Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Jacobsen81
Kort karma: 23
Likede indlæg: 493

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Jacobsen81 » 6. jan 2018, 17:17

Muddi skrev:
Annione skrev:
Muddi skrev:Jeg er ikke sikker på, at ingen andre ved det, for de fleste jeg snakker med face to face, lægger vel mærke til det: Jeg har utrolig svært ved at holde øjenkontakt med folk, jeg snakker med. Det er totalt ubevidst jeg gør det, og tager tit mig selv i, at kigge alle mulige andre steder hen, mens vi snakker. Det er død pinligt

Har du prøvet at kigge på folk næse eller mund? Man kan nemlig ikke se forskel.
Altså, den der bliver kigget på, skulle ikke kunne se forskel.

Er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener. Altså, den man snakker med, kan ikke forskel på, om man kigger på vedkommendes næse/mund eller øjnene?

Du må endelig ikke kigge på folks mund når I fører en samtale- man kommer til at tro der sidder noget på ens tænder :genert:
Kig istedet på toppen af den andens næseryg- altså mellem øjnene.
4
Brugeravatar
Mavis
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1057

Indlægaf Mavis » 6. jan 2018, 19:15

Jeg har det virkelig svært med biografer generelt. Jeg synes, det er så akavet at sidde blandt så mange mennesker og se noget, der er mere intimt/alvorligt/dybfølt end Anders And, jeg kan få det næsten fysisk dårligt. Slikket er dyrere, og man sidder så meget bedre hjemme i sin egen sofa. :genert:
6
Det gode brød. Fra Schulstad. Smager frisk. Og er. I skiver.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 824
Likede indlæg: 11760

Indlægaf dgd2007 » 6. jan 2018, 19:22

Mavis skrev:Jeg har det virkelig svært med biografer generelt. Jeg synes, det er så akavet at sidde blandt så mange mennesker og se noget, der er mere intimt/alvorligt/dybfølt end Anders And, jeg kan få det næsten fysisk dårligt. Slikket er dyrere, og man sidder så meget bedre hjemme i sin egen sofa. :genert:

For et stykke tid siden havde jeg et par timer, der skulle slås ihjel inde i Kbh. centrum, så jeg gik ind og så en af de der "Thor"-film. Det var i hvert fald lige så de tiloversblevne hjerneceller raslede pga. lydniveauet ind imellem.
2
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 461
Likede indlæg: 6843

Indlægaf Joe » 6. jan 2018, 19:28

-
Senest rettet af Joe 8. jan 2018, 21:08, rettet i alt 1 gang.
0
... og simpelthen det bedste, der ku’ ske.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1292
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21544

Indlægaf LadyFox » 8. jan 2018, 21:02

Jeg har altid godt kunne tænke mig at prøve at sætte mig ind i en taxa og sige "følg efter den der bil".
19
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 824
Likede indlæg: 11760

Indlægaf dgd2007 » 8. jan 2018, 21:08

LadyFox skrev:Jeg har altid godt kunne tænke mig at prøve at sætte mig ind i en taxa og sige "følg efter den der bil".

:lol:
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 655
Likede indlæg: 10044

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. jan 2018, 15:29

Jeg har lige løjet om, at jeg skal arbejde i en weekend, hvor jeg er blevet inviteret til et nært familiemedlems fødselsdag. Jeg vil gerne med, men jeg orker ikke at krydse landet for det. Uh, hvor jeg føler mig som et dårligt menneske.
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 655
Likede indlæg: 10044

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. jan 2018, 15:31

DenBruneMunk skrev:
POCKETKITTEN skrev:Med mindre jeg skal skynde mig meget, sætter jeg mig ned på gulvet, når jeg tager brusebad hjemme.

Der er tale om rendyrket dovenskab, og jeg er faktisk lidt flov over det.

Ikke for at være sjofel men hvordan vasker man enden sådan? :træt:

Hov, jeg har ikke set dit indlæg før nu.

Jeg kan ikke tale på vegne af alle, der bader siddende, men jeg gør i hvert fald ikke. Der kommer jo alligevel ikke andre end mig, og min erfaring er, at spildevandet og g-strengen alligevel tager det værste.

Hvis jeg skal i svømmehallen eller noget andet formelt, kan jeg dog godt finde på at rejse mig op de sidste 30 sekunder og tage en undervognsbehandling.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 11
Likede indlæg: 780

Indlægaf DenBruneMunk » 17. jan 2018, 15:43

POCKETKITTEN skrev:
DenBruneMunk skrev:
POCKETKITTEN skrev:Med mindre jeg skal skynde mig meget, sætter jeg mig ned på gulvet, når jeg tager brusebad hjemme.

Der er tale om rendyrket dovenskab, og jeg er faktisk lidt flov over det.

Ikke for at være sjofel men hvordan vasker man enden sådan? :træt:

Hov, jeg har ikke set dit indlæg før nu.

Jeg kan ikke tale på vegne af alle, der bader siddende, men jeg gør i hvert fald ikke. Der kommer jo alligevel ikke andre end mig, og min erfaring er, at spildevandet og g-strengen alligevel tager det værste.

Hvis jeg skal i svømmehallen eller noget andet formelt, kan jeg dog godt finde på at rejse mig op de sidste 30 sekunder og tage en undervognsbehandling.

Som normal prøver at fortælle en gruppe, som altså ser deres reklame,

Det er helt normalt! :) g-strengen skal vel også vaskes.
0
Brugeravatar
Yossarian
Kort karma: 12
Likede indlæg: 481

Indlægaf Yossarian » 18. jan 2018, 15:36

LadyFox skrev:Jeg har altid godt kunne tænke mig at prøve at sætte mig ind i en taxa og sige "følg efter den der bil".

:lol:

Jeg har altid drømt om at ryste en forfølger af ved at lave French Connection-tricket.

3
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 11392

Indlægaf Krølle » 18. jan 2018, 15:42

Jeg havde forsvoret, at det ville ske, men jeg kan faktisk godt lide at være det der voksen :genert:
2
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2848
Likede indlæg: 18171

Indlægaf Wizzze » 18. jan 2018, 15:48

Krølle skrev:Jeg havde forsvoret, at det ville ske, men jeg kan faktisk godt lide at være det der voksen :genert:

Så har du måske opskriften, og vil dele med os andre? :genert:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 18. jan 2018, 15:56

Wizzze skrev:
Krølle skrev:Jeg havde forsvoret, at det ville ske, men jeg kan faktisk godt lide at være det der voksen :genert:

Jeg tror næppe min model vil falde i god jord hos dig, så du har min fulde blessing til at fortsætte som forever-teen :-D
1
bluetof1
Kort karma: 729
Likede indlæg: 4565

Indlægaf bluetof1 » 18. jan 2018, 17:13

Krølle skrev:
Wizzze skrev:

Jeg tror næppe min model vil falde i god jord hos dig, så du har min fulde blessing til at fortsætte som forever-teen :-D

Men måske hos andre? Please do share.

Pretty please...?
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 18. jan 2018, 17:25

bluetof1 skrev:
Krølle skrev:
Wizzze skrev:

Men måske hos andre? Please do share.

Pretty please...?

Så skidt da. Men altså, livskrise, selverkendelse og potentiel skilsmisse er bare ikke rigtig den optimale opskirift på at blive voksen, hvis jeg selv kunne vælge. Det har dog haft visse virkelig gode side effects for mig såsom at stå ved mig selv, mærke efter ift hvad der er vigtigt og ikke mindst at kommunikere klokkeklart i den sammenhæng.

Det er noget med omeletter og smadrede æg, me think :genert:
0

Tilbage til "Livets forhold"