Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 10. nov 2018, 20:26

Jeg har fundet en vibrator, som sender en data om ens orgasmer..

Pt er jeg bare irriteret over, at de ikke sender til Europa :genert:

#når man er nysgerrig :blush:

https://www.sheknows.com/love-and-sex/a ... t-vibrator
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 10. nov 2018, 21:14

Lemonella skrev:
Mangoness skrev:Jeg har fundet en vibrator, som sender en data om ens orgasmer..

Pt er jeg bare irriteret over, at de ikke sender til Europa :genert:

#når man er nysgerrig :blush:

https://www.sheknows.com/love-and-sex/a ... t-vibrator


Er det ikke nok du selv kender din orgasme-data. Behøver de blive sendt til hele Europa? :lol: :-D

Sorry, kunne ikke lade være. :blush:


For helvede :lol:
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10657

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf BlueBunny » 21. nov 2018, 07:34

Jeg har bestilt en sinful julekalender :fløjt:
Manden ved det ikke engang. Det skal være en overraskelse :slem:
11
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf musling » 21. nov 2018, 10:22

Jeg har set, hvad jeg får i julegave.

Jeg flyttede hr Ms mobiltelefon og kunne se, at den manglede strøm, så jeg ville lige være sød og sætte den i laderen.
Da jeg gjorde det, lyste displayet op og jeg kunne se 'pakke fra xxx'.
Den plejer IKKE at vise den slags på skærmen, for så havde jeg taget mine forbehold.

Jeg glæder mig til gaven, som jeg nok også var overbevist om at få, men det er alligevel lidt øv, at jeg nu 100% ved det, eftersom det er fra en specialforretning, som ikke rigtigt handler med andre ting.

Positivt er, at hr M har hjulpet sin mor med julegaverne og at jeg så ikke ved, hvem af de to gaven er fra ;)
3
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf hotlips » 21. nov 2018, 12:43

Jeg overvejer alvorligt om vi skal have en sankt bernhard, jeg tror det kommer til at vente til vi har fået klaret det værste på huset, forhåbentlig til sommer for her er ikke plads til at have sådan en kæmpe hund til at rende rundt når her står ting alle vegne.

Jeg har ikke brug for en decideret servicehund men det fylder uforholdsmæssigt meget at jeg skal passe på fordi jeg ikke kan rejse mig fra sengen hvis jeg har gået eller båret for meget.
Ikke engang for min skyld men jeg vil ikke have min dreng ser det.
Jeg kan godt klare det gør ondt men jeg kan ikke komme forbi det når mine muskler bare ikke reagerer på grundl af det gør så ondt at de pr refleks trækker imod.

Men en hund der er så høj og vejer mere end mig, den kan godt trænes til at komme og trække til jeg er oppe og det ville gøre en verden til forskel, også nok til at være besværet værd.

Den kan sikkert også bruges til andet der vil være til hjælp, at samle en vante op og den slags, men det er ikke så nødvendigt og jeg tænker vi mere kan bruge det som stimulation.

Jeg er ikke det store hundemenneske, jeg elsker generelt dyr selvom jeg efterhånden har det temmeligt stramt med katte... jeg har godt nok kigget lidt på racer, hvis min dreng havde været vild for at få en så havde vi måske fået en eller anden lille hund, men det er han ikke, selvom han utvivlsomt vil synes det er hyggeligt, så det bliver en af de få ting der bliver besluttet endeligt uden at spørge ham om noget.

Vi har et lille rækkehus hvor dørene altid er åbne og vi render selv ind og ud så meget at der bliver vasket gulv fast stort set hver aften, og alene frem og tilbage til skolen er 5 km gåtur hver dag, og så er der det løse der blandt andet er aftentur på 15-30 minutter hver aften, så selvom der utvivlsomt vil være overraskelse så skulle det være muligt uden der venter store ting der koster ekstra kræfter med hvis det bliver til vi får sådan en.

