Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 8. apr 2018, 19:35

Lucia skrev:
Mangoness skrev:Jeg har sendt det samme billede ind til alle kategorierne (business, social og dating). Mit billede egner sig åbenbart bedst som datingfoto :gruble: (og slet ikke til business og social, som jeg pt bruger det til :panik: )

Har du betalt noget for det? Jeg har lige prøvet, men så vidt jeg kan se, kan jeg kun køre en test ad gangen :gruble:

Men det er nu meget sjovt at se, hvad folk tænker. Heldigvis er det er fåtal, der synes jeg ser helt inkompetent ud på mit cv-foto :lol:


Ja, man kan kun køre en test ad gangen, når det er gratis (hvis man betaler sig fra det, så kan man køre flere ad gangen).

Typisk har jeg gjort det, at jeg har stemt på andre billeder i de forskellige kategorier, indtil min karma kommer op på max - og så er det ellers bare at lade den stå i et døgns tid. Det er lidt sjovt at se, hvordan folk ser det samme billede i forskellige kategorier. Og hvor meget folk kan ændre sit indtryk af en fra billede til billede :genert:

Ét af billederne var sådan set bare et fuldstændig neutralt ansigtsudtryk (de beder mig om at smile mere :lol: ). Det egnede sig slet ikke under business og social - men under dating var det åbenbart gennemsnitligt :stoned:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 8. apr 2018, 19:52

Juki skrev:
Mangoness skrev:
Mangoness skrev:Jeg er pt fristet til at prøve ting såsom Photofeeler og Picbot - men jeg er lidt bange for resultatet :panik:


Photofeeler: https://www.photofeeler.com/

Picbot: https://www.picbot.co


Det her er både skræmmende og interessant :genert:

Hvad går det ud på? :D


Man kan sætte et billede ind af sig selv og vælge den kategori, det skal bedømmes indenfor: Business, social eller dating.

Der er så en masse fremmede, som bedømmer billedet ud fra deres førstehåndsindtryk. På den måde kan man få et indtryk af, hvordan fremmede ser på ens fotos. Hvilket indtryk, folk får, kan ændre sig meget fra billed til billed. Så folk bruger det til at finde ud af, hvilke billeder de bør vælge :genert:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Juki » 8. apr 2018, 19:55

Mangoness skrev:
Juki skrev:
Mangoness skrev:
Mangoness skrev:Jeg er pt fristet til at prøve ting såsom Photofeeler og Picbot - men jeg er lidt bange for resultatet :panik:


Photofeeler: https://www.photofeeler.com/

Picbot: https://www.picbot.co


Det her er både skræmmende og interessant :genert:

Hvad går det ud på? :D


Man kan sætte et billede ind af sig selv og vælge den kategori, det skal bedømmes indenfor: Business, social eller dating.

Der er så en masse fremmede, som bedømmer billedet ud fra deres førstehåndsindtryk. På den måde kan man få et indtryk af, hvordan fremmede ser på ens fotos. Hvilket indtryk, folk får, kan ændre sig meget fra billed til billed. Så folk bruger det til at finde ud af, hvilke billeder de bør vælge :genert:

Det er vist ikke noget for mig :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf milisa » 9. apr 2018, 19:04

Lurende Peber skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har nogle hofretter - heriblandt visse tærter - som jeg elsker, men ikke endnu har turde servere for gæster, fordi jeg altid lige bliver mellem snalret og fuld, mens jeg laver dem. Så jeg ved ikke, om de reelt smager godt.

Tærter, som medfører beruselse allerede under fremstillingen, giver straks tanker henad en debatkomsammen :-D :ivrig: :dance:


Jeg melder mig i hvert fald frivilligt som uvildig testsmager...
2
Tally-ho
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaScrooge » 10. apr 2018, 20:41

Mangoness skrev:
Lucia skrev:
Mangoness skrev:Jeg har sendt det samme billede ind til alle kategorierne (business, social og dating). Mit billede egner sig åbenbart bedst som datingfoto :gruble: (og slet ikke til business og social, som jeg pt bruger det til :panik: )

Har du betalt noget for det? Jeg har lige prøvet, men så vidt jeg kan se, kan jeg kun køre en test ad gangen :gruble:

Men det er nu meget sjovt at se, hvad folk tænker. Heldigvis er det er fåtal, der synes jeg ser helt inkompetent ud på mit cv-foto :lol:


Ja, man kan kun køre en test ad gangen, når det er gratis (hvis man betaler sig fra det, så kan man køre flere ad gangen).

Typisk har jeg gjort det, at jeg har stemt på andre billeder i de forskellige kategorier, indtil min karma kommer op på max - og så er det ellers bare at lade den stå i et døgns tid. Det er lidt sjovt at se, hvordan folk ser det samme billede i forskellige kategorier. Og hvor meget folk kan ændre sit indtryk af en fra billede til billede :genert:

Ét af billederne var sådan set bare et fuldstændig neutralt ansigtsudtryk (de beder mig om at smile mere :lol: ). Det egnede sig slet ikke under business og social - men under dating var det åbenbart gennemsnitligt :stoned:


Det er sjovt :blush: Jeg har oploadet billede, og jeg ser åbenbart ikke så kløgtig ud :-D Men er "above average trustworthy" og bestemt tiltrækkende.

