Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf hotlips » 15. feb 2019, 12:43

Jeg overvejer lidt i det useriøse at købe en kattefælde og så bare stille kræene i en kasse ud for internatet tidligt om morgenen, hvis de så er korrekt mærket kommer de vel hjem til ejeren og hvis ikke så synes de nok alligevel ikke det var så vigtigt at beholde det dyr og så er der ingen grund til at jeg skal trækkes med det.
Alternativt kunne vi samle alle deres lorte op og lægge dem på skift hos dem jeg ved ikke holder dem på deres egen matrikel, men så skal det være et sted hvor de virkelig vil bemærke hvor fucking klamt det er.
Måske under hynderne på havestolene så de ikke opdager det før de står med fingrene i det.
Eller måske under bordet, og helst et med en dug der går langt ned så jeg kan håbe på hele familien får siddet der med bare tæer og rigtig nydt det før de opdager det.

Vi har en tilbagevendende begivenhed på denne tid, nabolagets katte konkurrerer tilsyneladende om at skide mest i vores have og jeg kan ikke have det, det er så jeg til tider får kvalme af at de ligger der med få meters mellemrum og det hjælper ikke at de smældfede kræ æder så meget at man skulle tro det var noget der kom fra en hund af en ganske pæn størrelse. :badr:

Måske man skulle opfinde et nyt begreb :NSFE.. Not Safe For Eating.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16994
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41308

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaMariposa » 15. feb 2019, 13:52

hotlips skrev:Jeg overvejer lidt i det useriøse at købe en kattefælde og så bare stille kræene i en kasse ud for internatet tidligt om morgenen, hvis de så er korrekt mærket kommer de vel hjem til ejeren og hvis ikke så synes de nok alligevel ikke det var så vigtigt at beholde det dyr og så er der ingen grund til at jeg skal trækkes med det.
Alternativt kunne vi samle alle deres lorte op og lægge dem på skift hos dem jeg ved ikke holder dem på deres egen matrikel, men så skal det være et sted hvor de virkelig vil bemærke hvor fucking klamt det er.
Måske under hynderne på havestolene så de ikke opdager det før de står med fingrene i det.
Eller måske under bordet, og helst et med en dug der går langt ned så jeg kan håbe på hele familien får siddet der med bare tæer og rigtig nydt det før de opdager det.

Vi har en tilbagevendende begivenhed på denne tid, nabolagets katte konkurrerer tilsyneladende om at skide mest i vores have og jeg kan ikke have det, det er så jeg til tider får kvalme af at de ligger der med få meters mellemrum og det hjælper ikke at de smældfede kræ æder så meget at man skulle tro det var noget der kom fra en hund af en ganske pæn størrelse. :badr:

Måske man skulle opfinde et nyt begreb :NSFE.. Not Safe For Eating.


Det er også et evigt tilbagevendende problem for os. Vi har ikke selv kat, og jeg tror simpelthen, at det gør vores have mere attraktiv som toilet.

Det er SÅ ulækkert, når de skider i min køkkenhave og i bedene omkring terrassen, og det er mega irriterende, når de fælder i havemøblerne (min mand er allergisk, så det er ikke så smart).

Det, der irriterer mig allermest, er, at ejerne bare er ligeglade. De gør absolut intet for at holde kattene på egen grund. Det er mig, der skal styrte rundt og hegne alting ind, fordi mine naboer ikke gider følge reglerne.
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf hotlips » 15. feb 2019, 17:38

LaMariposa skrev:
hotlips skrev:Jeg overvejer lidt i det useriøse at købe en kattefælde og så bare stille kræene i en kasse ud for internatet tidligt om morgenen, hvis de så er korrekt mærket kommer de vel hjem til ejeren og hvis ikke så synes de nok alligevel ikke det var så vigtigt at beholde det dyr og så er der ingen grund til at jeg skal trækkes med det.
Alternativt kunne vi samle alle deres lorte op og lægge dem på skift hos dem jeg ved ikke holder dem på deres egen matrikel, men så skal det være et sted hvor de virkelig vil bemærke hvor fucking klamt det er.
Måske under hynderne på havestolene så de ikke opdager det før de står med fingrene i det.
Eller måske under bordet, og helst et med en dug der går langt ned så jeg kan håbe på hele familien får siddet der med bare tæer og rigtig nydt det før de opdager det.