Og når jeg har en dag der er helt umulig så er min dreng så stor at han godt kan blive jaget ud og gå en tur eller to.
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Lulu » 21. nov 2018, 12:49

hotlips skrev:Jeg overvejer alvorligt om vi skal have en sankt bernhard, jeg tror det kommer til at vente til vi har fået klaret det værste på huset, forhåbentlig til sommer for her er ikke plads til at have sådan en kæmpe hund til at rende rundt når her står ting alle vegne.

Jeg har ikke brug for en decideret servicehund men det fylder uforholdsmæssigt meget at jeg skal passe på fordi jeg ikke kan rejse mig fra sengen hvis jeg har gået eller båret for meget.
Ikke engang for min skyld men jeg vil ikke have min dreng ser det.
Jeg kan godt klare det gør ondt men jeg kan ikke komme forbi det når mine muskler bare ikke reagerer på grundl af det gør så ondt at de pr refleks trækker imod.

Men en hund der er så høj og vejer mere end mig, den kan godt trænes til at komme og trække til jeg er oppe og det ville gøre en verden til forskel, også nok til at være besværet værd.

Den kan sikkert også bruges til andet der vil være til hjælp, at samle en vante op og den slags, men det er ikke så nødvendigt og jeg tænker vi mere kan bruge det som stimulation.

Jeg er ikke det store hundemenneske, jeg elsker generelt dyr selvom jeg efterhånden har det temmeligt stramt med katte... jeg har godt nok kigget lidt på racer, hvis min dreng havde været vild for at få en så havde vi måske fået en eller anden lille hund, men det er han ikke, selvom han utvivlsomt vil synes det er hyggeligt, så det bliver en af de få ting der bliver besluttet endeligt uden at spørge ham om noget.

Vi har et lille rækkehus hvor dørene altid er åbne og vi render selv ind og ud så meget at der bliver vasket gulv fast stort set hver aften, og alene frem og tilbage til skolen er 5 km gåtur hver dag, og så er der det løse der blandt andet er aftentur på 15-30 minutter hver aften, så selvom der utvivlsomt vil være overraskelse så skulle det være muligt uden der venter store ting der koster ekstra kræfter med hvis det bliver til vi får sådan en.

Og når jeg har en dag der er helt umulig så er min dreng så stor at han godt kan blive jaget ud og gå en tur eller to.


Vi havde en da jeg var barn. Et år da vi var på camping, satte vi dens snor fast i trækket på bilen, for lige at hente vand etc. Da vi var undervejs tilbage faldt vi i snak med naboen, det syntes vores hund ikke den ville gå glip af, så den gik imod os, og trak dermed vores bil, hvor håndbremsen var trukket, af sted for at komme hen til os :lol:
De er vildt stærke. Mange har dog rigtig mange problemer med ryg og bagben. Vores var ikke mere end 2 år gammel, før gåture for dens vedkommende var udelukket. Den var i haven og måske en gang i kvartalet kunne vi gå en lille 15 minutters tur med den. Så jeg ville ikke regne med at kunne have en sådan hund med på skoletur hver dag. Men aftenturen ville den sikkert nyde.
3
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf hotlips » 21. nov 2018, 13:32

Lulu skrev:
hotlips skrev:Jeg overvejer alvorligt om vi skal have en sankt bernhard, jeg tror det kommer til at vente til vi har fået klaret det værste på huset, forhåbentlig til sommer for her er ikke plads til at have sådan en kæmpe hund til at rende rundt når her står ting alle vegne.

Jeg har ikke brug for en decideret servicehund men det fylder uforholdsmæssigt meget at jeg skal passe på fordi jeg ikke kan rejse mig fra sengen hvis jeg har gået eller båret for meget.
Ikke engang for min skyld men jeg vil ikke have min dreng ser det.
Jeg kan godt klare det gør ondt men jeg kan ikke komme forbi det når mine muskler bare ikke reagerer på grundl af det gør så ondt at de pr refleks trækker imod.

Men en hund der er så høj og vejer mere end mig, den kan godt trænes til at komme og trække til jeg er oppe og det ville gøre en verden til forskel, også nok til at være besværet værd.

