Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 10. jun 2019, 10:13

Jeg ved ikke, om jeg har mest lyst til at arbejde eller studere videre på en kandidat, og det frustrerer mig.
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 10. jun 2019, 11:19

Chichu skrev:Jeg siger også altid, at der et til to, når jeg bestiller sushi til mig selv :D

Nu bestiller jeg aldrig sushi, men jeg vidste da ikke at man blev spurgt hvor mange man var? :gruble:

Når vi bestiller mad, er det som regel noget indisk/pakistansk-agtigt - og der bestiller vi da rigeligt, så vi har til at opvarme næste dag. :fløjt:
Senest rettet af dgd2007 10. jun 2019, 11:22, rettet i alt 2 gange.
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 10. jun 2019, 11:21

Maanii skrev:Det er så de ved hvor mange pinde, soya og wasabi der skal med.

Ah, på den måde. :)
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf BlueBunny » 10. jun 2019, 11:25

Maanii skrev:
dgd2007 skrev:
Chichu skrev:Jeg siger også altid, at der et til to, når jeg bestiller sushi til mig selv :D

Nu bestiller jeg aldrig sushi, men jeg vidste da ikke at man blev spurgt hvor mange man var? :gruble:


Det er så de ved hvor mange pinde, soya og wasabi der skal med.

Men lidt unfair at jeg kun fik een lille soya med. Så jeg bad om en ekstra. Så blev det lige fem kroner. Havde jeg sagt vi var to havde jeg automatisk fået to soya OG ekstra pinde.
3
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Panton » 10. jun 2019, 14:10

Jeg hader min krop, sådan virkeligt. Det er helt så jeg væmmes faktisk og så giver den også smerter konstant. Jeg vil allerhelst finde et nyt hylster at være i.

Andre kan ikke forstå jeg hader den, for jeg er slank! Men jeg har ingen talje, ingen hofte, ingen numse, den er bare grim og dum!

Det er bare ikke noget jeg kan tale med nogen om for jeg føler ikke det er legitimt at have det sådan :whine:
2
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Jedi » 10. jun 2019, 14:13

BlueBunny skrev:
Maanii skrev:
dgd2007 skrev:
Chichu skrev:Jeg siger også altid, at der et til to, når jeg bestiller sushi til mig selv :D

Nu bestiller jeg aldrig sushi, men jeg vidste da ikke at man blev spurgt hvor mange man var? :gruble:


Det er så de ved hvor mange pinde, soya og wasabi der skal med.

Men lidt unfair at jeg kun fik een lille soya med. Så jeg bad om en ekstra. Så blev det lige fem kroner. Havde jeg sagt vi var to havde jeg automatisk fået to soya OG ekstra pinde.


Derfor er man altid to :fløjt:
3
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaScrooge » 10. jun 2019, 18:11

No1 skrev:Jeg døjede i årevis med lus, fordi min far skammede sig over at skulle købe luseshampoo/kam mv. Han ville ikke købe det til mig, og valgte derefter at overlade det til mig som 12-årig.


Fandeme tarveligt af ham. Jeg gik på rideskole som barn og der var altid nogen med lus og det smittede igennem hjelmene, hvis man var nødt til at låne en andens en dag. Jeg havde virkelig tit lus og nogle af mine legekammeraters mødre mødte mig med sådan en "nu kommer lusepigen"-tilgang, hvilket var ret skamfuldt. Kan kun forestille mig, at det var meget nederen for dig også.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf landsbytossen » 10. jun 2019, 18:45

Bag et skab gemmer jeg 2 originale værker af Dronning Margrethe. Jeg vil gerne eje dem, men de passer ikke ind i, hvad jeg ellers har af kunst på væggene. Og så skal ingen vide, at jeg i hemmelighed har en lille samling af effekter fra kongehuset.
I min stue har jeg et møbel, som Margrethes farfar og farmor, Prins Christian (den senere Chr. X) og Alexandrine, fik i bryllupsgave. Trods en stor og meget fin udskæring af deres monogram har ingen endnu opdaget, at møblet har en helt speciel historie.
13
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 10. jun 2019, 18:48

Panton skrev:Jeg hader min krop, sådan virkeligt. Det er helt så jeg væmmes faktisk og så giver den også smerter konstant. Jeg vil allerhelst finde et nyt hylster at være i.

