Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 643
Likede indlæg: 8777

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 12. dec 2017, 15:27

Annione skrev:...jeg tror jeg har 40 års krise...

Kan bare mærke der skal ske noget. Nye bryster, sterilisation, tatoo og faldskærmsudspring er bl.a. meget højt på min to do liste.

Nå ja, en moden kvinde, der drømmer om kunstige teenagebryster ... det lyder selvfølgelig som en alvorlig livskrise.
Men fat mod! 40'erne kan faktisk være ret gode. Tingene falder måske lidt på plads, man er ikke så barnlig som i 30'erne, og man har stadig en del kræfter tilbage. Hang in there! :)
Senest rettet af dgd2007 12. dec 2017, 19:51, rettet i alt 1 gang.
4
Fræksak
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Indlægaf Fræksak » 13. dec 2017, 07:54

POCKETKITTEN skrev:Ak ja, I er ikke lette at imponere. Jeg synes nu, den er charmerende og større end de fleste andre porcelænsfigurer, der færdes i mine kredse.

Altså jeg havde købt den, jeg siger det bare. (Så måske er den væk næste gang du kigger forbi ... muahahahaha :-D).
0
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 89
Likede indlæg: 512

Indlægaf Tata » 16. dec 2017, 08:08

Jeg har på ingen måde den der nydelse ved at gå til frisøren, som jeg ofte hører andre kvinder har. For mig er det cirka lissom at gå til tandlægen, altså bare på håret, for at se velplejet ud. Synes det er så øv at blive hevet og pillet i håret i 1-2 timer af en fremmed. (Ja jeg skal til frisøren her om 1 time) :genert:
11
When people show you who they are, believe them the first time ~ Maya Angelou :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1444
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 14434

Indlægaf Daine » 16. dec 2017, 18:26

Jeg kunne godt tænke mig at holde en egoistjul a la det jeg gør nytårsaften.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 413
Likede indlæg: 2158

Indlægaf Falstria » 16. dec 2017, 18:57

POCKETKITTEN skrev:Jeg har en irrationel panikfølelse over, om nogen køber den før mig. Særligt irrationel, fordi jeg jo godt ved, jeg ikke skal købe den. Men jeg kigger altid, om den stadig er der, når jeg er kommer derud. Og lur mig om ikke jeg får et dybt stik af skuffelse i maven, den dag den er væk.

Så byd 200 kr. for den næste gang, måske bliver den din for 200 kr. :D
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 449
Likede indlæg: 7087

Indlægaf Lemonella » 16. dec 2017, 18:58

Jeg er åbenbart mere ærlig, end jeg sådan lige gik og troede.
Sidste lørdag, købte jeg 10 klementiner i Rema 1000. Pigen ved kassen spurgte, hvor mange der var i posen og jeg svarede at der gerne skulle være 10. Da jeg kom hjem, var der 11.
I dag i Rema 1000 købte jeg 9 klementiner, pigen ved kassen spurgte mig om der var 10 og jeg svarede ja.
32
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Xnaiv
Kort karma: 2
Likede indlæg: 85

Indlægaf Xnaiv » 19. dec 2017, 10:54

Tata skrev:Jeg har på ingen måde den der nydelse ved at gå til frisøren, som jeg ofte hører andre kvinder har. For mig er det cirka lissom at gå til tandlægen, altså bare på håret, for at se velplejet ud. Synes det er så øv at blive hevet og pillet i håret i 1-2 timer af en fremmed. (Ja jeg skal til frisøren her om 1 time) :genert:

Sådan har jeg det virkelig også. Går kun til frisøren hvert halve år og kun fordi det absolut trænger. Hader det! :wacko:
1
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 180
Likede indlæg: 1629

Indlægaf Little_Woman » 19. dec 2017, 12:53

Jeg fantaserer om at sige mit job op og finde noget helt andet at lave. Det kommer ikke til at ske, men jeg gad godt nye tider på jobfronten!
2
Nu med fugl
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1213

Indlægaf Chachacha » 30. dec 2017, 19:48

Jeg har en mappe på min computer, hvor jeg gemmer "grimme" billeder af hollywood-stjerner. Typisk sådan nogle paparazzi-billeder, som de ikke har kunnet retouchere, og så hvor de har dumme udtryk, ser flomsede ud i bikini og har fedtet hår. Så hvis jeg obsesser over noget negativt ved mit eget udseende, så gennemgår jeg mappen og får det bedre med mig selv :genert:

