Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 245
Likede indlæg: 4363

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 19. maj 2018, 21:39

Jeg er meget usikker omkring min mave - og jeg har altid været det uanset min vægt.

Når jeg sidder i klassen, har jeg altid en jakke liggende over min mave for at skjule den.

Jeg kan faktisk ikke engang sidde på en stol, sofaen eller lignende uden at have en jakke, pude eller et tæppe over den.

Jeg elsker store t-shirts eller jakker, som kan dække den.

Selv hvis jeg ligger alene i sengen, lægger jeg altid min dyne omkring maven - uanset hvor varmt der er.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Mette
Kort karma: 8
Likede indlæg: 205

Indlægaf Mette » 20. maj 2018, 04:38

Mangoness skrev:Jeg er meget usikker omkring min mave - og jeg har altid været det uanset min vægt.

Når jeg sidder i klassen, har jeg altid en jakke liggende over min mave for at skjule den.

Jeg kan faktisk ikke engang sidde på en stol, sofaen eller lignende uden at have en jakke, pude eller et tæppe over den.

Jeg elsker store t-shirts eller jakker, som kan dække den.

Selv hvis jeg ligger alene i sengen, lægger jeg altid min dyne omkring maven - uanset hvor varmt der er.

Det paradoksale er, at du trækker opmærksomheden hen på din mave ved din manøvrer :ae:
0
Mette
Kort karma: 8
Likede indlæg: 205

Indlægaf Mette » 20. maj 2018, 04:48

Moxy-lady skrev:Jeg tror ikke nogen er klar over hvor... trist... jeg er over at skulle "dele" min graviditet med min svigerinde. Altså, jeg under dem denne graviditet, de har prøvet længe. Men det er deres nummer to, og selvom de ikke har gang i de store fanfarer, så gør det mig ret ærgerlig at, når det endelig! er min tur, så er der en måned imellem vores terminsdatoer. Det er ikke særlig modent af mig, og jeg skammer mig ret meget over at have det sådan. Jeg er også godt klar over at der kan være fordele ved at følges ad. Men det ændrer ikke på at jeg håbede at det var "min" oplevelse. For at sige det direkte, og virkelig være nederen, så er jeg ked af at skulle dele rampelyset. Og jeg er altså langt over 30.

Derudover er jeg også bange for at det kommer til at have betydning for mit barn... At h*n ikke oplever at være centrum i familien. H*n vil altid skulle konkurrere med en anden, jævnaldrende. Vi har ikke rigtig nogle børn i familien, udover min niece (der nu skal være storesøster), og jeg kan huske hvordan jeg altid kæmpede med min kusine om opmrksomheden da vi var børn. Jeg var altid den larmende, besværlige (i forhold til hende) og det tog mig mange år at slippe den bitterhed (i mangel af bedre ord.) Min svigerinde venter endnu en lille pige, og hun bliver stensikkert ligeså fantastisk som sin storesøster. Jeg tror desværre at mit barn, hvis det bliver en dreng, er bagud på point fra start. Jeg kunne godt mistænke min udvidede familie for at være med tilbøjelige til at forkæle en pige.

Måske er jeg bare oversensitiv og hormonerne gør det hele værre. Men det fylder desværre en del.

Jeg kan ikke nikke genkendende til det hele, men en del. Min søster var 3 mdr længere henne end mig. Og jeg var så ked af at hendes baby blev den første. Og at min slet ikke ville betyde det samme for familien. Og at de to små ville blive sammenlignet, og min altid ville være bagud.

Øh. Det var så helt forkert. Der var gudskelov ingen hold i mine bekymringer. Jeg valgte at dele nogle af mine bekymringer med min mor og søster, og de synes ikke jeg var fjollet.
De to små (som nu er 5 år) har SÅ meget glæde af hinanden. Det som jeg troede var frygteligt, viste sig at være det allerbedste.