Vi har en tilbagevendende begivenhed på denne tid, nabolagets katte konkurrerer tilsyneladende om at skide mest i vores have og jeg kan ikke have det, det er så jeg til tider får kvalme af at de ligger der med få meters mellemrum og det hjælper ikke at de smældfede kræ æder så meget at man skulle tro det var noget der kom fra en hund af en ganske pæn størrelse. :badr:

Måske man skulle opfinde et nyt begreb :NSFE.. Not Safe For Eating.


Det er også et evigt tilbagevendende problem for os. Vi har ikke selv kat, og jeg tror simpelthen, at det gør vores have mere attraktiv som toilet.

Det er SÅ ulækkert, når de skider i min køkkenhave og i bedene omkring terrassen, og det er mega irriterende, når de fælder i havemøblerne (min mand er allergisk, så det er ikke så smart).

Det, der irriterer mig allermest, er, at ejerne bare er ligeglade. De gør absolut intet for at holde kattene på egen grund. Det er mig, der skal styrte rundt og hegne alting ind, fordi mine naboer ikke gider følge reglerne.


Jeg tror de gør det her fordi her altid er nygravet jord, jeg har ikke kræfter til at blive ved ret længe så jeg graver måske 4 skovlfuld i 3 uger før at få et hul til en busk klar og jeg gør det altid om vinteren, og de der ejer kattene har jo fliser og græs selv fordi de ikke gider at have bede for så skider katten der jo.

Jeg fatter det heller ikke, det er normald ordentlige hensynsfulde mennesker der ellers udviser alle tegn på god opdragelse.

Men så snart det er deres kat så er de totalt ligeglade, så er det virkelig ikke deres problem at kræet skider i andres haver og udgør et problem.
3
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2911

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Neverkont » 15. feb 2019, 21:38

hotlips skrev:
LaMariposa skrev:
hotlips skrev:Jeg overvejer lidt i det useriøse at købe en kattefælde og så bare stille kræene i en kasse ud for internatet tidligt om morgenen, hvis de så er korrekt mærket kommer de vel hjem til ejeren og hvis ikke så synes de nok alligevel ikke det var så vigtigt at beholde det dyr og så er der ingen grund til at jeg skal trækkes med det.
Alternativt kunne vi samle alle deres lorte op og lægge dem på skift hos dem jeg ved ikke holder dem på deres egen matrikel, men så skal det være et sted hvor de virkelig vil bemærke hvor fucking klamt det er.
Måske under hynderne på havestolene så de ikke opdager det før de står med fingrene i det.
Eller måske under bordet, og helst et med en dug der går langt ned så jeg kan håbe på hele familien får siddet der med bare tæer og rigtig nydt det før de opdager det.

Vi har en tilbagevendende begivenhed på denne tid, nabolagets katte konkurrerer tilsyneladende om at skide mest i vores have og jeg kan ikke have det, det er så jeg til tider får kvalme af at de ligger der med få meters mellemrum og det hjælper ikke at de smældfede kræ æder så meget at man skulle tro det var noget der kom fra en hund af en ganske pæn størrelse. :badr:

Måske man skulle opfinde et nyt begreb :NSFE.. Not Safe For Eating.


Det er også et evigt tilbagevendende problem for os. Vi har ikke selv kat, og jeg tror simpelthen, at det gør vores have mere attraktiv som toilet.

Det er SÅ ulækkert, når de skider i min køkkenhave og i bedene omkring terrassen, og det er mega irriterende, når de fælder i havemøblerne (min mand er allergisk, så det er ikke så smart).

Det, der irriterer mig allermest, er, at ejerne bare er ligeglade. De gør absolut intet for at holde kattene på egen grund. Det er mig, der skal styrte rundt og hegne alting ind, fordi mine naboer ikke gider følge reglerne.


Jeg tror de gør det her fordi her altid er nygravet jord, jeg har ikke kræfter til at blive ved ret længe så jeg graver måske 4 skovlfuld i 3 uger før at få et hul til en busk klar og jeg gør det altid om vinteren, og de der ejer kattene har jo fliser og græs selv fordi de ikke gider at have bede for så skider katten der jo.

Jeg fatter det heller ikke, det er normald ordentlige hensynsfulde mennesker der ellers udviser alle tegn på god opdragelse.

Men så snart det er deres kat så er de totalt ligeglade, så er det virkelig ikke deres problem at kræet skider i andres haver og udgør et problem.


