Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
LaScrooge
Kort karma: 823
Likede indlæg: 8162

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaScrooge » 25. maj 2018, 04:22

Dirtylittledevil skrev:
LaScrooge skrev:
Frøken Himmelblå skrev:De dér gode idéer må gerne komme EFTER eksaminer!! Jeg er alt for nysgerrig til at få sådan et hint lige nu! Jeg æææælsker klynk og brok! Specielt når problemer tilskrives virksomheden, men er selvforskyldt. Eller når virksomheden bare er piv-ringe som i Jensens tilfælde.

Hehehehe. Prøv at forestille dig, at det ikke bare er ét menneske, der brokker sig, men en HEL FAMILIE! Så bliver det ikke bedre :love:

Anbefalinger:
https://dk.trustpilot.com/review/www.dominos.dk

https://dk.trustpilot.com/review/www.mcdonalds.dk

"Gik ind i restauranten i Skalborg for at hente mad. Jeg er begyndt at tjekke poserne, da der er fejl i pakningen 9 ug af 10 gange.

Jeg får udleveret to fyldte poser. Hvorefter medarbejderen hurtigt går videre til at ekspedere i kassen. Jeg tjekker poserne, det tager 2 sek. - skynder mig over til hende og gør opmærksom på at der mangler 20 stk. nuggets - d.v.s. for over 50 kr. mad. Hun vælger så at ekspedere kunden helt færdig og tage imod pengene, inden hun går de 2 meter hen og henter de 20 nuggets der ligger klar, som hun ikke har fået pakket. Imens kan jeg bare stå og vente, mens min udleverede mad bliver kold.

Hun lægger ikke de sidste 20 nuggets i en pose, men lægger dem bare oven i en af de fyldte poser. Så den ikke kan lukkes. På vej ud af restauranten revner posen, så jeg er ved at tabe al maden på gulvet.

Jeg er simpelthen rødglødende af raseri lige nu...

Vi henter mad på McDonalds hver weekend. Fremover vil I få en anmeldelse med 1 stjerne, hver eneste gang I ikke har fået pakket rigtigt. Glæd jer!!"

:love:

Anmeldelse af Pumpehusets Byhave. Nogen fik ondt i sin nyre :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Brugeravatar
WorkInProgress
Kort karma: 247
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 1811
Kontakt:

Indlægaf WorkInProgress » 25. maj 2018, 06:12

Hver gang min menstruation er et par dage forsinket overvejer jeg et kort øjeblik om jeg mon er gravid :stoned:

(Jeg blev steriliseret for 10 år siden, og har dyrket sex 2 gange siden efteråret. Senest til jul :lol: )
15
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 161
Likede indlæg: 3075

Indlægaf BlueBunny » 25. maj 2018, 11:06

Efter en sjov aften ved blackjack med manden i Las Vegas. Vi gik forbi rouletten og satte 500$ på rød - og tabte!

(Han ved det naturligvis. Men ingen andre).
0
Brugeravatar
musling
Kort karma: 79
Likede indlæg: 1010

Indlægaf musling » 25. maj 2018, 12:09

BlueBunny skrev:Efter en sjov aften ved blackjack med manden i Las Vegas. Vi gik forbi rouletten og satte 500$ på rød - og tabte!

Uargh, det havde jeg ikke turde! Men tænk nu hvis.... :lun:
0
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 161
Likede indlæg: 3075

Indlægaf BlueBunny » 25. maj 2018, 16:10

musling skrev:
BlueBunny skrev:Efter en sjov aften ved blackjack med manden i Las Vegas. Vi gik forbi rouletten og satte 500$ på rød - og tabte!

Præcis! Vi havde sat et beløb af som vi max måtte tabe. Og det gik ok ved blackjack. Så tabet samlet blev “kun” på vores max. Og det var lidt sjovt at prøve. Men klart bedre historie hvis vi vandt :lol: nu er det ikke noget vi lige fortæller :)
1
Primerose
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Primerose » 25. maj 2018, 16:55

Jeg har de sidste år fået en mærkelig skræk for at falde når jeg balancerer eller bare går på noget der er hævet i forhold til omgivelserne, fx nogle sten eller en mole og den slags. Det behøver ikke være hverken højt eller farligt. Men jeg kan blive så nervøs for at skvatte ned at jeg nærmest bliver svimmel ved tanken :stoned: :panik:
3
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Primerose
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Primerose » 25. maj 2018, 17:00

Apropos mit ovenstående opslag, så får jeg samme fornemmelse, når jeg cykler. Jeg synes det er virkelig pinligt, for jeg bliver nærmest højdeskræk hvis jeg føler at cyklen er for høj. Cykelsmeden siger at min cykel er for lavt indstillet, men hvis den er højere føler jeg altså at jeg falder af den :(
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 386
Likede indlæg: 4441