Jeg forsvarer det med, at ALT hvad man bliver bombarderet med på insta er så fake, at det kan være nødvendigt med en modvægt. Og fordi jeg læste en undersøgelse, der viste, at vi bliver markant mere kede af det, efter at have set på perfekte modeller. Så min hypotese er, at man bliver gladere af at se dem som vi andre ser ud om morgenen :blush:
20
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1227
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11574

Indlægaf 2SHY » 30. dec 2017, 20:14

Chachacha skrev:Jeg har en mappe på min computer, hvor jeg gemmer "grimme" billeder af hollywood-stjerner. Typisk sådan nogle paparazzi-billeder, som de ikke har kunnet retouchere, og så hvor de har dumme udtryk, ser flomsede ud i bikini og har fedtet hår. Så hvis jeg obsesser over noget negativt ved mit eget udseende, så gennemgår jeg mappen og får det bedre med mig selv :genert:

Jeg forsvarer det med, at ALT hvad man bliver bombarderet med på insta er så fake, at det kan være nødvendigt med en modvægt. Og fordi jeg læste en undersøgelse, der viste, at vi bliver markant mere kede af det, efter at have set på perfekte modeller. Så min hypotese er, at man bliver gladere af at se dem som vi andre ser ud om morgenen :blush:

Kan vi ikke lave en tråd med sådan nogle billeder? :genert:
12
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 643
Likede indlæg: 8777

Indlægaf dgd2007 » 30. dec 2017, 21:25

2SHY skrev:Kan vi ikke lave en tråd med sådan nogle billeder? :genert:

Ha ha, jo det kunne være skægt.
Jeg er endda lige ved at tro, at jeg vil synes bedre om nogle af dem med morgenhår og deller end i deres photoshoppede version! :P
1
computermus
Kort karma: 68
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1377

Indlægaf computermus » 30. dec 2017, 22:01

POCKETKITTEN skrev:
Anilara skrev:Du bliver nødt til at vise den elg :D Jeg kan slet ikke slippe tanken om den før.

Erh, det er den her. :genert:

Den er da bare nuttet . :genert:
Faktisk så er det lige før jeg kunne se den stå i det bed,som vi har her mellem vores 2 opgange :D . Spørgsmålet er så bare om de andre 9 lejere er enige. :gruble:
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 459
Likede indlæg: 6300

Indlægaf POCKETKITTEN » 31. dec 2017, 08:49

Når jeg har grædt herhjemme, går jeg altid lige ud og kigger i spejlet på badeværelset for at se, om jeg er i stand til at græde yndigt ligesom kvinder på film. Det er et mærkeligt tidspunkt at være forfængelig.
15
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 288
Likede indlæg: 2505

Indlægaf Pityt » 31. dec 2017, 12:43

Lisma skrev:
POCKETKITTEN skrev:Når jeg har grædt herhjemme, går jeg altid lige ud og kigger i spejlet på badeværelset for at se, om jeg er i stand til at græde yndigt ligesom kvinder på film. Det er et mærkeligt tidspunkt at være forfængelig.

Me too. Som oftest ligner jeg dog bare en sveden, sprængt tomat.

Da jeg var yngre, var jeg i stand til at græde yndigt. I dag hæver mine øjne bare jeg tænker på at græde, så selv tårer i øjnene over en rørende scene i en film får mig til at ligne en der har tudet i 3 timer OG er midt i et voldsomt høfeberanfald :/
1
What's done in the dark will be brought to the light
LaMariposa
Kort karma: 119
Likede indlæg: 2213

Indlægaf LaMariposa » 1. jan 2018, 15:48

Jeg kan simpelthen ikke holde formålsløs langsomhed ud. Det kan f.eks. være folk, der går mega langsomt og fylder en hel gang i supermarkedet, eller folk der går virkelig langsomt på steder, f.eks. på banegården, hvor mange mennesker skal igennem. Det er det samme, hvis jeg venter på nogen, der ikke kan tage sig sammen til at komme ud af døren eller hvis folk smøler, når de skal tanke eller sådan noget. Ved ikke, hvorfor jeg har det sådan, men det kan gøre mig helt vildt irriteret.

Siger så godt som aldrig noget, men jeg må opbyde al min viljestyrke for ikke at snerre og sige noget om, at nu må de simpelthen se at komme i gang eller komme af banen og ikke være i vejen :genert:
22
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone

Tilbage til "Livets forhold"