Jeg bor i en lejlighed med en lille terrasse/have, det første år havde jeg også problemer med kattelort, især fordi min hund gravede det op, og det stank forfærdeligt.
Men så døde min hund, og jeg fik en ny hund, og denne nye hund (som jeg stadig har) bor næsten på terrassen så snart solen og foråret kommer, og hvis en kat formaster sig til, at komme over plankeværket, så når den dårligt at sætte 2 poter på fliserne før den er oppe over plankeværket igen.

Det ser faktisk lidt sjovt ud, og uden hunden vidste det, så reddede det en dag livet for en lille gråspurv. :D
3
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf didas » 16. feb 2019, 00:44

Mangoness skrev:Jeg er pt fristet til at købe 1 kvadratmeter land i Skotland for at få titlen som Lord.

Lord Mangoness lyder nu meget fedt :lol:

https://www.highlandtitles.com/


Jeg har købt et stykke land til min kæreste, er spændt på hvad han siger til det :lol:
7
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf hotlips » 16. feb 2019, 11:32

Neverkont skrev:
hotlips skrev:
LaMariposa skrev:
hotlips skrev:Jeg overvejer lidt i det useriøse at købe en kattefælde og så bare stille kræene i en kasse ud for internatet tidligt om morgenen, hvis de så er korrekt mærket kommer de vel hjem til ejeren og hvis ikke så synes de nok alligevel ikke det var så vigtigt at beholde det dyr og så er der ingen grund til at jeg skal trækkes med det.
Alternativt kunne vi samle alle deres lorte op og lægge dem på skift hos dem jeg ved ikke holder dem på deres egen matrikel, men så skal det være et sted hvor de virkelig vil bemærke hvor fucking klamt det er.
Måske under hynderne på havestolene så de ikke opdager det før de står med fingrene i det.
Eller måske under bordet, og helst et med en dug der går langt ned så jeg kan håbe på hele familien får siddet der med bare tæer og rigtig nydt det før de opdager det.

Vi har en tilbagevendende begivenhed på denne tid, nabolagets katte konkurrerer tilsyneladende om at skide mest i vores have og jeg kan ikke have det, det er så jeg til tider får kvalme af at de ligger der med få meters mellemrum og det hjælper ikke at de smældfede kræ æder så meget at man skulle tro det var noget der kom fra en hund af en ganske pæn størrelse. :badr:

Måske man skulle opfinde et nyt begreb :NSFE.. Not Safe For Eating.


Det er også et evigt tilbagevendende problem for os. Vi har ikke selv kat, og jeg tror simpelthen, at det gør vores have mere attraktiv som toilet.

Det er SÅ ulækkert, når de skider i min køkkenhave og i bedene omkring terrassen, og det er mega irriterende, når de fælder i havemøblerne (min mand er allergisk, så det er ikke så smart).

Det, der irriterer mig allermest, er, at ejerne bare er ligeglade. De gør absolut intet for at holde kattene på egen grund. Det er mig, der skal styrte rundt og hegne alting ind, fordi mine naboer ikke gider følge reglerne.


Jeg tror de gør det her fordi her altid er nygravet jord, jeg har ikke kræfter til at blive ved ret længe så jeg graver måske 4 skovlfuld i 3 uger før at få et hul til en busk klar og jeg gør det altid om vinteren, og de der ejer kattene har jo fliser og græs selv fordi de ikke gider at have bede for så skider katten der jo.

Jeg fatter det heller ikke, det er normald ordentlige hensynsfulde mennesker der ellers udviser alle tegn på god opdragelse.

Men så snart det er deres kat så er de totalt ligeglade, så er det virkelig ikke deres problem at kræet skider i andres haver og udgør et problem.


Jeg bor i en lejlighed med en lille terrasse/have, det første år havde jeg også problemer med kattelort, især fordi min hund gravede det op, og det stank forfærdeligt.
Men så døde min hund, og jeg fik en ny hund, og denne nye hund (som jeg stadig har) bor næsten på terrassen så snart solen og foråret kommer, og hvis en kat formaster sig til, at komme over plankeværket, så når den dårligt at sætte 2 poter på fliserne før den er oppe over plankeværket igen.