Andre kan ikke forstå jeg hader den, for jeg er slank! Men jeg har ingen talje, ingen hofte, ingen numse, den er bare grim og dum!

Det er bare ikke noget jeg kan tale med nogen om for jeg føler ikke det er legitimt at have det sådan :whine:

Det er vist egentlig meget moderne at have det sådan - der er endda konkurrencer hvor den der bliver stemt som den mest stakkels kan vinde en make-over af en slags.

Men det burde jo egentlig ikke være efter min mening. Kvindekroppene er da noget af det mest perfekte i skaberværket - og en ægte inspiration i mange situationer. Som lidt ældre er man selvfølgelig godt klar over at ikke selv ser sådan på det - og det er vel også en del af legen. Men det er vel et af de områder hvor I stadigvæk ikke kan bestemme det hele!
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16995
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41310

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaMariposa » 10. jun 2019, 20:01

Hvis jeg spiser for usundt i et par dage, så kan jeg få deciderede cravings efter grøntsager, allerhelst kål. Pinsen har været ret usund, så har netop spist en stor portion kål her inden sengetid. Fordi jeg havde lyst til det...
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LadyFox » 10. jun 2019, 21:23

Når jeg har svært ved at blive sur i længere tid på folk der behandler mig dårligt er det fordi jeg et sted inden i ikke rigtig føler det er deres skyld.

Jeg har en eller anden irrationel idé om at når der sker dårlige ting så er det som straf for alt det lort jeg har lavet. Jeg har et regnskab at gøre op med "universet" og jeg har en regning at betale. Derfor prøver jeg også at gøre mit bedste for at gøre gode ting.
Jeg synes dog efterhånden også efterhånden jeg har betalt min pris, med renter. Og det irriterer mig at have det sådan, for jeg ved godt at der ikke er et univers eller en karma der holder regnskab med mine gerninger.
2
...
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf RavenClaw » 11. jun 2019, 06:57

Jeg har søgt ind på universitetet igen her til sommer. Det ved rigtig mange godt. Men jeg er kommet i tvivl, om det er det, jeg gerne vil. Jeg kan ikke rigtig finde en uddannelse, som virkelig bare er mig. Det bunder nok også i, at det, jeg allerhelst vil, ikke længere er en mulighed.
3
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. jun 2019, 07:06

Mavis skrev:Jeg synes bryllupper er virkelig flotte og hyggelige og kunne i princippet godt tænke mig at blive gift en dag om mange lange år -men jeg synes simpelthen ordet “kone” er så grimt :genert:. Jeg synes det lyder meget flottere at være nogens kæreste end nogens kone...


Jeg insisterer på ordet hustru. Og så har vi iøvrigt brugt kælenavnet “kæreste” til hinanden i de 14 år vi har været sammen.
3
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf HappyPaww » 12. jun 2019, 17:50

FormerlyKnownAs skrev:
Mavis skrev:Jeg synes bryllupper er virkelig flotte og hyggelige og kunne i princippet godt tænke mig at blive gift en dag om mange lange år -men jeg synes simpelthen ordet “kone” er så grimt :genert:. Jeg synes det lyder meget flottere at være nogens kæreste end nogens kone...


Jeg insisterer på ordet hustru. Og så har vi iøvrigt brugt kælenavnet “kæreste” til hinanden i de 14 år vi har været sammen.

Kender også flest der bruger “hustru” i dag.

Jeg har nu ikke noget imod “mand og kone” (skulle den dag nogensinde komme)...
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Sorenspige » 12. jun 2019, 18:10

Jeg brød mig ikke om kone, før jeg blev gift. Nu bliver jeg stadig varm, når jeg hører det. Min mand kalder mig dog også ofte sin hustru.
3

Tilbage til "Livets forhold"