Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 322
Likede indlæg: 6642

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf hotlips » 17. apr 2019, 06:53

Jeg er vist kommet til at lokke min ene ex i uføre.. Det var sådan set ikke meningen meen så tager vi det med,, han er et glimrende knald og han kender mig rigtig godt så det skal nok blive godt.

Det var faktisk overhovedet ikke meningen og det har kun taget en dag pr SMS. Nå, men jeg er noget mere end almindeligt forsømt så han må hellere gøre det grundigt.
11
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 39
Likede indlæg: 768

Indlægaf Vinaia » 19. apr 2019, 20:50

Jeg måtte sige farvel til min 11 år gamle labrador i forgårs. Hun var min første hund. Jeg har to hunde mere, men jeg savner hende helt vildt og er lidt ved at dø indvendigt. :whine:
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Mavis
Kort karma: 108
Likede indlæg: 1349

Indlægaf Mavis » 20. apr 2019, 15:01

Jeg er stadig ikke helt ovre min eks.

Det fylder ikke nær så meget som det har gjort. Jeg er okay. Men nu indrømmer jeg det altså og får lettet skuldrene.
0
Det gode brød. Fra Schulstad. Smager frisk. Og er. I skiver.
Brugeravatar
Primerose
Kort karma: 156
Likede indlæg: 2051

Indlægaf Primerose » 21. apr 2019, 00:27

Jeg tror ikke at nogen ved hvor inderligt højt, jeg ønsker mig at blive mor til min kærestes barn. Da jeg formentlig aldrig kommer til at kunne være gravid, er det en stor sorg. Det skærer mig i hjertet, når andre får babyer. Også selvom jeg også er glad på deres vegne.
Jeg ville virkelig ønske at reglerne om rugemødre ikke var så stramme i Dk. For det virker næsten umuligt at nogensinde finde en kvinde, der vil bære min og min kærestes baby de første 9 mdr af dens eksistens.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Mavis
Kort karma: 108
Likede indlæg: 1349

Indlægaf Mavis » 21. apr 2019, 13:04

Jeg har virkelig dårlig musiksmag. Jeg kan også lide noget musik som er talentfuldt og har en dybere mening, og det er det jeg præsenterer som “min musiksmag” hvis folk spørger, men jeg lytter til langt mere fabrikeret junk :genert:.
0
Det gode brød. Fra Schulstad. Smager frisk. Og er. I skiver.
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 409
Likede indlæg: 3944

Indlægaf Zonta » 23. apr 2019, 18:42

Primerose skrev:Jeg tror ikke at nogen ved hvor inderligt højt, jeg ønsker mig at blive mor til min kærestes barn. Da jeg formentlig aldrig kommer til at kunne være gravid, er det en stor sorg. Det skærer mig i hjertet, når andre får babyer. Også selvom jeg også er glad på deres vegne.
Jeg ville virkelig ønske at reglerne om rugemødre ikke var så stramme i Dk. For det virker næsten umuligt at nogensinde finde en kvinde, der vil bære min og min kærestes baby de første 9 mdr af dens eksistens.

Hvordan kan det være, at du ikke kommer til at kunne være gravid? :kram:
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 813
Likede indlæg: 12676

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. apr 2019, 18:47

Jeg skammer mig kronisk over, at min personlighed enten er intetsigende eller selviscenesættende. Jeg har aldrig fundet en balance. Der er nogle mennesker, hvis udstråling jeg ser meget op til af vidt forskellige årsager, og når jeg har været sammen med dem, forsøger jeg at tænke, tale og handle som dem. Desværre går effekten hurtigt af, når jeg glemmer at efterabe dem efter nogle dage - og godt det samme, for det er jo kunstigt. Det er nu lidt pinligt.

Når jeg endelig kommer til at gøre og sige noget cool eller charmerende og helt originalt Pocket-agtigt, er det aldrig med vilje.

Jeg vil bare gerne være spændende og empatisk og menneskeligt attraktiv. Helst forbilledlig og mindeværdig. Jeg føler mig tit stik modsat og hele tiden virkelig overgået af mine medmennesker. Jeg troede faktisk, jeg brød ud af min identitetskrise i teenageårene. Men jeg har opdaget, at jeg stadig er meget utilfreds med, hvem jeg er, både når jeg giver slip og forsøger at kontrollere. Og helt vildt meget i tvivl om, hvad andre - mine kollegaer, venner, bekendtskaber - tænker om mig. Jeg spekulerer over det hver dag i øjeblikket.

Hold fast noget navlepilleri. Sagde én ikke en gang noget med, at du skal minde dig selv om, hvor lidt andre mennesker bruger af deres liv på at spekulere over dig? Hvordan lød det nu?
6
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 309
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 4800

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. apr 2019, 20:13

Grey's Anatomy S15e19.
To scenarier om voldtægt og jeg er direkte tilbage til at føle mig ynkelig og forkert og ødelagt. Men har da i det mindste hørt noget der giver mening. "Because he knew me, it didn't matter what he took from me"

Hvornår holder det op med at gøre ondt? Er træt af at blive triggeret af alt om voldtægt og overgreb. Er så træt af stadig at skulle føle at jeg er forkert og at det var min skyld det skete. At nu er det 10 år efter, så nu burde mit behov for at snakke om det være dødt. Jeg kan ikke sige noget til min mor, for hun gjorde det klart at det var min egen skyld. Hun nægtede at melde det til politiet.

