelig ødelægger oplevelsen. Og det er også træls at lyve overfor dem jeg ser film sammen med. F.eks. da jeg så The Force Awakens i biografen, og bagefter skulle lade som om at jeg var vildt overrasket over at Han Solo dør :ninja:
3
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6029

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Ondemand » 21. mar 2018, 12:06

Jeg lever af at skændes med folk jeg ikke kender .. :genert:
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf lillebjoern » 21. mar 2018, 15:16

Ondemand skrev:Jeg lever af at skændes med folk jeg ikke kender .. :genert:


Hvordan det? Hvis jeg må spørge :genert:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2950
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8319

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fru Himmelblå » 21. mar 2018, 15:21

Tilly skrev:9 ud af 10 gange jeg ser en film, så har jeg på forhånd læst et fyldestgørende resumé af handlingen. Det gælder både film jeg ser hjemme og i biografen.

Jeg kan ikke lade være, selvom det jo ofte virkelig ødelægger oplevelsen. Og det er også træls at lyve overfor dem jeg ser film sammen med. F.eks. da jeg så The Force Awakens i biografen, og bagefter skulle lade som om at jeg var vildt overrasket over at Han Solo dør :ninja:


Åh, jeg hader mig selv for at gøre det samme! Jeg stoppede efter jeg ødelagde Batman the Dark Knight Rises for mig selv :cuss:





Til gengæld læser jeg stadig altid sidste kapitel af skønlitteratur :fløjt: Og ja, det er også for dumt.
2
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Tilly » 21. mar 2018, 15:55

Frøken Himmelblå skrev:
Tilly skrev:9 ud af 10 gange jeg ser en film, så har jeg på forhånd læst et fyldestgørende resumé af handlingen. Det gælder både film jeg ser hjemme og i biografen.

Jeg kan ikke lade være, selvom det jo ofte virkelig ødelægger oplevelsen. Og det er også træls at lyve overfor dem jeg ser film sammen med. F.eks. da jeg så The Force Awakens i biografen, og bagefter skulle lade som om at jeg var vildt overrasket over at Han Solo dør :ninja:


Åh, jeg hader mig selv for at gøre det samme! Jeg stoppede efter jeg ødelagde Batman the Dark Knight Rises for mig selv :cuss:





Til gengæld læser jeg stadig altid sidste kapitel af skønlitteratur :fløjt: Og ja, det er også for dumt.

Det er lidt sjovt, da jeg var yngre læste jeg også de sidste sider i bøger med det samme, men det gør jeg ikke længere i dag. Ved egentlig ikke helt hvordan jeg fik vænnet mig fra det :gruble:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Juki » 21. mar 2018, 16:10

Ondemand skrev:Jeg lever af at skændes med folk jeg ikke kender .. :genert:

Arbejder du tilfældigvis som kundeservicemedarbejder hos Yousee? :lol:
25
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2950
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8319

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fru Himmelblå » 21. mar 2018, 16:21

Tilly skrev:
Frøken Himmelblå skrev:
Tilly skrev:9 ud af 10 gange jeg ser en film, så har jeg på forhånd læst et fyldestgørende resumé af handlingen. Det gælder både film jeg ser hjemme og i biografen.

Jeg kan ikke lade være, selvom det jo ofte virkelig ødelægger oplevelsen. Og det er også træls at lyve overfor dem jeg ser film sammen med. F.eks. da jeg så The Force Awakens i biografen, og bagefter skulle lade som om at jeg var vildt overrasket over at Han Solo dør :ninja:


Åh, jeg hader mig selv for at gøre det samme! Jeg stoppede efter jeg ødelagde Batman the Dark Knight Rises for mig selv :cuss:





Til gengæld læser jeg stadig altid sidste kapitel af skønlitteratur :fløjt: Og ja, det er også for dumt.

Det er lidt sjovt, da jeg var yngre læste jeg også de sidste sider i bøger med det samme, men det gør jeg ikke længere i dag. Ved egentlig ikke helt hvordan jeg fik vænnet mig fra det :gruble:


Jeg føler mig altid latterlig, når jeg griber mig selv i at gøre det igen. Altså hvorfor blive ved med, at ødelægge en god oplevelse for sig selv... Og det ikke engang fordi jeg er voldsomt utålmodig anlagt. Normalt er jeg ekstrem tålmodig. Det må være en dårlig vane :P
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6029

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Ondemand » 21. mar 2018, 17:42

Juki skrev:
Ondemand skrev:Jeg lever af at skændes med folk jeg ikke kender .. :genert:

Arbejder du tilfældigvis som kundeservicemedarbejder hos Yousee? :lol:


Absolut et kvalificeret bud, men nej :D
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6029

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Ondemand » 21. mar 2018, 17:45

lillebjoern skrev:
Ondemand skrev:Jeg lever af at skændes med folk jeg ikke kender .. :genert:


Hvordan det? Hvis jeg må spørge :genert:


Typisk bliver jeg hyret som konsulent når tingene er ved at køre i grøften :-D
3
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Badesandalen » 22. mar 2018, 06:42

Frøken Himmelblå skrev:Til gengæld læser jeg stadig altid sidste kapitel af skønlitteratur :fløjt: Og ja, det er også for dumt.

Sjovt, det gør min svigerinde også. Hun gør det dog fordi hun nægter at læse en bog der ikke ender godt, så hun starter med slutningen.
4
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14442

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 22. mar 2018, 11:29

Jeg gider generelt ikke lege til fester, hvor man skal afsløre noget (tit meget personligt) om sig selv. 'S, P eller K' og de der andre lege. Nej, bare nej. :tie:

Så vil jeg hellere være kedelig og udenfor. Jeg har da også præsteret at gå min vej, når folk siger, at jeg SKAL være med, og de ikke tager et nej som et svar. Det skal de da ikke bestemme :lol: :blush:
16
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19076

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Flora » 22. mar 2018, 11:43

Mangoness skrev:Jeg gider generelt ikke lege til fester, hvor man skal afsløre noget (tit meget personligt) om sig selv. 'S, P eller K' og de der andre lege. Nej, bare nej. :tie:

Så vil jeg hellere være kedelig og udenfor. Jeg har da også præsteret at gå min vej, når folk siger, at jeg SKAL være med, og de ikke tager et nej som et svar. Det skal de da ikke bestemme :lol: :blush:


Sådan har jeg det også. Da jeg læste, var der en gruppe, der altid ville lege de der lege og som typisk blev fornærmede, hvis man ikke ville være med. Jeg plejede at sige, at hvis jeg skulle fortælle noget personligt om mig selv, så blev det altså fordi jeg selv havde lyst til det og til de personer jeg havde lyst til at fortælle det til og ikke i forbindelse med en åndsvag leg. Det havde de sjældent forståelse for, men det måtte de jo så selv ligge og rode med :D
3
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf MOGA » 23. mar 2018, 05:50

Ondemand skrev:
Juki skrev:
Ondemand skrev:Jeg lever af at skændes med folk jeg ikke kender .. :genert:

Arbejder du tilfældigvis som kundeservicemedarbejder hos Yousee? :lol:


Absolut et kvalificeret bud, men nej :D


Så må Telenor være mit bud?
0

Tilbage til "Livets forhold"