Den kan sikkert også bruges til andet der vil være til hjælp, at samle en vante op og den slags, men det er ikke så nødvendigt og jeg tænker vi mere kan bruge det som stimulation.

Jeg er ikke det store hundemenneske, jeg elsker generelt dyr selvom jeg efterhånden har det temmeligt stramt med katte... jeg har godt nok kigget lidt på racer, hvis min dreng havde været vild for at få en så havde vi måske fået en eller anden lille hund, men det er han ikke, selvom han utvivlsomt vil synes det er hyggeligt, så det bliver en af de få ting der bliver besluttet endeligt uden at spørge ham om noget.

Vi har et lille rækkehus hvor dørene altid er åbne og vi render selv ind og ud så meget at der bliver vasket gulv fast stort set hver aften, og alene frem og tilbage til skolen er 5 km gåtur hver dag, og så er der det løse der blandt andet er aftentur på 15-30 minutter hver aften, så selvom der utvivlsomt vil være overraskelse så skulle det være muligt uden der venter store ting der koster ekstra kræfter med hvis det bliver til vi får sådan en.

Og når jeg har en dag der er helt umulig så er min dreng så stor at han godt kan blive jaget ud og gå en tur eller to.


Vi havde en da jeg var barn. Et år da vi var på camping, satte vi dens snor fast i trækket på bilen, for lige at hente vand etc. Da vi var undervejs tilbage faldt vi i snak med naboen, det syntes vores hund ikke den ville gå glip af, så den gik imod os, og trak dermed vores bil, hvor håndbremsen var trukket, af sted for at komme hen til os :lol:
De er vildt stærke. Mange har dog rigtig mange problemer med ryg og bagben. Vores var ikke mere end 2 år gammel, før gåture for dens vedkommende var udelukket. Den var i haven og måske en gang i kvartalet kunne vi gå en lille 15 minutters tur med den. Så jeg ville ikke regne med at kunne have en sådan hund med på skoletur hver dag. Men aftenturen ville den sikkert nyde.


:lol: :lol:

Jeg er vokset op med store hunde og vi har i perioder haft blandt andet en sankt bernhard boende og vi har været på ferier i mange år hos min fars svigermor, hun havde en der var blandet med en grand danois så den var over en meter høj.. Så der skal helt sikkert tænkes på det når vi får lavet om, det er jo helt vildt hvad de kan vælte hvis der ikke er plads.

Men det er nu også de mest vidunderlige skabninger, jeg er ikke til de der små kravl, så jeg har ikke rigtig kunnet forlige mig med nogen af dem, men jeg tror faktisk også det vil være meget bedre med sådan en, så kan vi skifte mellem at cykle og gå til skole, det gør vi i forvejen og vi kan lære den at hjælpe med ting der først og fremmest kræver den bruger sit hoved,mens den er ung kan den lære at spore Benjamin, det vil den måske synes om og så kan jeg også få en undskyldning mere til at jage ham væk fra skærmen.
Jeg tvivler på han vil være synderligt interesseret i længden men mens den er en nyhed så vil vennerne sikkert også falde i svime, hvis ikke man synes en sankt bernhard hvalp er nuttet så er man jo hjerteløs.

Jeg tror det skal være en han, jeg vil ikke risikere så stor en hund der bliver gak hver gang den er i løbetid og jeg kommer til at bruge tid på at følge med i opdræt, jeg kan godt klare den ikke kan så meget men de der der bliver opereret for at få flere problemer med hofter og hvad der ellers er os så aflives før de fylder 5,det vil jeg synes var skrækkeligt.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16073
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TinaW » 21. nov 2018, 14:04

Jeg har aldrig oplevet at vores tæver bliver gak i løbetiden? Det er da nærmere de intakte hanhunde der gør, såfremt der er en tæve i løbetid i nabolaget.
Men ellers kan det jo også undgås ved at sterilisere, det medvirker også til at mindske risikoen for kræft i mælkekirtlerne, samt man undgå livmoderbetændelse.
5
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf hotlips » 21. nov 2018, 14:36

TinaW skrev:Jeg har aldrig oplevet at vores tæver bliver gak i løbetiden? Det er da nærmere de intakte hanhunde der gør, såfremt der er en tæve i løbetid i nabolaget.
Men ellers kan det jo også undgås ved at sterilisere, det medvirker også til at mindske risikoen for kræft i mælkekirtlerne, samt man undgå livmoderbetændelse.