Der kan også være noget rigtig godt i at følges med nogen. Og måske især en der skal have nr 2. Hun har sikkert en del af svarene på de 1000 spørgsmål der dukker op.
9
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 684
Likede indlæg: 8899

Indlægaf vibbsen » 20. maj 2018, 22:56

Jeg lider af en alvorlig depression. Og en belastningsreaktion. Og skal antagelig være medicineret resten af mig liv. Og har været nødt til at gå ned på 80 % timetal for overhovedet at kunne holde hovedet oven vande.......

Der er ganske få mennesker som ved at jeg er i behandling for depression. Ingen der ved at jeg antagelig skal være medicideret resten af livet. Og min "undskyldning" for at gå ned i tid er at jeg gerne vil have mere tid med familien. Den rigtige årsag er at jeg er nødt til at have lidt mere tid som jeg kan tillade mig at kalde "Mig tid" for ikke at knække halsen.....

There...Endnu engang er debatten et af de få steder hvor jeg er ærlig.....Hvis man googler "Smiling Depression" så kommer der et billede op af mig...
23
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Selma156
Kort karma: 62
Likede indlæg: 826

Indlægaf Selma156 » 22. maj 2018, 09:03

Jeg går lidt for meget op i min Instagram, og holder derfor tvungne pauser med at poste noget. Også på story.

I forlængelse af dette, følger jeg en hel del irriterende bloggere og lignende i smug, fordi de ikke skal have mit 'follow' ...
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1361
Likede indlæg: 22419

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. maj 2018, 12:03

I min iver efter at finde ny læsning indenfor mit yndlingsområde "Dårlige anmeldelser af skodfirmaer" har jeg nu googlet mig frem til Finans.dks liste over danskernes favoritselskaber, og så tager jeg dem én for én fra bunden og googler "Trustpilot DSB", "Trustpilot Postnord", "Trustpilot KMD" osv. og selvfølgelig min egen favorit "Trustpilot Jensens Bøfhus".

Det er ikke fordi jeg ville dø af skam hvis det blev opdaget. Men på den anden side er der jo heller ikke nogen grund til selv at bære mere brænde til folks "Åh hun er bare altid så ond og skadefro"-bål :P
10
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 348
Likede indlæg: 3619

Indlægaf lillebjoern » 22. maj 2018, 12:14

Jeg synes det er kikset når folk tager selfies kun for at udstille sig selv. Jeg siger det aldrig til dem jeg kender, men jeg synes simpelthen det er så kikset, især når folk tilføjer alle mulige hashtags. Jeg forestiller mig bare situationen hvor folk står og bruger tid på rent faktisk at finde på og skrive hashtags... :tie:
8
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 725
Likede indlæg: 10276

Indlægaf dgd2007 » 22. maj 2018, 13:36

Dirtylittledevil skrev:[...]
Det er ikke fordi jeg ville dø af skam hvis det blev opdaget. Men på den anden side er der jo heller ikke nogen grund til selv at bære mere brænde til folks "Åh hun er bare altid så ond og skadefro"-bål :P

Nej, så er det mere sikkert at sige det herinde, hvor ingen ville mistænke dig for noget sligt! :engel:
3
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 48
Likede indlæg: 1145

Indlægaf Frøken Himmelblå » 22. maj 2018, 14:02

Dirtylittledevil skrev:I min iver efter at finde ny læsning indenfor mit yndlingsområde "Dårlige anmeldelser af skodfirmaer" har jeg nu googlet mig frem til Finans.dks liste over danskernes favoritselskaber, og så tager jeg dem én for én fra bunden og googler "Trustpilot DSB", "Trustpilot Postnord", "Trustpilot KMD" osv. og selvfølgelig min egen favorit "Trustpilot Jensens Bøfhus".

