De der små hvide løgne...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: De der små hvide løgne...

Indlægaf Fru Sunshine » 2. mar 2017, 08:36

Jeg tænker også lidt, at der er en vis sandhed i Kim Fupz Aakesons lille historie om Verdens uartigste dreng, der var verdens uartigste, fordi han ikke kunne lyve.

Det er altså tidspunkter, hvor det er decideret uforskammet at være ærlig.
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: De der små hvide løgne...

Indlægaf Aspargsen » 2. mar 2017, 13:23

Fru Sunshine skrev:Jeg tænker også lidt, at der er en vis sandhed i Kim Fupz Aakesons lille historie om Verdens uartigste dreng, der var verdens uartigste, fordi han ikke kunne lyve.

Det er altså tidspunkter, hvor det er decideret uforskammet at være ærlig.


Jeg er generalt uforskammet, gider som regel ikke bruge tid på løgne

Ja din røv ser stor ud og din baby ligner en sveske ...
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: De der små hvide løgne...

Indlægaf Yuna » 19. jun 2017, 09:23

Lige nu OVERVEJER jeg en hvid løgn. Vi skal snart til personalemøde, og det plejer virkeligt at være kedeligt og jeg synes intet jeg får ud af det (undtaget gratis morgenmad :D )
Jeg har så meget andet, jeg synes, er vigtigere (og sjovere) som jeg kunne arbejde med i de timer.

Jeg overvejer at sige til chefen, at jeg kom for sent op, og det ville være for pinligt at komme for sent ind til det møde, med 30 andre der kikker :D
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: De der små hvide løgne...

Indlægaf Zombie » 19. jun 2017, 10:27

Jeg kan ikke med hvide løgne, men sandheden plejer at gå an. Grimme babier er også vildt dejlige og dufter godt i håret. Min tykke veninde ser tyk ud i alt, fordi hun altså er tyk, men jeg kan blive grøn af misundelse over hendes perfekte størrelse barm og elegante hals, så fremhæver den valgte kjole disse ting ja/nej. Og så videre.

Jeg er også virkelig dårlig til at lyve, så jeg har bare droppet det.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: De der små hvide løgne...

Indlægaf Evapeva » 19. jun 2017, 14:32

Jeg konstruerer som regel hvide løgne i panik, og jeg er ikke særlig god til det. :lol:

Som nu i dag for ganske få timer siden: Jeg var på arbejdet, og troede pludselig, at jeg var ved at komme for sent til min elevs eksamen (skulle kun have én op, og han ville formentlig have mor & far med, da han skulle have hue på), så jeg spurtede derfor hele vejen igennem vores kilometerlange campus i højere fart end nogensinde før (er gravid i uge 32 btw.!).

Da jeg kom op på 2. sal, sagde jeg straks til forældrene (uden at fatte, at det ikke engang var MIN elevs forældre, flot!), at jeg havde haft et ildebefindende og pegede på maven, mens jeg rød i hovedet og glinsende af sved, lækker-lækker, desperat ledte efter eleven på etagen. Sådan en gravid vom fungerer forresten som én stor, fed undskyldning; meget praktisk...

Da det HELDIGVIS viste sig, at jeg ikke var kommet for sent til eksamen, men derimod 23 minutter for tidligt, kunne jeg puste lettet ud og jeg gik i mine egne tanker på gangen. En sød og opmærksom forælder spurgte efter en ti minutters tid, hvordan det gik med mig, og da var det allerede liiige før, jeg havde glemt min hvide løgn fra for lidt siden - "øhh jo tak, det er meget bedre nu". :stoned:

Jeg er så dum til hvide løgne. Og er flere gange blevet taget i dem gennem tiden. Kikset. :genert:
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20487
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43979

Re: De der små hvide løgne...

Indlægaf paint » 19. jun 2017, 22:16

Der er tilsyneladende nogle som ikke bruger dem, som nu f.eks vist i dette opslag

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20487
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43979

Re: De der små hvide løgne...

Indlægaf paint » 19. jun 2017, 22:18

Og heller ikke her

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Livets forhold"