Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 369
Likede indlæg: 10763

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. nov 2017, 17:29

Som regel lyver jeg og siger til tjeneren, at jeg har besøgt restauranten før, så jeg slipper for at høre ham/hende forklare hvordan et menukort fungerer.
17
Peace!
Lisma
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2131

Indlægaf Lisma » 10. nov 2017, 23:46

Jeg nervøs-tisser. Eller hvad det nu kaldes. Mens andre får mylderbæ, så får jeg pludselig tissetrang 5 gange i på fem minutter, ca. Helt indtil det der nu trigger, bliver udløst. SÅ stressende og mega irriterende!
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 369
Likede indlæg: 6399

Indlægaf Juki » 11. nov 2017, 01:26

Lisma skrev:Jeg nervøs-tisser. Eller hvad det nu kaldes. Mens andre får mylderbæ, så får jeg pludselig tissetrang 5 gange i på fem minutter, ca. Helt indtil det der nu trigger, bliver udløst. SÅ stressende og mega irriterende!

Jeg er "velkommen hjem-tisser" :gruble:

Jeg skal så godt som altid tisse når jeg kommer hjem, selvom jeg næsten lige har tisset. Det er dog kun hjemme ved mig selv. Hvis jeg skal på besøg hos nogle kan jeg sagtens vente i flere timer eller har slet ikke tissetrang :gruble:
1
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Lisma

Indlægaf Lisma » 11. nov 2017, 01:42

Juki skrev:
Lisma skrev:Jeg nervøs-tisser. Eller hvad det nu kaldes. Mens andre får mylderbæ, så får jeg pludselig tissetrang 5 gange i på fem minutter, ca. Helt indtil det der nu trigger, bliver udløst. SÅ stressende og mega irriterende!

Jeg skal så godt som altid tisse når jeg kommer hjem, selvom jeg næsten lige har tisset. Det er dog kun hjemme ved mig selv. Hvis jeg skal på besøg hos nogle kan jeg sagtens vente i flere timer eller har slet ikke tissetrang :gruble:

Sådan har jeg det også! :lol: Det er noget underligt noget. Men dog til at håndtere, i forhold til det der nervøs-pissen jeg har gang i. :rulle:
1
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 392
Likede indlæg: 2002

Indlægaf Falstria » 11. nov 2017, 01:51

Lisma skrev:
Juki skrev:

Sådan har jeg det også! :lol: Det er noget underligt noget. Men dog til at håndtere, i forhold til det der nervøs-pissen jeg har gang i. :rulle:

Når jeg ser et pæretræ, så...
1
Lisma

Indlægaf Lisma » 11. nov 2017, 02:02

Falstria skrev:
Lisma skrev:
Juki skrev:

Når jeg ser et pæretræ, så...

Tisser du op ad det? :gruble:
0
Jacobsen81
Kort karma: 15
Likede indlæg: 200

Indlægaf Jacobsen81 » 11. nov 2017, 07:52

Ind imellem glæder jeg mig til at blive rigtig gammel og kunne tænke at jeg ikke kunne gøre mere end jeg har gjort, og så bare slappe af.
4
LaMariposa
Kort karma: 80
Likede indlæg: 1469

Indlægaf LaMariposa » 16. nov 2017, 16:22

Hvis vi skal have gæster, så plejer jeg at insistere hårdt på, at vi skal handle dagen før, fordi det er så rart, når det er gjort. Sandheden er, at min kæreste er så lang tid om at købe ind, at jeg ikke har tålmodighed til at handle sammen med ham på dagen, hvis vi venter besøg. Hele butikken skal gennemsøges, og beslutninger trækker ud i hvad der for mig føles som evigheder, og jeg bliver så stresset over den manglende fremdrift, at jeg næsten ikke kan holde det ud.

Det er bare fordi, at han så gerne vil købe det, det giver gæsterne en god madoplevelse. Men når man som mig er gennemført utålmodig af natur, så går man i baglås over den slags.

:genert:
9
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Smiling_Goat
Kort karma: 630
Likede indlæg: 9770

Indlægaf Smiling_Goat » 18. nov 2017, 00:18

Jeg så en ambulance i dag, og så gik det op for mig, at jeg, når jeg ser sådan én, et kort øjeblik bliver i tvivl, om det er mig, den kommer efter.

Jeg blev ret bevidst om det i dag, da jeg så ambulancen, og min første tanke var: "er jeg død?" :stoned:

Det er jeg ikke :genert:
11
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 164
Likede indlæg: 2626

Indlægaf Mangoness » 19. nov 2017, 02:30

Lige nu sover jeg i et pikachu sengesæt. Jeg er 25 år :genert:
10
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
AstaPasta
Kort karma: 1
Likede indlæg: 107

Indlægaf AstaPasta » 19. nov 2017, 05:15

Jeg bryder mig så lidt om pauser på kursusdage og lignende, hvor jeg er omgivet af fremmede mennesker, at jeg har købt en pakke cigaretter.
Jeg ryger ikke. Som i overhovedet ikke.
Men hellere stinke lidt af røg, end at skulle smalltalke med fremmede i de der alt for lange pauser, der altid bliver lagt ind.
4
Brugeravatar
Denlilleglademy
Kort karma: 43
Likede indlæg: 517

Indlægaf Denlilleglademy » 19. nov 2017, 05:47

Jeg er vågen. Mand og barn prøver at være stille så mor kan sove. Jeg sover ikke men stener på nettet og tror at jeg lige kan trække den langt nok til at se sidste afsnit af AHS.
4
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 23
Likede indlæg: 610

Indlægaf Lathyrus » 19. nov 2017, 07:46

AstaPasta skrev:Jeg bryder mig så lidt om pauser på kursusdage og lignende, hvor jeg er omgivet af fremmede mennesker, at jeg har købt en pakke cigaretter.
Men hellere stinke lidt af røg, end at skulle smalltalke med fremmede i de der alt for lange pauser, der altid bliver lagt ind.

Men rygerne holder vel også pause og så ska du indgå i det sociale i rygerpavillionen eller hvordan?
1
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 164
Likede indlæg: 2626

Indlægaf Mangoness » 19. nov 2017, 11:08

Jeg skriver tit indlæg, som jeg overvejer at poste - men jeg ender som regel med at lade være med at sende dem :genert:
8
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
AstaPasta
Kort karma: 1
Likede indlæg: 107

Indlægaf AstaPasta » 19. nov 2017, 20:43

Lathyrus skrev:
AstaPasta skrev:Jeg bryder mig så lidt om pauser på kursusdage og lignende, hvor jeg er omgivet af fremmede mennesker, at jeg har købt en pakke cigaretter.

Men rygerne holder vel også pause og så ska du indgå i det sociale i rygerpavillionen eller hvordan?

Det gælder bare om at finde en bagdør.
1

Tilbage til "Livets forhold"