Det er helt sikkert langt fra alle der reagerer og nogen bliver faktisk mere rolige af det, min moster havde en hundesalon i vores hus da jeg voksede op og der var nogle af dem der var skrækslagne normalt der altid blev klippet når de var i løbetid for så var de mere rolige, men så skulle jeg holde vores store han lukket inde i stuen, der er også bøvl selvom man får en hanhund. Men der er nogle der bliver fuldstændig bims, min ene onkel havde en lille hund der strøg ud af døren og stak ud af haven ved mindste chance og løb langt væk og som iøvrigt blødte over hele huset fordi den bed det der hundebind i stykker. Det må være et mareridt hvis man har en kæmpe hund og så havde jeg nok også steriliseret den.
Men som udgangspunkt bliver fordi det er sidste udvej hvis jeg steriliserer en hund, så ville jeg hellere tage besværet og få den parret en del af gangene hvis det var helt skidt, men det bliver trods alt begrænset når det kun er dem man møder der kan give kuller og dem kan man dog flytte sig fra rent fysisk.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. nov 2018, 18:17

Hvis jeg fik et brev om, at jeg var optaget på Hogwarts i morgen, ville jeg lægge alt i mit liv bag mig og tage af sted. Jeg tror ikke en gang, jeg ville tøve ret meget.
23
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14684

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. nov 2018, 23:06

Jeg er så fucking træt af at være usikker at det halve kunne være nok. Jeg er seriøst nået til et punkt hvor jeg tror der er noget mentalt galt med mig. Specielt fordi at på mit job er jeg ved at dø inden i fordi jeg bliver behandlet som om jeg ingen kvalifikationer eller viden har. Når fysioen taler henover hovedet til mig fordi jeg "bare" er en assistent bliver jeg så gal og ked af det. Jeg ved jo godt noget om bevægeapparatet, jeg kan SAGTENS finde ud af at bevæge folks arme og ben - og jeg er faktisk rigtig god til at se de små forskelle, der kan gøre en kæmpe forskel i behandlingen. Faktisk føler jeg mig ked af at være i en rolle hvor min viden og kvalifikationer bliver sat til side og gjort forkerte, bare fordi min uddannelse har en anden titel end fysioterapeut.
Jeg er godt nok ikke kvalificeret indenfor det område jeg arbejder, men rigtig mange af tingene går igen fra det jeg er kvalificeret i og når jeg viser interesse for at lære bliver det sådan lidt negligeret, for jeg er jo bare en assistent og der er ude over min rolles ansvar.

Men når det så bliver aften, jeg har fri og jeg skal dække fodboldtræning, så siver al selvtillid ud af mig. Jeg tænker ikke "Oh shit" når en spiller kommer til skade mere. Jeg føler mig okay med det. Jeg kan skabe en idé om hvad der er galt og hvordan det skal behandles. Der er stadig nogle gange hvor jeg bagefter tænker "ah træls, jeg kunne også have testet x eller spurgt om y" for at differentiere eller cementere min teori, men jeg føler mig ok med det.
Genoptræning er jeg også okay med. Jeg er skide god til at se de små detaljer der lægger stress på involverede strukturer eller øger risikoen for andre skader. Jeg er god med mine patienter. Til at møde dem på deres niveau og lære fra mig, i stedet for bare at sige "hop på tungen i 5 minutter under fuldmånen og så vil du aldrig blive skadet igen". Mine spillere kan rationalisere hvordan vi kan gøre en øvelse sværere eller mere transferable til fodbold, fordi de opnår en basis forståelse af hvad deres svagheder er, hvordan det indvirker deres fysik og hvad vi skal gøre for at blive fit igen.
Det kan jeg godt. Indtil jeg skal overlevere hvad jeg tænker om diagnose og rehab til mine kollegaer. Jeg kan blive helt ked af det inden i og føler mig uduelig. Jeg tjekker, dobbelttjekker og tripple tjekker at mine test resultater hænger sammen med min diagnose. At mine øvelser gør x, y og z når der er brug for x, y og z. Når det kommer til at overlevere bliver jeg helt angst. Hvad hvis nu de synes jeg er uintelligent? at jeg gør tingene forkert? for hurtigt? for langsomt? Hvad hvis de tænker at jeg slet ikke egner mig til jobbet .. Jeg kan få helt en knude i maven over at skulle sende en besked om det.