Jenses Bøfhus anmeldelser :love2: Ikke nok med, at der virkelig er nogle gyldne anmeldelser ind imellem, er der også en fantastisk mængde anmeldelser, skrevet på ubehjælpelig dansk. Det er et skatkammer af sproglige fejl og misforståelser.
2
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1361
Likede indlæg: 22419

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. maj 2018, 14:38

Frøken Himmelblå skrev:
Jenses Bøfhus anmeldelser :love2: Ikke nok med, at der virkelig er nogle gyldne anmeldelser ind imellem, er der også en fantastisk mængde anmeldelser, skrevet på ubehjælpelig dansk. Det er et skatkammer af sproglige fejl og misforståelser.

Jaaa :love: Forståelse :love:
Åh ja, glæden når man finder en af dem med en overskrift a la "Skuffet for 25. gang!!" (Det behøver ikke at være fra J.B.) og man ser frem til at nyde hele deres lange lidelseshistorie :-D
5
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 246
Likede indlæg: 2308

Indlægaf Zinde » 22. maj 2018, 15:27

lillebjoern skrev:Jeg synes det er kikset når folk tager selfies kun for at udstille sig selv. Jeg siger det aldrig til dem jeg kender, men jeg synes simpelthen det er så kikset, især når folk tilføjer alle mulige hashtags. Jeg forestiller mig bare situationen hvor folk står og bruger tid på rent faktisk at finde på og skrive hashtags... :tie:

Enig. Jeg synes, det er en lille smule patetisk.
0
I’d be lying if I said I was completely unscathed
LaScrooge
Kort karma: 698
Likede indlæg: 6809

Indlægaf LaScrooge » 22. maj 2018, 16:26

Dirtylittledevil skrev:I min iver efter at finde ny læsning indenfor mit yndlingsområde "Dårlige anmeldelser af skodfirmaer" har jeg nu googlet mig frem til Finans.dks liste over danskernes favoritselskaber, og så tager jeg dem én for én fra bunden og googler "Trustpilot DSB", "Trustpilot Postnord", "Trustpilot KMD" osv. og selvfølgelig min egen favorit "Trustpilot Jensens Bøfhus".

En anden god én er Tui. Jeg endte på deres fb-side fordi min onkel havde lavet en anmeldelse, og OMG hvor var der meget fantastisk brok og klynk :love:
2
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 48
Likede indlæg: 1145

Indlægaf Frøken Himmelblå » 22. maj 2018, 16:43

LaScrooge skrev:

En anden god én er Tui. Jeg endte på deres fb-side fordi min onkel havde lavet en anmeldelse, og OMG hvor var der meget fantastisk brok og klynk :love:

De dér gode idéer må gerne komme EFTER eksaminer!! Jeg er alt for nysgerrig til at få sådan et hint lige nu! Jeg æææælsker klynk og brok! Specielt når problemer tilskrives virksomheden, men er selvforskyldt. Eller når virksomheden bare er piv-ringe som i Jensens tilfælde.
3
Vir prudens non contra ventum mingit
LaScrooge
Kort karma: 698
Likede indlæg: 6809

Indlægaf LaScrooge » 22. maj 2018, 16:45

Frøken Himmelblå skrev:
LaScrooge skrev:

De dér gode idéer må gerne komme EFTER eksaminer!! Jeg er alt for nysgerrig til at få sådan et hint lige nu! Jeg æææælsker klynk og brok! Specielt når problemer tilskrives virksomheden, men er selvforskyldt. Eller når virksomheden bare er piv-ringe som i Jensens tilfælde.

Hehehehe. Prøv at forestille dig, at det ikke bare er ét menneske, der brokker sig, men en HEL FAMILIE! Så bliver det ikke bedre :love:
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 582
Likede indlæg: 9031

Indlægaf POCKETKITTEN » 22. maj 2018, 17:41

Tit barberer jeg kun lige det af mine armhuler, hvor jeg kan komme til for mine T-shirt-ærmer.
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt

Tilbage til "Livets forhold"