Det ser faktisk lidt sjovt ud, og uden hunden vidste det, så reddede det en dag livet for en lille gråspurv. :D


Hvis vi skal have en hund så bliver det nok en Sankt Bernhardt og så bliver det først om et par år, men så håber jeg i mit stille sind det bliver sådan en der virkelig hader katte, så skal jeg så meget sidde og grine når den jagter dem helt hjem i deres egne haver og jeg har ikke tænkt mig at gøre en skid ved det.

Hvis nogen brokker sig så kan de få en klage tilbage over at deres dyr er i min have for så ved jeg da hvor kræene bor.

Min veninde havde en blanding af en labrador og en New foundlænder så det var en stor hund, han lignede en forvokset hvalp i labrador str XL med for store poter til resten af kroppen , vii kunne lade ham rende løs på gården hvor vi arbejdede sammen, så rendte han og blev kælet af børnene der kom for at lære at ride og omgås dyr.. Men hvis gårdkatten ikke holdt sig ude af syne så blev han fuldstændig gak og jagtede den til den stak op hvor han ikke kunne nå den.

Sådan en vil jeg gerne bestille.

Den gjorde aldrig de andre dyr noget,og var ellers tålmodigheden selv og har aldrig rendt og gøet af hestene som mange andre hunde, og når svalerne i alle ni reder fik unger i stalden og holdt flyveskole lige ude foran de første par dage efter de fløj fra rederne ud så måtte vi bruge den anden dør er par dage for de tog det ikke så nøje om man var ved at få en fugl i hovedet og hunden sad bare og kiggede undrende og lagde hovedet på skrå, også selvom de små også var nysgerrige og selv hoppede tæt på ham, jeg har haft nyfødte lam og grise i huset den første nat hvis deres mor var død eller noget og har aldrig haft grund til at være bekymret, det var kun katten han ikke kunne tåle.

Det er ellers noget folk skriver på som en god ting at de er vant til katte når de har hvalpe til salg, men måske kan vi finde et lille misfoster der ikke kan tåle synet af dem.
1
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2911

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Neverkont » 16. feb 2019, 13:30

hotlips skrev:Hvis vi skal have en hund så bliver det nok en Sankt Bernhardt og så bliver det først om et par år, men så håber jeg i mit stille sind det bliver sådan en der virkelig hader katte, så skal jeg så meget sidde og grine når den jagter dem helt hjem i deres egne haver og jeg har ikke tænkt mig at gøre en skid ved det.


Hvis ikke du længere nede havde beskrevet dine erfaringer med Sankt Bernhard, så ville jeg have skrevet, at det måske ikke liiige var den race jeg bedst kunne forestille mig som katte-jæger. :D

Jeg har en dværgpinscher, og hun accepterer hverken fugle, katte ell.l. på vores terrasse, så jo, der er lidt gøen engang imellem.

Det mest irriterende var, at der i nabo-opgangen i en periode boede én der havde en kat, som aldeles ikke var en udekat. :fløjt:
Første gang jeg så den i min have var den meget lille, så jeg lukkede min hund ind på et værelse, så jeg kunne tage katten, som havde navneskilt på, og så blev der ringet efter ejeren, som altså viste sig, at bo i nabo-opgangen.
Til trods for, at den altså ikke var en udekat, så kunne min hund hver morgen, meget tidligt, høre den lige omkring vores have, fordi kattens navneskilt havde en speciel lyd.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Planten » 20. feb 2019, 14:27

Jeg er pisse bange for at virke som om jeg klynker eller er "hypokonder", når jeg går til lægen. Jeg bliver i tvivl om jeg virkelig har ondt, eller om jeg bare har en virkelig lav smertetærskel. Hvilket jeg vist reelt ikke har.
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 20. feb 2019, 17:26

Planten skrev:Jeg er pisse bange for at virke som om jeg klynker eller er "hypokonder", når jeg går til lægen. Jeg bliver i tvivl om jeg virkelig har ondt, eller om jeg bare har en virkelig lav smertetærskel. Hvilket jeg vist reelt ikke har.


Me too. Jeg gider ikke være den, der klynker over ingenting. Men vi burde vist bare tage til lægen alligevel?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Planten » 20. feb 2019, 17:30

Stitch skrev:
Planten skrev:Jeg er pisse bange for at virke som om jeg klynker eller er "hypokonder", når jeg går til lægen. Jeg bliver i tvivl om jeg virkelig har ondt, eller om jeg bare har en virkelig lav smertetærskel. Hvilket jeg vist reelt ikke har.