Det gør mig så ked af det. Jeg har jo ikke lyst til at føle at alt jeg gør er forkert, eller at det vigtigste er hvad mine kollegaer tænker. Det vigtigste er hvordan det går mine patienter - og det går altså godt. Her til aften valgte en knægt jeg har set 3 gange (i dag inklusiv) at han hellere ville køre til den ene træningsbane, så han kunne have en træningssession med mig og derefter køre i modsatte ende af byen for at se hans hold spille, end at han ville køre ud til hvor hans hold skulle spille, have en session med fysioen der og så se kampen. Alligevel, da jeg skulle skrive til en af de andre hvad vi havde lavet .... :panik:

Så nu er jeg nået til det punkt hvor jeg tænker at der må være et eller andet galt med mig. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at alt objektivt peger på at jeg godt kan finde ud af det og jeg så alligevel kan blive helt angst over at skulle opdatere andre om fremskridt. Jeg er træt af at have det sådan her. At ønske at have en supervisor til at snakke tingene igennem med, på trods af at min supervisor mente jeg var mere end klar til det job jeg har nu. Og egentlig også til hendes job. Det kan jo ikke være rigtigt. Jeg tror jeg er i stykker... :whine:
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22014

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 26. nov 2018, 04:34

TakeAChanceOnMe skrev:[...] Jeg tror jeg er i stykker... :whine:

Man kan jo være i en uheldig bølge, enten mht. hvad man kommer ud for i omgivelserne, eller med de tanker man selv går og tumler med ... eller begge dele.
Men det er godt at huske på at man er mere end det. Herunder også noget der ikke kan gå i stykker.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16073
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TinaW » 26. nov 2018, 08:18

BlueBunny skrev:Jeg har bestilt en sinful julekalender :fløjt:
Manden ved det ikke engang. Det skal være en overraskelse :slem:


Sådan en tror jeg også min mand har bestilt.
Der er i hvert fald kommet en pakke fra MCompany jeg ikke må åbne og når man søger på det navn, står der at de har ændret navn til sinful :D
1
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10657

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf BlueBunny » 26. nov 2018, 10:45

TinaW skrev:
BlueBunny skrev:Jeg har bestilt en sinful julekalender :fløjt:
Manden ved det ikke engang. Det skal være en overraskelse :slem:


Sådan en tror jeg også min mand har bestilt.
Der er i hvert fald kommet en pakke fra MCompany jeg ikke må åbne og når man søger på det navn, står der at de har ændret navn til sinful :D

Nej hvor grimt. Så ved pakkeposten jo godt hvad det er. :genert:
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16073
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TinaW » 26. nov 2018, 10:47

BlueBunny skrev:
TinaW skrev:
BlueBunny skrev:Jeg har bestilt en sinful julekalender :fløjt:
Manden ved det ikke engang. Det skal være en overraskelse :slem:


Sådan en tror jeg også min mand har bestilt.
Der er i hvert fald kommet en pakke fra MCompany jeg ikke må åbne og når man søger på det navn, står der at de har ændret navn til sinful :D

Nej hvor grimt. Så ved pakkeposten jo godt hvad det er. :genert:


Altså det står ret småt, jeg er bare nysgerrig. Der står ikke sinful nogen steder.
0

Tilbage til "Livets forhold"