Nogle gange bliver jeg kaldt kynisk og fordumsfuld, så har jeg lyst til at sige hvorfor. Men hvis man siger sådan noget 10 år efter, så er man opmærksomhedssøgende. Jeg er træt af stadig at være ked af det. Stadig at være angst. Stadig at føle det som om jeg er gået i stykker og ikke kan fixes. Men når jeg tænker over det var det jo ikke slemt - jeg blev ikke holdt nede, jeg blev ikke truet på livet, jeg kunne være gået. Men nej, jeg var rædselslagen fordi han kiggede på mig som om han ville rive mit hoved af og han blev ved og ved og ved med at presse på. Lægge hans kræfter i. Og så de ord. "Hvorfor sker der altid dårlige ting til gode mennesker som dig?"
Jeg dør lidt inden i hver gang nogen siger til mig at jeg er et godt menneske. Der sker dårlige ting til gode mennesker.....

Og så bliver jeg følelsesløs. Fuldkommen. Det er næsten værre.
0
Tja
Kort karma: 1
Likede indlæg: 4

Indlægaf Tja » 26. apr 2019, 20:20

POCKETKITTEN skrev:Jeg skammer mig kronisk over, at min personlighed enten er intetsigende eller selviscenesættende. Jeg har aldrig fundet en balance. Der er nogle mennesker, hvis udstråling jeg ser meget op til af vidt forskellige årsager, og når jeg har været sammen med dem, forsøger jeg at tænke, tale og handle som dem. Desværre går effekten hurtigt af, når jeg glemmer at efterabe dem efter nogle dage - og godt det samme, for det er jo kunstigt. Det er nu lidt pinligt.

Når jeg endelig kommer til at gøre og sige noget cool eller charmerende og helt originalt Pocket-agtigt, er det aldrig med vilje.

Jeg vil bare gerne være spændende og empatisk og menneskeligt attraktiv. Helst forbilledlig og mindeværdig. Jeg føler mig tit stik modsat og hele tiden virkelig overgået af mine medmennesker. Jeg troede faktisk, jeg brød ud af min identitetskrise i teenageårene. Men jeg har opdaget, at jeg stadig er meget utilfreds med, hvem jeg er, både når jeg giver slip og forsøger at kontrollere. Og helt vildt meget i tvivl om, hvad andre - mine kollegaer, venner, bekendtskaber - tænker om mig. Jeg spekulerer over det hver dag i øjeblikket.

Hold fast noget navlepilleri. Sagde én ikke en gang noget med, at du skal minde dig selv om, hvor lidt andre mennesker bruger af deres liv på at spekulere over dig? Hvordan lød det nu?

"Du ville ikke bekymre dig så meget om, hvad andre tænker om dig, hvis du vidste, hvor sjældent de gør det."
3
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 813
Likede indlæg: 12676

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. apr 2019, 20:48

Tja skrev:
"Du ville ikke bekymre dig så meget om, hvad andre tænker om dig, hvis du vidste, hvor sjældent de gør det."

Præcis det!
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Fræksak
Kort karma: 194
Likede indlæg: 1840

Indlægaf Fræksak » 2. maj 2019, 08:02

Min vægt har rundet 140 kilo. Jeg plejer ellers at tale frit om vægt og issues i den forbindelse med min mand (og veninder for den sags skyld), men dette tal har jeg ikke indviet nogen i. Det er nok for sinddsygt på én eller anden måde. Selvfølgelig kan han og alle omkring mig se, at jeg er mega tyk, men at sige sådan et tal højt ... :genert:.
4
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 233
Likede indlæg: 4663

Indlægaf BlueBunny » 2. maj 2019, 09:29

Jeg er så tandlægeræd at tårerne løber ned ad kinderne og jeg spænder i hele kroppen når jeg ligger i stolen. Min tandlæge ved det selvfølgelig godt. Tror ikke andre tænker det er SÅ slemt
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 470
Likede indlæg: 17171

Indlægaf Fyrst Eberhard » 5. maj 2019, 12:54

Min chef, som i et forsøg på at motivere, elsker at bruge udtrykket “Go big or go home”, undervurderer min villighed til at gå hjem.
Det er faktisk stort set mit eneste mål det meste af dagen.
26
Et liv - et lille glimt af tid mellem to evigheder.
Brugeravatar
Rullegardinia
Kort karma: 23
Likede indlæg: 255

Indlægaf Rullegardinia » 5. maj 2019, 14:45

Jeg gad virkelig godt lære at twerke. Bare for at kunne imponere med, at det kan jeg da i en eller anden random sammenhæng...
9
Never let the hand you hold hold you down
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 322
Likede indlæg: 6642

Indlægaf hotlips » 5. maj 2019, 15:22

POCKETKITTEN skrev:Jeg skammer mig kronisk over, at min personlighed enten er intetsigende eller selviscenesættende. Jeg har aldrig fundet en balance. Der er nogle mennesker, hvis udstråling jeg ser meget op til af vidt forskellige årsager, og når jeg har været sammen med dem, forsøger jeg at tænke, tale og handle som dem. Desværre går effekten hurtigt af, når jeg glemmer at efterabe dem efter nogle dage - og godt det samme, for det er jo kunstigt. Det er nu lidt pinligt.

Jeg tror dine nærmeste godt ved det, jeg ved da godt hvornår min søster leger mere hård end hun er eller hvornår min drengs far er så på røven over især min ene onkel og min farfar og prøver at lege dem hver gang vi har set dem.

Jeg tror ikke det er så usædvanligt, folk har skjolde og sider de selv foretrækker at dyrke...men hvis du har noget du gerne vil lave om ved dig selv så synes jeg da det er noget du skulle arbejde på at blive sådan for alvor,det er da også anstrengende at være utilfreds med sig selv i længden.
0

Tilbage til "Livets forhold"