Indlægaf Zinde » 25. maj 2018, 17:03

Jeg har ofte et interview med mig selv kørende inde i hovedet. Og mine svar er altid noget med daglige rutiner, som jeg opfinder til lejligheden.
Fx da jeg vaskede gulv i eftermiddags kørte det inde i mit hoved:
Interviewer: “Hvordan ser sådan en helt almindelig uge ud for dig? :)
Mig: “Jamen, det er som regel ret struktureret. Bla bla bla.... Og fredag får jeg gerne en sandwich til frokost [det fik jeg i dag, det sker ellers sjældent], og så vasker jeg gulvene om eftermiddagen, så der er pænt til weekenden :)

Og så går jeg og føler mig som sådan en struktureret én, der spiser sandwich og vasker gulve om fredagen :stoned:
21
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
Mavis
Kort karma: 87
Likede indlæg: 946

Indlægaf Mavis » 25. maj 2018, 19:00

Zinde skrev:Jeg har ofte et interview med mig selv kørende inde i hovedet. Og mine svar er altid noget med daglige rutiner, som jeg opfinder til lejligheden.
Mig: “Jamen, det er som regel ret struktureret. Bla bla bla.... Og fredag får jeg gerne en sandwich til frokost [det fik jeg i dag, det sker ellers sjældent], og så vasker jeg gulvene om eftermiddagen, så der er pænt til weekenden :)

Og så går jeg og føler mig som sådan en struktureret én, der spiser sandwich og vasker gulve om fredagen :stoned:

Det gør jeg også, og jeg skriver dem som regel også ned. Hvilket nu gør at jeg har word-dokumenter, som hedder "Random samtale.1" og "øøøh alt muligt". :genert:
3
Det gode brød. Fra Schulstad. Smager frisk. Og er. I skiver.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 373
Likede indlæg: 4052

Indlægaf lillebjoern » 25. maj 2018, 19:25

Zinde skrev:Jeg har ofte et interview med mig selv kørende inde i hovedet. Og mine svar er altid noget med daglige rutiner, som jeg opfinder til lejligheden.

Det gør jeg også... især når jeg laver et eller andet, fx laver mad eller lægger makeup. Så inde i mit hoved forklarer jeg hvordan jeg gør det, hvis jeg fx lavede en youtube-video, og hvordan mine hverdagsrutiner ellers er. :genert:
6
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 422
Likede indlæg: 13273

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. maj 2018, 20:07

Jeg er generelt angst for at folk, jeg kun kender perifert, begynder at præsenterer, hvad der skal forestille at være sjove YouTube-klip, for mig. Det bliver så akavet, når man sidder dér og ikke synes, det er sjovt.
3
Peace!
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2216
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 21318

Indlægaf kidkomb » 25. maj 2018, 20:21

Jeg er begyndt at trække mig fra personer jeg tænker kan have hørt min søsters version af tingene, fordi jeg gider bare ikke mere. Jeg gider ikke at blive konfronteret med hendes pis og hendes syge løgne. Hun kan få dem, hvis man kan sige det sådan. Hun kan tage de personer hvis hun vil, i citationstegn, bare jeg bliver fri for hendes drama. Det har jeg ikke lyst til at fortælle nogen IRL. For så skal vi bare tale endnu mere om det. Og jeg gider ikke mere.
7
Don't give up
'Cause you have friends
-P. Gabriel
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2765
Likede indlæg: 17444

Indlægaf Wizzze » 25. maj 2018, 20:49

BlueBunny skrev:
musling skrev:

Præcis! Vi havde sat et beløb af som vi max måtte tabe. Og det gik ok ved blackjack. Så tabet samlet blev “kun” på vores max. Og det var lidt sjovt at prøve. Men klart bedre historie hvis vi vandt :lol: nu er det ikke noget vi lige fortæller :)

Forrige gang vi var i Vegas havde jeg efter mange timer ved pokerbordet skrabet et par hundrede dollar sammen i overskud, og endte med at brænde dem på rouletten på 1min. :whine: Og som om det ikke var ydmygende nok, så skulle frk W lige prøve en Sex & the city spillemaskine, og med 20$ vandt hun over 1.000$ som jeg ikke slap for at høre om resten af turen :evil:
8
Do as I say! :whip:
Selma156
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1187

Indlægaf Selma156 » 25. maj 2018, 22:02

Jeg er sindssygt god til at stalke. Jeg kan finde ALT på fem minutter. Det er både godt og skidt. Jeg har fundet mange ting, jeg ikke ville vide.
3
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1458
Likede indlæg: 10623

Indlægaf Krølle » 25. maj 2018, 22:32

Jeg er irrationelt og helt sygt bange for, at spændende folk, jeg møder, en dag opdager, hvor kedelig og ordinær, jeg egentlig er.
2

Tilbage til "Livets forhold"