Me too. Jeg gider ikke være den, der klynker over ingenting. Men vi burde vist bare tage til lægen alligevel?

Jeg har i hvert fald været der i dag - men det var fordi, jeg vidste, hvad der lige var. Og som jeg skulle have en recept til. Men det andet jeg har, det er jeg nervøs for at få undersøgt... Jeg ved godt selv, hvordan det lyder. Men et brækket ben kan jeg forholde mig til. Det, kan jeg jo se, er galt.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 20. feb 2019, 17:49

Planten skrev:Jeg har i hvert fald været der i dag - men det var fordi, jeg vidste, hvad der lige var. Og som jeg skulle have en recept til. Men det andet jeg har, det er jeg nervøs for at få undersøgt... Jeg ved godt selv, hvordan det lyder. Men et brækket ben kan jeg forholde mig til. Det, kan jeg jo se, er galt.


Men selv om man ikke kan se det, er det usete jo noget man skal tage mindst lige så alvorligt. Uden at have en anelse om hvad det er, så håber jeg, du kan få talt med lægen om det snart.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf bluetof1 » 20. feb 2019, 19:41

Meh :rulle:

edit. fordi jeg, når alt kommer til alt, ikke ved hvem, der læser med her.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 21. feb 2019, 00:44

Stitch skrev:
Planten skrev:Jeg er pisse bange for at virke som om jeg klynker eller er "hypokonder", når jeg går til lægen. Jeg bliver i tvivl om jeg virkelig har ondt, eller om jeg bare har en virkelig lav smertetærskel. Hvilket jeg vist reelt ikke har.


Me too. Jeg gider ikke være den, der klynker over ingenting. Men vi burde vist bare tage til lægen alligevel?


x3

Jeg har i mange år fået pludselige stik i hovedet i et par sekunder, hvorefter det forsvinder.

Og de sidste par uger har jeg fået pludselige jag i siden. Som regel når jeg ligger ned eller sidder ned.

Men hvis jeg gik til lægen med det, ville jeg føle mig som en hypokonder. Samme følelse havde jeg, da jeg for en uge siden fik jeg blodprøve for at tjekke for jernmangel. Den blodprøve tog jeg tilløb til i et par måneder, før jeg fik taget mig sammen til at tage afsted :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fru Sunshine » 21. feb 2019, 07:32

Jeg overrender heller ikke min læge. Jeg har ellers rigeligt, der burde tjekkes.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dykkersild » 21. feb 2019, 08:35

Mangoness skrev:
Stitch skrev:
Planten skrev:Jeg er pisse bange for at virke som om jeg klynker eller er "hypokonder", når jeg går til lægen. Jeg bliver i tvivl om jeg virkelig har ondt, eller om jeg bare har en virkelig lav smertetærskel. Hvilket jeg vist reelt ikke har.


Me too. Jeg gider ikke være den, der klynker over ingenting. Men vi burde vist bare tage til lægen alligevel?


x3

Jeg har i mange år fået pludselige stik i hovedet i et par sekunder, hvorefter det forsvinder.

Og de sidste par uger har jeg fået pludselige jag i siden. Som regel når jeg ligger ned eller sidder ned.

Men hvis jeg gik til lægen med det, ville jeg føle mig som en hypokonder. Samme følelse havde jeg, da jeg for en uge siden fik jeg blodprøve for at tjekke for jernmangel. Den blodprøve tog jeg tilløb til i et par måneder, før jeg fik taget mig sammen til at tage afsted :genert:


x4 - ikke med hypokonder - men det med at lige droppe besøget, måske fordi jeg er bange for svarende og måske går det bare væk og vupti er der gået 1 år mere. Jeg er mega god til at lytte til andre og anbefale hist op og kom her ned - men mig selv skal jeg åbenbart ikke passe på.


Jeg kom endelig afsted for 1 uge siden - der havde jeg en seddel med hvor der stod hele 7 ting. Min læge rystede på hoved af mig og sagde grinende; så sætter vi i gang og så blev alt gennemgået, prøver er taget, bekymring om 2 ting væk, fået konstateret perfekt blodtryk 126/80 (tag den), besked på at få indlæg til åndsvage fødder nu osv. Det lettede og hvor forbandet svært kan det være - jeg skal blive (endnu) bedre til mig selv (også).
2

Tilbage til "Livets forhold"