Har opdaget at jeg selv er en vældigt hård dommer :genert:
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaScrooge » 10. apr 2018, 20:52

Dum, men dejlig! :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaScrooge » 11. apr 2018, 05:35

Nu med 34 stemmeafgivere. Det er stadig ikke nok til at være reliable, ifølge app'en
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 11. apr 2018, 13:38

LaScrooge skrev:Nu med 34 stemmeafgivere. Det er stadig ikke nok til at være reliable, ifølge app'en

Men det var du da ellers i går? :genert:
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaScrooge » 11. apr 2018, 18:06

dgd2007 skrev:
LaScrooge skrev:Nu med 34 stemmeafgivere. Det er stadig ikke nok til at være reliable, ifølge app'en

Men det var du da ellers i går? :genert:


Der var kun afgivet 3 stemmer :) Nu er der 73, hvilket giver en præcis vurdering, ifgl app'en
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Skinkehunden » 11. apr 2018, 20:52

Jeg er ensom :ninja: Jeg kan åbenbart ikke finde ud af at få og beholde venskaber. Det glider altid ud, selvom jeg rækker ud. Det er megatrist at se folk har tid til alle andre end mig i deres liv :trist:

Hvis jeg ikke havde min kæreste og vores to børn ville jeg aldrig se andre mennesker end dem på jobcentret, supermarkedet og lign. :mellow:
1
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 13. apr 2018, 15:35

LaScrooge skrev:Dum, men dejlig! :lol:


Indtil videre går business og social dårligt eller gennemsnitligt - men dating går sjovt nok meget godt. Så hvis ingen vil ansætte mig, så kan jeg altid få mig en sugar daddy :lol:

(jeg afprøvede med de samme billeder i hver kategori)
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Annione » 13. apr 2018, 16:14

Jeg har dårlig samvittighed over alt.

Over at jeg ikke forsøger at kontakte min mor noget mere.
Over at jeg ikke besøger min fars grav nok.
Over at jeg gik fra min mand (er ikke klar til at kalde ham eks endnu)
Over at jeg drikker den rosé jeg fik af min mand.
Over at jeg tager mine ting med mig, når jeg flytter - for så har han jo ikke ret meget køkkengrej tilbage.
Over at jeg er glad for min nye lejlighed.
Over at... alt.

Kors, hvor er jeg træt af det.
2
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Lucia » 13. apr 2018, 17:21

Mangoness skrev:
LaScrooge skrev:Dum, men dejlig! :lol:


Indtil videre går business og social dårligt eller gennemsnitligt - men dating går sjovt nok meget godt. Så hvis ingen vil ansætte mig, så kan jeg altid få mig en sugar daddy :lol:

(jeg afprøvede med de samme billeder i hver kategori)

Jeg har også prøvet med samme billede til alle tre og hos mig er det helt omvendt. Det går godt i business og social-tests, men dating testen går mindre godt :lol:
Jeg havde egentlig troet at social og dating ville være mere lige i udfaldet, når jeg brugte mit cv-foto, men åbenbart ikke :gruble:
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaScrooge » 13. apr 2018, 17:46

Mangoness skrev:
LaScrooge skrev:Dum, men dejlig! :lol:


Indtil videre går business og social dårligt eller gennemsnitligt - men dating går sjovt nok meget godt. Så hvis ingen vil ansætte mig, så kan jeg altid få mig en sugar daddy :lol:

(jeg afprøvede med de samme billeder i hver kategori)



Status efter 163 stemmer (Very Precise).

Der er en mand derinde der er SINDSSYGT flot, lige min type. Jeg har skrevet semi-creepy kommentarer til hans billeder og overvejer at skrive mine kontaktoplysninger :lol: Men kan kan jo bo i Ukraine, eller sådan noget :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaScrooge » 13. apr 2018, 17:55

Annione skrev:Jeg har dårlig samvittighed over alt.

Over at jeg ikke forsøger at kontakte min mor noget mere.
Over at jeg ikke besøger min fars grav nok.
Over at jeg gik fra min mand (er ikke klar til at kalde ham eks endnu)
Over at jeg drikker den rosé jeg fik af min mand.
Over at jeg tager mine ting med mig, når jeg flytter - for så har han jo ikke ret meget køkkengrej tilbage.
Over at jeg er glad for min nye lejlighed.
Over at... alt.

Kors, hvor er jeg træt af det.


Giv dig selv lidt ro og en lille smule slack. Selvom du er sej, skal du altså ikke kunne klare det hele på en gang.

Først og fremmest, så skal du nå alle de ting og det skal du nok komme til. De skal bare tages én ad gangen, i et tempo der er fair for dig.

Planlæg det. Fx:

Inden 15. maj skal du have besøgt din fars grav én gang.
Mellem 16. maj og 1. Juni skal du have forsøgt at kontakte din mor 1 gang.

Lav en liste over de køkkenting du tager med. Hvis du har råd og overskud, kan du erstatte noget af det, bare med noget funktionelt og billigt. Måske kender du nogen, der har noget i overskud. Og ellers kan du overveje at efterlade listen til ham, så han ved, hvad der mangler og nemt kan forsyne sig.

Resten tager tid. Det skal du bare igennem. Det er den sjælelige smerter man lider, når man har forladt en man elsker.

Kram til dig.
11
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Livets forhold"